想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7321


1481#
發表於 04-9-3 16:12 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
你真鬼馬呀.


子爵府

積分: 13990


1482#
發表於 04-9-3 16:14 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

妳快d bingo la, 我送多d鬼馬野俾妳ar :mrgreen:


男爵府

積分: 6610


1483#
發表於 04-9-3 16:15 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe

咁到得既???? 我又要...哈哈!


子爵府

積分: 13990


1484#
發表於 04-9-3 16:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0, 911, shirley,

妳地快d bingo la, 個個都有份, 冇大細超




子爵府

積分: 10672


1485#
發表於 04-9-3 16:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

Shirley 話嚌,您真係鬼馬,不過如過佢同我返黎就吾係幾好喇,即係話佢無野do 啦,係果邊到可能又救濟金羅呀,返黎佢無資格羅工援渦,我點都吾會比佢返黎架喇。。。。 :wink: 我最多善待佢個人質架唶。
:mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1486#
發表於 04-9-3 16:18 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

外國人o向hk好易搵工之ma, 駛乜擔心wor ∼ 


男爵府

積分: 7321


1487#
發表於 04-9-3 16:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
我都想,所以今個月落重本,因為呢幾日m come,所以提唔起勁.
我一陣落去買野煲湯,諗住無花果加瘦肉,淮山....
清熱排毒,下星期就煲淮山杞子,叫honey飲蟲草雞.
自己飲中藥,務求身心健康,一擊即中. :lol:


男爵府

積分: 7321


1488#
發表於 04-9-3 16:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
:lol:
信 jojoe呀,外國人易搵野做,放心啦.
一齊番都ok,佢要照顧大細ar ma


男爵府

積分: 6610


1489#
發表於 04-9-3 16:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley

你真係好勁呀, 咩湯都識煲, 利害呀!!!!


子爵府

積分: 13990


1490#
發表於 04-9-3 16:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

妳好利害ar~ 等妳好消息

妳今日係m 第二日都仲好tired ar? 我通常第二日就冇事gala. 係lei, 妳執好屋未ar?


子爵府

積分: 10672


1491#
發表於 04-9-3 16:23 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

但係佢講東話又吾好,而家好多都要返大陸,佢又吾想。
同埋佢果科香港都冷門,無乜佢容身之所架。

再講,我地張來都會返去,如果有細路會返去讀書忝,佢而家開始好過遲多幾年,老 at at 先返去開始丫碼。。。您話係咪丫。


子爵府

積分: 13990


1492#
發表於 04-9-3 16:24 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

我同imcc0_0心靈相通, 一齊同時間話妳利害ar ~


男爵府

積分: 6610


1493#
發表於 04-9-3 16:26 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe

係呀, 係呀, 心靈相通呀.


子爵府

積分: 13990


1494#
發表於 04-9-3 16:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie,

有細路我都唔想佢o向hk讀書, 一時話兩文三語, 一時話母語教學,唔淮學校用英文教書, 派位又唔公平... 不過我冇$$都要焗住個細路o向hk讀 :cry:


伯爵府

積分: 16200


1495#
發表於 04-9-3 16:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe 寫道:
imcc0_0, 911, shirley,
妳地快d bingo la, 個個都有份, 冇大細超


jojoebebe,

我就快要開工. 早啲送俾我la. :mrgreen:


子爵府

積分: 10672


1496#
發表於 04-9-3 16:35 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

我都知,我隻野成日都話香港d學校似監獄架,我第一次話比佢聽果間係學校黎架,佢即刻幾大反應呀。

所以我話係香港生佢都話無所為,不過讀書就一定要返去囉。


男爵府

積分: 7321


1497#
發表於 04-9-3 16:36 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
我今日第三日啦,我好怪,如果大痛四個鐘,果幾日就會唔痛.但好似而家0甘,陰陰痛,又唔可以平瞓,要ar係到瞓,就會突然小小痛,維持兩至三日,但呢幾日就唔會煲湯,
今日唔去亞嫂到,所以突然想煲.
我都唔知點執,冇call me.仲有成十日先egg day ,唔怕啦.
由細到大都like飲湯,除左阿膠,雪烚膏,鹿茸.....
我只識煲雞,瘦肉,花膠,.....


男爵府

積分: 6610


1498#
發表於 04-9-3 16:39 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley, winnie, ew911, jojoebebe

鐘意飲湯係好架, 由其係住家湯, 好有益架!!!


男爵府

積分: 7321


1499#
發表於 04-9-3 16:40 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
失踪的人兒又回家啦. :lol: :lol:
送比你........... 今期的幸運兒係......
911 ar,得獎係一個精靈可愛....睇吓先......囝黎嫁.


男爵府

積分: 7321


1500#
發表於 04-9-3 16:42 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0
成日飲到成肚水呢.
我chat沖涼,五點走去買野,要煲湯,唔知煮唔煮,仲有的倦同頭痛,呢幾日都有小小痛添.水都小飲. :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo