媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6458


1481#
發表於 04-9-30 17:56 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

 今日打左好多字la, 好倦呀, 平時真係麻煩你&macy成日上黎留言law, joey&ada今晚我約左annie佢地食飯呀, msm你吾好等我la

winnie, 子悅點呀重燒呀 ! 

hellobaby, 彤彤好番哂la, 禁就好la, 另外你部相機應該有好多海琳生日會我d相架係咪,send哂比我好嗎 ? e-mail : [email protected]

差d漏左一樣野要講番, 救命呀我生左粒好大飛之, 好痛呀係條利下面呀! e+痛不x生呀 :-( :-(


禁止發言

積分: 4796


1482#
發表於 04-9-30 18:06 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1483#
發表於 04-9-30 18:07 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=medium]各位今日留言完畢我要同班靚太去九龍灣食飯la,886


禁止發言

積分: 4796


1484#
發表於 04-9-30 18:13 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 189


1485#
發表於 04-9-30 20:25 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite,
兩張相已send了給你,你睇下收唔收到。

joanna-waiwai,
希望沛尊隻手好快好返,今晚我都會為佢祈禱。
個個BB開始大,大家要小心睇住佢地。
BB豬晴晴已在03年9月12日出世啦!


大宅

積分: 1929


1486#
發表於 04-9-30 21:17 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,

你個d相我一早睇左喇! hee...我知你好有效率架嘛!
我隔兩日已經上面睇...果然有效率呀下!! hee...
多謝你讚雍亭條裙仔靚...不過佢只係著一次就唔會
再著啦! 因為佢個大肚腩太大了! 條裙又無彈性~
太迫啦...所以唔會再著了...真係有d浪費。

有魚個到其實係冒險樂園出面, 不過係我屋企
附近既...所以離你太遠了!
至於火車個到其實係time square 9樓童裝部其中
一個舖頭既window display。佢本來有一對
王子公主公仔好大好靚架! 但有個牌寫左不準
拍照...所以無影囉!! 同埋個到有一個playgroup...
但我無影到呀...因為初初留意唔到個到有個playgroup
嘛! 如果你出開銅鑼灣 你可以上去影下相呀!

我仲有料要報呀...我覺得個到有間童裝(男裝)d衫
幾靚架! 不過正價個d好貴...我唔捨得買...
撞岩佢有d夏天貨做梗半價...我咪瘋狂咁掃囉!
買左千幾蚊...肉都赤埋...番到屋企又唔記得搣價錢
牌...比我老公望到...哦足我十五分鐘!
係咁同我講道理.........

你行開都可以上開睇下呀! 男裝幾型仔架!
不過要自制d呀!!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


1487#
發表於 04-9-30 21:22 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Snowswing,

相收到啦! 真係唔該晒你!!

racrac,

希望owen仔快d屙清屙淨啦!
可能佢真係唔受得!
雍亭都唔知係咪熱底(似我)~
屙親ng ng都頗硬~ 我煲開奶茶比佢飲佢都係
屙一次架咋! 不過就軟d同大包d囉~

ivy,

你大女果然活潑呀下!! 我唸希霖咁斯文可能
會少d發生家姐曾經發生過既事! touch wood
都唔想發生啦!!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


1488#
發表於 04-9-30 21:23 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我想問下有無bb已經轉左3號奶粉啦??
應該幾時轉好? ?-(
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 3239


1489#
發表於 04-9-30 23:32 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac,
你係咪剛剛在tvb 出鏡?


禁止發言

積分: 9659


1490#
發表於 04-9-30 23:35 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


1491#
發表於 04-9-30 23:42 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]多謝晒您o地呀!
多謝snowswing為沛尊祈禱添! :-P

沛尊今日搭兩次lift 都唔敢郁, 雙手仲放係心口, 個樣好驚.

好似 ejbaby 咁講, 要向ivy 學習呀!
我o地d小朋友漸漸大個啦, 好開心, 另一方面又要好擔心,留心.
ejbaby, 我剛剛先同老公講, 尋日沛尊o個單野我仲好驚. 不過,
我聽你講啦, 唔好再諗, 唔好比壓力自己. (我會向這方面學
習的.)

racrac,
你份人我估係太直啦. 有時無心得罪人, 但唔知呢.
我諗"大部份"的奶奶都要似你奶奶咁o既. 不過當日個場面
咪幾尷尬囉??
放心啦, 你o地無人夠我老公屋企人咁令人"勞氣"o架啦.



別墅

積分: 606


1492#
發表於 04-9-30 23:43 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

曉晴,
係呀, 我一路打字, 一路睇racrac呀!


大宅

積分: 3239


1493#
發表於 04-10-1 00:11 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joanna,
你都有睇呀, 我就係無端端 "立" 下, 點知望到咁熟口面o既, 原來真係 racrac
你可否講我知沛尊間學校名, 我只是 8 下咋, 睇下佢的資料

ivy, bbcuite, bride,
send左相比你啦


我鐘意呢張相


民房

積分: 0


1494#
發表於 04-10-1 00:12 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Hi, bbcutie,

我問過d姑娘...佢地話最好打完一歲針之後先至轉3號奶粉, 因為驚佢地會唔舒服....

我都諗住等卓然打完一歲針先....因為我驚佢發燒.....



bbcutie 寫道:
我想問下有無bb已經轉左3號奶粉啦??
應該幾時轉好? ?-(


大宅

積分: 1055


1495#
發表於 04-10-1 00:30 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

JOANNA:
今次好彩沛尊冇整親,下次記得唔好再犯,就得了...
海琳在家成日攪呢樣攪個樣(我一個人真係睇唔晒)
兩三日就整親,每次都係比一個教訓我同阿女,
要好好記住唔好再犯...唔好太自責,同時你的眼明手快,
沛尊先冇發生意外...


男爵府

積分: 6458


1496#
發表於 04-10-1 00:34 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac, 我以為你好忙架, 同埋OWEN仔病左所以無叫你LAW, 下次LA, 我地有時都會約埋食飯架, 今晚有ANNIE, DEEDEE, NLNS , MACY & ME  :-P

TVB今日播左我FRIEND LA,你有無睇呀, 同埋佢地重播你D片呀, 你睇你幾有價值


禁止發言

積分: 4796


1497#
發表於 04-10-1 09:39 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1498#
發表於 04-10-1 11:09 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1082


1499#
發表於 04-10-1 12:24 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joanna, Nlns
睇到你地話沛尊同傑傑都整親, 好彩冇乜事, 可能男仔始終係百厭d, 你地真係要小心d睇住佢地呀!

Joanna
以我所知, 幼兒園係pre-nursary (2 歲), 幼稚園係nursary (即係k1 to k3), 我都諗住比呀女讀pre-nursary, 會係附近, 但仲未諗邊間

今日會同呀女去堂姊的生日會!

[img align=left]http://www.kariskoo.com/DSCN6281_1.jpg[/img]


大宅

積分: 2678


1500#
發表於 04-10-1 12:37 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

曉晴,

Thanks a lot!


joanna & nlns,

小朋友十歲前都唔知什

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo