跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1481#
發表於 04-12-6 15:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
你得閒去《母乳餵哺》睇下咩係【猛長期】,可能你bb都係呢個階段呀....因為我豬女宜家就係咁啦....


我不嬲都係pump完d奶就放冰格,之後用冰袋帶出街,要用時再攞熱水坐...不過你要知道,我地人奶唔係熱,係體溫,所以你坐熱時,唔好太熱,小小暖得啦...唔係bb一定唔食架....佢地唔慣,小小暖已經覺得好熱架......


複式洋房

積分: 177


1482#
發表於 04-12-6 15:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

各位喂人奶既媽咪.....我想問下谷奶要幾時先唔痛 ?-( ?-(
呢2日個胸好似石頭咁, 亞女啜唔到, 我要bump出黎比佢食
係咪bump出黎d奶會少d架 ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


1483#
發表於 04-12-6 16:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

wendy,
你頭頭上奶仲未順,可能pump先有奶架....不過到你上奶ok時,真係要埋身餵奶,唔係就會愈黎愈少架.....
wendycychan 寫道:
各位喂人奶既媽咪.....我想問下谷奶要幾時先唔痛 ?-( ?-(
呢2日個胸好似石頭咁, 亞女啜唔到, 我要bump出黎比佢食
係咪bump出黎d奶會少d架 ?-( ?-(


侯爵府

積分: 21537


1484#
發表於 04-12-6 16:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
karen,
如果bb啜得啱位,你係唔會痛架...如果痛,你就唔啱位啦....試下撐大亞b個嘴先,再含你乳頭啦....
你亞b用慣奶樽,你都可以試下比佢埋身架...一次唔得,再試下囉,,,,,可能試多幾次就成功啦 [quote]

奀豬mami,
我好開心呀! 今朝一早抱住不如再俾梓謙埋身食一次睇下成唔成功, 點知成功左啦! 不過, 就一邊成功另一邊就失敗... :-| 可能係手勢唔好啦. 不過, 我想問下BB一邊都食左半個鐘咁係咪正常呀? 我見醫院話應該每邊啜20分鐘就夠.


侯爵府

積分: 24274


1485#
發表於 04-12-6 16:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck1656 寫道:
草本,
我呢邊........口頭上話好, 到頭來BB在喊佢就靜雞雞去抱, 唉...我返工個工人都唔知會唔會幫佢暪住我呀 (因佢對個工人超好嘛).


天使:
老爺就係襯星期六我同老公 company annual dinner時狂抱個B囉!喊又抱,唔喊又抱!作反!!
好在奶奶報寸,話番比我地聽!
不過算啦,個個都鐘意小朋友,不過只係for玩囉,
試下叫老爺湊佢一日咁大把丫,
肯定傻左呀佢!
奶奶話以前老爺幫我老公換過片
不過可以調轉都得
唔係前後調轉,係底面反轉
冇乜腦!!


侯爵府

積分: 24274


1486#
發表於 04-12-6 16:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joyce:
係呀!
26號唔得呀!不如新年再約丫!
唉... 年年都係25號咪好地地囉,
又要改日子!年年都係reserve 左for你地家嘛!!


子爵府

積分: 12555


1487#
發表於 04-12-6 16:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部




kyleung 寫道:
[quote]
ck1656 寫道:
草本,

奶奶話以前老爺幫我老公換過片
不過可以調轉都得
唔係前後調轉,係底面反轉
冇乜腦!!
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1488#
發表於 04-12-6 16:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

karen,
個個bb都唔同架...可能你bb都like嘆奶呢.....不過我餵亞豬時,都係次次9個字,早d都唔得呀....所以出街餵到訓著呀..而我宜家餵豬女,初初一定係2個字,到宜家佢識嘆左,唔半個鐘唔收貨....不過我都唔理佢lu...佢飲到訓左,我先放番佢落床囉,,,,
而且2邊乳頭可能有d唔同,你成功左一邊,佢試第二邊時,可能覺得又唔同左,所以又要比d時間囉....慢慢黎啦 :wink: :wink:


大宅

積分: 4791


1489#
發表於 04-12-6 16:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

唯有係咁啦 :cry: 其實之前有人約我25號我都推左嘞,我都預左同你地玩嘛,不過肥貓囉,話約左第二班人推唔返,好衰架!


珍珠宮

積分: 33190


1490#
發表於 04-12-6 16:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi..hi...,

溫書先 :mrgreen:


男爵府

積分: 6152


1491#
發表於 04-12-6 16:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,,,之前張相好女仔樣,而家張相好男仔樣,咁得意,


珍珠宮

積分: 33190


1492#
發表於 04-12-6 16:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

你有無發現我地條counter bar無左個尾數 ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 33190


1493#
發表於 04-12-6 16:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

mamajoe,

係呀! 佢超似男仔架.
我成日叫佢"男人婆"
佢又惡c bor, 成日用手指wer 我架 :evil:


侯爵府

積分: 21537


1494#
發表於 04-12-6 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami,
我會繼續試下埋身餵啦! 不過, 我又想問下如果響我谷奶嘅時間我泵左出嚟咁bb會唔會埋身無奶食架? ?-( 因為我想儲起d奶夜晚用樽樽餵佢, 但係我又怕谷奶時我泵左出嚟, 到bb要食嘅時間就無得食呀. :exclaim:


男爵府

積分: 6152


1495#
發表於 04-12-6 16:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,,,,我睇左你D相呀,咁肥O都O都個個邊個黎架??


伯爵府

積分: 18746


1496#
發表於 04-12-6 16:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

karen,
如果你想pump奶,不如你餵左bb之後大約一個鐘就pump奶,pump完又隔一個鐘到又埋身餵,咁樣會多奶d


侯爵府

積分: 21537


1497#
發表於 04-12-6 17:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami,
如果依個方法得就太好啦! 因為之前無俾bb埋身食過, 我就擔心好快會無奶 但係依家佢埋身食到, 我又擔心無奶pump出嚟for夜晚用.

我要多奶 我要多奶


別墅

積分: 975


1498#
發表於 04-12-6 17:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hello, 各位靚媽媽,
有冇人係到呀?
我想問下, 我而家生完就來一個月, 但個肚好似仲陀住4個月咁. 你地有冇快速收身法介紹呢? 我而家完全冇褲可以著, 仲著緊d大肚褲好慘呀! 仲有, 我喂人奶,個胸鬆哂呀, 有物野方法可以firm反呀? 好驚從此就....


伯爵府

積分: 18746


1499#
發表於 04-12-6 17:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

yeelam,
你有冇用"肚cool"呀?會好有幫助架...如果你惡露已經清哂,著褲型個d仲work呀.....不過對我冇幫助,因為我要全身減
個胸你咁快覺得鬆啦,,,,???咁快 愈餵愈覺架....


子爵府

積分: 12555


1500#
發表於 04-12-6 17:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi,yeelam, 我係到。

我都想問,開刀媽咪,你哋幾時帶腰封 。
我個肚生完都好似人地陀住4/5個月咁。
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo