跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7164


1481#
發表於 08-10-29 23:12 |只看該作者
下,你c6咁早訓,唔怪得你晚晚上黎
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:10 發表


噤似我 c 6 嘅 !


男爵府

積分: 7164


1482#
發表於 08-10-29 23:12 |只看該作者
你又知
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:12 發表
因為文媽有同森森媽聯絡嘛 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1483#
發表於 08-10-29 23:13 |只看該作者
依家佢去刷緊牙, 就去瞓架啦 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:12 發表
下,你c6咁早訓,唔怪得你晚晚上黎


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1484#
發表於 08-10-29 23:14 |只看該作者


原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:12 發表
你又知


男爵府

積分: 7164


1485#
發表於 08-10-29 23:16 |只看該作者
我每日送囝囝返學,平時係課室同佢玩,而家去操場同其他小朋友玩
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:11 發表
妳邊樹有咁多時間呀 ?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1486#
發表於 08-10-29 23:16 |只看該作者
喂喂 ... 噤妳 sat 係咪請咗假喇 ?

我亞囝 in 9:00 a.m. 仲要話大約 1.5 hours !!!

都唔知又要聽幾耐耶穌啦 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:09 發表
sat 10:00am in 寶血,我今年一星期做三日義工,佢唔收囡囡,我同佢死過


男爵府

積分: 7164


1487#
發表於 08-10-29 23:17 |只看該作者
你唔陪佢訓?
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:13 發表
依家佢去刷緊牙, 就去瞓架啦 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1488#
發表於 08-10-29 23:17 |只看該作者
係咪每日妳返晏 d 呀 ?

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:16 發表
我每日送囝囝返學,平時係課室同佢玩,而家去操場同其他小朋友玩


男爵府

積分: 7164


1489#
發表於 08-10-29 23:18 |只看該作者
short week,haha,in 咁耐,我記得好快就走得
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:16 發表
喂喂 ... 噤妳 sat 係咪請咗假喇 ?

我亞囝 in 9:00 a.m. 仲要話大約 1.5 hours !!!

都唔知又要聽幾耐耶穌啦 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1490#
發表於 08-10-29 23:19 |只看該作者
今晚難得撞到妳, 唔捨得 "捨你而去" 嘛 !


原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:17 發表
你唔陪佢訓?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1491#
發表於 08-10-29 23:20 |只看該作者
長短週都好吖 !

我就無喇, 請 sat 假就當 one day off 架 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:18 發表
short week,haha,in 咁耐,我記得好快就走得


男爵府

積分: 7164


1492#
發表於 08-10-29 23:22 |只看該作者
no, 一樣,佢地8:45am排隊,我就可以走,同埋我要趕住睇囡囡,而家囡囡每朝都落街散步
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:17 發表
係咪每日妳返晏 d 呀 ?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1493#
發表於 08-10-29 23:25 |只看該作者
究竟妳返幾點架 ?

乜妳每朝好似做咗好多嘢噤嘅 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:22 發表
no, 一樣,佢地8:45am排隊,我就可以走,同埋我要趕住睇囡囡,而家囡囡每朝都落街散步


男爵府

積分: 7164


1494#
發表於 08-10-29 23:25 |只看該作者
one day off,your boss 係咪傻架,我公司都係當半日
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:20 發表
長短週都好吖 !

我就無喇, 請 sat 假就當 one day off 架 !


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1495#
發表於 08-10-29 23:26 |只看該作者
好似返10點呀

原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:25 發表
究竟妳返幾點架 ?

乜妳每朝好似做咗好多嘢噤嘅 !
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 7164


1496#
發表於 08-10-29 23:29 |只看該作者
10:00,係呀,有時我仲浪埋衫先返工,因囡囡回家要食早餐,99又成日話工人陪囡囡,所以一有時間我都做家務
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:25 發表
究竟妳返幾點架 ?

乜妳每朝好似做咗好多嘢噤嘅 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1497#
發表於 08-10-29 23:29 |只看該作者
my boss 直情 side gas 喇 !

sat 基本上唔會有乜嘢做, 因為我哋做 europe 客, 人哋返 mon to fri 之嘛, 我哋要 sat stand-by, 咪 side 我 d 搭車時間, side office d 水電囉 !

都唔知佢幾時開竅, 跟政府 5 days working 呀 ! :;pppp::;pppp::;pppp:

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:25 發表
one day off,your boss 係咪傻架,我公司都係當半日


男爵府

積分: 7164


1498#
發表於 08-10-29 23:30 |只看該作者
你咁好記性
原文章由 winwin815 於 08-10-29 23:26 發表
好似返10點呀


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1499#
發表於 08-10-29 23:31 |只看該作者
乜妳個 site 返咁晏架咩 ???


原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:29 發表
10:00,係呀,有時我仲浪埋衫先返工,因囡囡回家要食早餐,99又成日話工人陪囡囡,所以一有時間我都做家務


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1500#
發表於 08-10-29 23:32 |只看該作者
選擇性咋......依家記性差到我老公都驚

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:30 發表
你咁好記性
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo