跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


1481#
發表於 09-10-13 11:24 |只看該作者
原帖由 cherrie421 於 09-10-12 16:31 發表


冇呀,一陣打去問下先!


問左喇,佢地再計過我係有全免架,佢地出錯左,真係一天都光晒lu


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1482#
發表於 09-10-13 11:35 |只看該作者
又會咁嘅, 出錯喺邊樹 ?


原帖由 cherrie421 於 09-10-13 11:24 發表


問左喇,佢地再計過我係有全免架,佢地出錯左,真係一天都光晒lu


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1483#
發表於 09-10-13 11:59 |只看該作者
係唔係講光波呀 ?? 好似最平工聯會, $ 950 定
$ 980 呀 ..... 我又想買一個比 MAMI 呀

原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 10:42 發表
natalielin,

德國寶, 幾多錢架 ?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1484#
發表於 09-10-13 12:04 |只看該作者
natalielin,

睇黎你 hb 真係好想生, 你而家甘後生 ......
真係避到今次, 避唔到下次 lor


原帖由 natalielin 於 09-10-13 00:20 發表
各位,

我又出事喇!

上次咪去健康院做子宮頸檢查既,今日健康院打比我,我就知唔好,不過佢即刻話唔係有子宮頸癌,不過驗到有放線菌,叫我要快D返去除左個環,因為除左佢就會自己慢慢冇左,半年後再CHECK多次,如果冇事就可 ...


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1485#
發表於 09-10-13 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1486#
發表於 09-10-13 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1487#
發表於 09-10-13 12:34 |只看該作者
唔知 "億X通" 果部熱波爐, 掂唔掂呢 ?

$399 個價錢幾吸引, 我公司樓下間惠康有得賣 !


原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 11:59 發表
係唔係講光波呀 ?? 好似最平工聯會, $ 950 定
$ 980 呀 ..... 我又想買一個比 MAMI 呀


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1488#
發表於 09-10-13 12:36 |只看該作者
除非得到共識, 唔係真係好難避囉 !

natalielin, 睇嚟妳而家無得選擇, 一係打針, 一係食藥咋 !

原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 12:04 發表
natalielin,

睇黎你 hb 真係好想生, 你而家甘後生 ......
真係避到今次, 避唔到下次 lor



瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1489#
發表於 09-10-13 12:49 |只看該作者
唉, 都係果句喇 !

生唔難, 湊 & 教養先最難 !

我都驚緊出年亞囡升小一, d 功課讀書唔會係 kindergarten 咁簡單, 到時一定 "勞氣" c 我 !



原帖由 QQilky 於 09-10-13 12:23 發表


嘿嘿 咁先恭喜你先 準備生第3名


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1490#
發表於 09-10-13 13:08 |只看該作者
都 ok 架, 不過無光出姐 .... 我睇其他 forum
wellcome 既比 7-11 既好 , 大部 d $ 399 都抵玩
架 !!

natalie ..... 你有無 enjoy card , 係既 23 號去買
可能有 95 折 wor

我都想想地買架


原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 12:34 發表
唔知 "億X通" 果部熱波爐, 掂唔掂呢 ?

$399 個價錢幾吸引, 我公司樓下間惠康有得賣 !


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1491#
發表於 09-10-13 13:10 |只看該作者
10/9 後加左啦, 我囡個張 staff price
都要 $ 297.50 呀 !!

今次買呢張 annual pass , 真係多多樹幹

原帖由 QQilky 於 09-10-13 12:23 發表


佢果張全年 就好似冇加到價la


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1492#
發表於 09-10-13 15:03 |只看該作者
係, 我都想想地買一部, 不過要先勸服我屋企 d 人先 !



原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 13:08 發表
都 ok 架, 不過無光出姐 .... 我睇其他 forum
wellcome 既比 7-11 既好 , 大部 d $ 399 都抵玩
架 !!

natalie ..... 你有無 enjoy card , 係既 23 號去買
可能有 95 折 wor

我都想想地買架
...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1493#
發表於 09-10-13 15:04 |只看該作者
係呢, 貴咗 $32, 仲要小咗 2 個月會藉 ! mouth:


原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 13:10 發表
10/9 後加左啦, 我囡個張 staff price
都要 $ 297.50 呀 !!

今次買呢張 annual pass , 真係多多樹幹


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1494#
發表於 09-10-13 15:13 |只看該作者
$$ 同 2 個月都唔係咩問題 , 係比個條友仔寸寸寸
我嬲 D LOR


原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 15:04 發表
係呢, 貴咗 $32, 仲要小咗 2 個月會藉 ! mouth:mouth:" />


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1495#
發表於 09-10-13 15:15 |只看該作者
今日 13 號 ..... 諗下先

係既 23 我去你度買埋, 一人一部睇
下有咩野玩都好呀 !!





原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 15:03 發表
係, 我都想想地買一部, 不過要先勸服我屋企 d 人先 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1496#
發表於 09-10-13 15:23 |只看該作者
唉, 都係撞啱同佢真係 fd 果個唔喺 hk, 無事先單聲啩 !


原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 15:13 發表
$$ 同 2 個月都唔係咩問題 , 係比個條友仔寸寸寸
我嬲 D LOR



瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1497#
發表於 09-10-13 15:26 |只看該作者
我仲諗緊換過部新焗爐好, 定係買部 "熱波機" 好 ?

我屋企部焗爐又未壞, 但係 d 溫度唔均勻, 焗出嚟 d cake "鴛鴦" 嘅, 一面燶 d, 一面又唔燶 !

原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 15:15 發表
今日 13 號 ..... 諗下先

係既 23 我去你度買埋, 一人一部睇
下有咩野玩都好呀 !!






男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


1498#
發表於 09-10-13 17:14 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 11:35 發表
又會咁嘅, 出錯喺邊樹 ?


佢話可能係入電腦果時出錯喎,點都好有全免我就唔洗煩lu


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1499#
發表於 09-10-13 17:21 |只看該作者
嘩, 咁好彩妳 "醒" 打電話去再問咋 !


原帖由 cherrie421 於 09-10-13 17:14 發表


佢話可能係入電腦果時出錯喎,點都好有全免我就唔洗煩lu


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1500#
發表於 09-10-13 17:46 |只看該作者
23 號係亞囝 3rd birthday 正日, 我仲諗緊好無請假整蛋糕 ?



原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 15:15 發表
今日 13 號 ..... 諗下先

係既 23 我去你度買埋, 一人一部睇
下有咩野玩都好呀 !!






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo