原文章由 jojoebady 於 08-12-8 12:48 發表
死啦...我好擔心...我有BB前我同C6都無做過任何血既檢查,我聽C6講佢好似有輕微地中海貧血...超擔心...排政府又要等到1月20日先睇第一次產檢...如果我有都地中海貧血...咁對BB有咩影響架???
...
原文章由 TY33819 於 08-12-8 13:30 發表
你個預產期係一次比一次遲定早 ga﹖我因為遲 book oscar,排到 12 wks 5 days,姑娘話如果預產期改了要立即通知佢地,過了 13 wks 就check 唔到.. 我擔心 if 下次檢查會唔會真係改我的期。你個醫生有無解釋點解個期會唔同 ...