自由講場

跳至

首頁

尾頁
   188


子爵府

積分: 10788


1481#
發表於 24-10-19 20:06 |只看該作者
fa01 發表於 24-10-19 19:43
不過你有冇留意牙膏名叫舒敏達?

可能大陸英文翻譯名不同吧,


水晶宮

積分: 59975

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1482#
發表於 24-10-19 20:07 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-19 20:02
我又看到他們的玻璃杯,真係又平又靚

大陸人好注重養生,呢方面產品好成熟下。


水晶宮

積分: 59975

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1483#
發表於 24-10-19 20:11 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-19 20:03

呢款轉插好好用,順便買埋。
attach0/tmp/phpBcM7KV


子爵府

積分: 10788


1484#
發表於 24-10-19 20:31 |只看該作者
kittylam 發表於 24-10-19 20:11
呢款轉插好好用,順便買埋。

謝謝,買了


子爵府

積分: 10788


1485#
發表於 24-10-19 20:36 |只看該作者
kittylam 發表於 24-10-19 17:11
我有開

請問開了有乜用?


子爵府

積分: 10788


1486#
發表於 24-10-19 20:38 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-19 17:37
我上兩日買咗幾包真空年糕,九個幾有四包,煮咗一包嚟食,唔使浸, OK的,同我之前香港買差唔多

https://m ...

我想明天買,拿雲閃付券再買,都幾重下,


水晶宮

積分: 59975

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1487#
發表於 24-10-19 20:39 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-19 20:36
請問開了有乜用?

冇乜用,好耐之前好似店家話部份退款只可以退去多多錢包,我就開咗。


水晶宮

積分: 59975

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1488#
發表於 24-10-19 20:39 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-19 20:38
我想明天買,拿雲閃付券再買,都幾重下,

換張卡今日都可以攞。


水晶宮

積分: 62007

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1489#
發表於 24-10-19 20:41 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 24-10-19 20:55 編輯
chinfongfong 發表於 24-10-19 20:38
我想明天買,拿雲閃付券再買,都幾重下,

我今日都攞咗兩次,佢唔俾我攞嚕,我拍咗啲佢特價嘅,未俾錢,聽日攞完券先搞掂佢,

啲年糕係真空,但就咁用水沖一沖就已經用得,所以都擠唔耐,返咗嚟要放雪櫃,唔可以買太多….

我睇返佢係10個零幾四包,其實真係好抵,我用一包已經夠我同老公兩個一齊食…係喎,睇清楚係拍年糕片先唔使自己切,唔好拍錯…


大宅

積分: 4955


1490#
發表於 24-10-19 20:42 |只看該作者

回覆樓主:

我集運時,沒有收到費用
但剛在自助櫃取貨,要收$10
貨件很輕
想請問有人知道點解嗎?


大宅

積分: 2299


1491#
發表於 24-10-19 20:51 |只看該作者
fa01 發表於 24-10-19 19:43
不過你有冇留意牙膏名叫舒敏達?

冇呀、唔緊要啦,我都係買左一set,其他我都是買左舒適達全效
attach0/tmp/php0fSKPP
iris


大宅

積分: 2299


1492#
發表於 24-10-19 21:05 |只看該作者
kittylam 發表於 24-10-19 20:11
呢款轉插好好用,順便買埋。

係呀、我都幾個睇門口,我屋企個蒸爐都是拼落來
iris


水晶宮

積分: 59975

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1493#
發表於 24-10-19 21:06 |只看該作者
irislui311 發表於 24-10-19 21:05
係呀、我都幾個睇門口,我屋企個蒸爐都是拼落來

我都有幾個


大宅

積分: 2299


1494#
發表於 24-10-19 21:07 |只看該作者
kittylam 發表於 24-10-19 21:06
我都有幾個


iris


大宅

積分: 2299


1495#
發表於 24-10-19 21:08 |只看該作者
yuk049 發表於 24-10-19 20:42
我集運時,沒有收到費用
但剛在自助櫃取貨,要收$10
貨件很輕

會唔會你過左時間未囉啊?應該唔駛錢喎
iris


大宅

積分: 2299


1496#
發表於 24-10-19 21:10 |只看該作者
kittylam 發表於 24-10-19 19:55
明嘅明嘅,相信呢度嘅JM好多都係咁 !!

所以要執一執屋企先有位放其他野
iris


男爵府

積分: 7780


1497#
發表於 24-10-19 21:10 |只看該作者

回覆樓主:

1.8L滴露先40.9人仔,好大誘惑
但已經買咗4枝


大宅

積分: 2299


1498#
發表於 24-10-19 21:14 |只看該作者
rachel97 發表於 24-10-19 21:10
1.8L滴露先40.9人仔,好大誘惑
但已經買咗4枝

你仲底,我夠啦,已經有1.8升兩支,另外詩樂氏又三支,有排用啦
iris


男爵府

積分: 7156

畀面勳章


1499#
發表於 24-10-19 21:14 |只看該作者
本帖最後由 kenyuen 於 24-10-19 21:18 編輯
kittylam 發表於 24-10-19 18:33
哈哈哈,兩單順豐都簽收咗 !!

你就好啦!今日cut咗3單拒簽,明日再繼續3單,順豐冇乜準則,遇著心情好啲職員就畀你過,遇著唔好嘅飲品單單都拒簽,尤其是呢排多貨做到忟


男爵府

積分: 7780


1500#
發表於 24-10-19 21:15 |只看該作者
irislui311 發表於 24-10-19 21:14
你仲底,我夠啦,已經有1.8升兩支,另外詩樂氏又三支,有排用啦

我頭3枝圍返都51蚊一枝啊,果陣驚冇免郵嗱嗱聲買,今日見到40.9又買一枝

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo