懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 51


1481#
發表於 08-12-8 12:48 |只看該作者
死啦...我好擔心...我有BB前我同C6都無做過任何血既檢查,我聽C6講佢好似有輕微地中海貧血...超擔心...排政府又要等到1月20日先睇第一次產檢...如果我有都地中海貧血...咁對BB有咩影響架???

原文章由 waffle 於 08-12-7 18:23 發表
如果你有但老公無, 小b就唔會有事. 我老公有輕型, 我無所以小b唔會有事


洋房

積分: 51


1482#
發表於 08-12-8 12:52 |只看該作者
Jcat
你就好啦..8w2d已經睇到頭仔手仔腳仔..
我個次睇亞b都絛8w2d...1.7cm...但係醫生都未話見到頭仔手仔腳仔.....死啦...點算好...會唔會有問題.....



原文章由 Jcat 於 08-12-8 11:21 發表
嘩! 真開心, 7月mama有陀twins呀! april, 一切小心呀!


我上星期六去左第二次私家檢查了, 好開心呀, bb有1.8cm了, 8w2d, 已經見到頭仔, 手仔和腳仔了. 醫生都有俾bb心跳聲我地聽, hehe 好得意.
今次睇既 ...


別墅

積分: 809


1483#
發表於 08-12-8 13:30 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-8 11:26 發表
呀! 仲有, 我個預產期又變左了, hehe ...已出現三個唔同既預產期, 不過醫生話佢幫我照完話佢計既日子都應該好準喎.

我最新既預產期係7月16日.


你個預產期係一次比一次遲定早 ga﹖我因為遲 book oscar,排到 12 wks 5 days,姑娘話如果預產期改了要立即通知佢地,過了 13 wks 就check 唔到.. 我擔心 if 下次檢查會唔會真係改我的期。你個醫生有無解釋點解個期會唔同了﹖


大宅

積分: 1288


1484#
發表於 08-12-8 13:46 |只看該作者
唉呀!!
我琴晚為食, 去左麥記食魚柳包餐,
而家腸胃炎啦!!


剛剛睇左樓下個醫生,佢按我肚仔,
處處都痛呀!


好彩約左聽日睇婦科覆診,
希望阿b 無事啦!
希望聽日再見佢一面!!


大宅

積分: 4075


1485#
發表於 08-12-8 13:55 |只看該作者
好緊張! 一陣間去睇醫生la, 一定要見到心跳ar!


大宅

積分: 1025


1486#
發表於 08-12-8 14:31 |只看該作者
marie2008 :一定會見到的ar


大宅

積分: 4075


1487#
發表於 08-12-8 14:34 |只看該作者
原文章由 sheetaada 於 08-12-8 14:31 發表
marie2008 :一定會見到的ar


希望la!!


民房

積分: 9


1488#
發表於 08-12-8 15:00 |只看該作者
好勁呀!!可以見到頭仔,手手腳腳。

我上星期去照,都只係見到佢好似一粒栗子甘。

原文章由 Jcat 於 08-12-8 11:21 發表
嘩! 真開心, 7月mama有陀twins呀! april, 一切小心呀!


我上星期六去左第二次私家檢查了, 好開心呀, bb有1.8cm了, 8w2d, 已經見到頭仔, 手仔和腳仔了. 醫生都有俾bb心跳聲我地聽, hehe 好得意.
今次睇既 ...


大宅

積分: 1913


1489#
發表於 08-12-8 15:30 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-8 11:28 發表


GOOD, VERY GOOD! 有無開心到喊ar??



咁就無喊, 不過就"嘻"一聲笑左出黎.


大宅

積分: 1913


1490#
發表於 08-12-8 15:44 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-8 12:48 發表
死啦...我好擔心...我有BB前我同C6都無做過任何血既檢查,我聽C6講佢好似有輕微地中海貧血...超擔心...排政府又要等到1月20日先睇第一次產檢...如果我有都地中海貧血...咁對BB有咩影響架???

...



唔駛太擔心架, 我老公都有地貧既DNA, 不過我無. 醫生話我bb有1/4機會有這DNA, 對佢完全無影響的, 佢都會健康的.
唯一係將來bb既伴侶, 如果都有, 再下一代就有機會有病囉. 咁長遠既野, 唔諗喇.

但就算唔好彩你c6都有地貧, 你地都只係1/4機會bb有輕度地貧, 其實對佢日常生活都無影響,不用憂慮. 緊張和擔憂對bb唔好架.


大宅

積分: 1913


1491#
發表於 08-12-8 15:54 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-8 13:30 發表


你個預產期係一次比一次遲定早 ga﹖我因為遲 book oscar,排到 12 wks 5 days,姑娘話如果預產期改了要立即通知佢地,過了 13 wks 就check 唔到.. 我擔心 if 下次檢查會唔會真係改我的期。你個醫生有無解釋點解個期會唔同 ...



在未照u/s前, 醫生係用LMP來計預產期, 所以係最唔準確的, 因為每人每月既排卵日子都唔同嘛. 如果用LMP計, 我預產期係7月8日.

其實頭三個月醫生都係用BB既size去計個預產期, 我第一次產檢, 可能醫生太求其了, 所以bb好細. 個預產期係7月22日.

今次我換了醫生, 醫生很細心去睇, 所以我估準確d. 預產期就7月16日.

好似話到照結構時才會final confirm when is EDD. 所以唔知下次我再去產檢時會否再改架.


大宅

積分: 1913


1492#
發表於 08-12-8 15:55 |只看該作者
原文章由 marie2008 於 08-12-8 13:55 發表
好緊張! 一陣間去睇醫生la, 一定要見到心跳ar!



祝福你! 睇完醫生返黎分享喜悅既心情呀!


男爵府

積分: 5839


1493#
發表於 08-12-8 16:02 |只看該作者
我都想知呀, 我唔係威院生, 都可以book威院做oscar咩? 有冇bk mami知道呀?
原文章由 tsingmao 於 08-12-8 08:36 發表
唔係住果區都可以book?


大宅

積分: 1913


1494#
發表於 08-12-8 16:06 |只看該作者
原文章由 ericawong213816 於 08-12-8 16:02 發表
我都想知呀, 我唔係威院生, 都可以book威院做oscar咩? 有冇bk mami知道呀?



聽人講係得架, 不過威記又唔係平, 又鬼死咁full, 你點解要選在威記照oscar?


大宅

積分: 1913


1495#
發表於 08-12-8 16:21 |只看該作者
原文章由 chu_muimui 於 08-12-8 13:46 發表
唉呀!!
我琴晚為食, 去左麥記食魚柳包餐,
而家腸胃炎啦!!


剛剛睇左樓下個醫生,佢按我肚仔,
處處都痛呀!


好彩約左聽日睇婦科覆診,
希望阿b 無事啦!
希望聽日再見佢一面!! ...



現在仲有無肚痛呀? take care!


男爵府

積分: 5839


1496#
發表於 08-12-8 16:47 |只看該作者
咁仲有咩選擇呀, c+同政府收費是否差唔多, 有冇資料俾我參考?
原文章由 Jcat 於 08-12-8 16:06 發表



聽人講係得架, 不過威記又唔係平, 又鬼死咁full, 你點解要選在威記照oscar?


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1497#
發表於 08-12-8 17:04 |只看該作者

回覆 #1457 waffle 的文章

多謝你呀waffle
弊就弊在我地唔知道自己有無地貧
個result又要成兩個禮拜先出
呢段時間又要擔心...
如果等咁耐等到出黎係壞消息
我就


大宅

積分: 1913


1498#
發表於 08-12-8 17:07 |只看該作者
原文章由 ericawong213816 於 08-12-8 16:47 發表
咁仲有咩選擇呀, c+同政府收費是否差唔多, 有冇資料俾我參考?



私家收費around $1300, 威記好似收$1100, 差不多吧.

好多私家既婦科醫生都有得照架喎, 你可以問下你自己睇開那個. 另外, 其他forum都有姊妹話有得照, 好似巫少慈醫生咁, 你去睇睇吧.


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1499#
發表於 08-12-8 17:07 |只看該作者
望就咁望啦...不過唔擔心就假既...
希望唔好咁"好彩"中到o個1/4啦..
原文章由 Jcat 於 08-12-8 15:44 發表



唔駛太擔心架, 我老公都有地貧既DNA, 不過我無. 醫生話我bb有1/4機會有這DNA, 對佢完全無影響的, 佢都會健康的.
唯一係將來bb既伴侶, 如果都有, 再下一代就有機會有病囉. 咁長遠既野, 唔諗喇.

但就算唔好彩你c6 ...


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1500#
發表於 08-12-8 17:13 |只看該作者
你有我做伴,唔怕...
你起媽都知幾時做檢查
我仲未有日期...又要準備飛返香港...今日c6先arm arm走左
你幸運過我好多架啦

原文章由 jojoebady 於 08-12-8 12:48 發表
死啦...我好擔心...我有BB前我同C6都無做過任何血既檢查,我聽C6講佢好似有輕微地中海貧血...超擔心...排政府又要等到1月20日先睇第一次產檢...如果我有都地中海貧血...咁對BB有咩影響架???

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo