懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 36


1481#
發表於 09-7-28 09:28 |只看該作者
終於照到阿b心跳了,
係 u/s 個screen 閃下閃下咁
由兩星期仲只係照到胎囊
現在阿b 已經有 1.4cm 了


男爵府

積分: 5979


1482#
發表於 09-7-28 09:44 |只看該作者
我都好緊張呀﹗星期一 3/8/2009 我都要照心跳喇﹗
希望到時見到小 B 心跳啦﹗

原帖由 橫濱女 於 09-7-28 07:46 發表
而家胎囊就3.4cm,bb0.64cm,你依家幾多周?
我下周照心跳,好緊張!

DAY 1: 3.37KG,DAY 4: 3.35KG,DAY 5: 3.47KG,
DAY 8: 3.52KG,DAY 16:3.81KG,DAY 38:5.11KG,DAY 42:5.5KG,day 44: 5.86kg,2M4D 6.69KG,


複式洋房

積分: 241


1483#
發表於 09-7-28 10:08 |只看該作者
我都有聽過有人唔搽而無紋, 都好睇自己皮膚
擺支o係廁所每次沖完涼搽啦
第日個肚花呢祿就後悔莫及

原帖由 bbcat3 於 09-7-27 16:36 發表


我想知唔搽係咪一定會爆紋架?我好懶同埋實成日唔記得搽...


複式洋房

積分: 241


1484#
發表於 09-7-28 10:09 |只看該作者
Clarins專櫃 (大百貨公司/Watsons)又或者Sa Sa/卓悅都有

原帖由 pandabobo 於 09-7-27 22:40 發表
係邊度買架?


複式洋房

積分: 241


1485#
發表於 09-7-28 10:10 |只看該作者
三百幾蚊一支

原帖由 katymamama 於 09-7-27 15:40 發表
我都想知 $$$, 邊到買 ???


複式洋房

積分: 241


1486#
發表於 09-7-28 10:13 |只看該作者
你地著大肚衫未?
第二胎好似大得快好多
我大女playgroup有個媽咪而家5個月好似就生咁
佢本身好瘦
我D褲開始好緊啦!!


別墅

積分: 849


1487#
發表於 09-7-28 10:56 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-27 13:10 發表
呀,咁係未我都要睇下中醫,睇下到底乜野啱我呢?嘻嘻
但我只係上次傷風咳有睇過中醫之外,由細到大都未睇過架!

你地睇中醫的係咪一向有睇開架?

...


我睇開個中e覺得幾好, 睇咗幾個月去調理身體, 身體好咗現在才有咗bb, 所以我都會keep住睇佢, 叫佢幫我安胎


複式洋房

積分: 464


1488#
發表於 09-7-28 11:37 |只看該作者
琴日去左曾祥風度照u/s, 而家係7w4d聽到bb心跳, 好神奇呢
$700, 2張相+1個月葉酸&鈣&維他命C
已約下個月了

我都覺得肚好似好大咁, 但胎囊係1.81cm, 忘記問醫生點解
仲有呀, 如果有d朋友照u/s, 照到子宮有咩肌肉瘤等等, 唔知係咪照bb時見到呢, 又唔記得問
建議大家真寫得問題, 到時問, 唔好好似我咁聽到bb心跳就開心到乜都唔記得, 哈


大宅

積分: 2154


1489#
發表於 09-7-28 12:39 |只看該作者
你係用陰超定照肚?我醫生只幫我照肚,但我係肚底,怕照唔清楚。

原帖由 gloriahe 於 09-7-28 11:37 發表
琴日去左曾祥風度照u/s, 而家係7w4d聽到bb心跳, 好神奇呢
$700, 2張相+1個月葉酸&鈣&維他命C
已約下個月了

我都覺得肚好似好大咁, 但胎囊係1.81cm, 忘記問醫生點解
仲有呀, 如果有d朋友照u/s, 照到子宮有咩肌肉瘤等 ...


大宅

積分: 2023


1490#
發表於 09-7-28 13:01 |只看該作者
當然,我一定會報到的!

原帖由 pandabobo 於 09-7-27 14:20 發表
我都仲要等2個星期啊! 好漫長啊!
你下星期CHECK完上黎講講你CHECK左甚麼啊!


大宅

積分: 2023


1491#
發表於 09-7-28 13:03 |只看該作者
你係食完後唔c服去睇醫生然後知道宮縮嗎?

原帖由 pandabobo 於 09-7-27 14:24 發表
甘好啊! 我難D啊! 99同媽咪都要返工, 我又距離他們好遠, 所以都唔想他們甘辛苦, 唯有等週末回家時飲多D湯水啦! 不過有時他們煮左 OR 煲左我唔0岩食OR 飲既野, 我就無淡好食了. 上次就係勉強食左唔應該食既野, 結果就 ...


大宅

積分: 2023


1492#
發表於 09-7-28 13:07 |只看該作者
我刷牙都有作嘔,但touch wood 仲咪有真正嘔!
我試過將一次刷牙時間分開三次,即每次縮短時間就去漱口,咁作嘔情況會好d ,你都可以試下!

我現在有條褲開始緊,著住返公司全日都唔c 服,我諗係時候要買過喇!咁我要搵日去旺中睇睇先,你講到咁c 服我又想試下!嘻嘻

原帖由 miuchuchu 於 09-7-27 17:25 發表


今日第一次嘔. 刷牙果陣嘔兩次, 嘔完再刷, 刷刷下又嘔, 唉, 咁樣個口會臭架嘛. 後來可能落住大雨等左幾個字車, 上到車又有冷氣, 返到公司再嘔, 連黃膽水都嘔埋出黎, 個喉嚨好lar 好唔舒服.

前前後後嘔左五次呀!! ...


大宅

積分: 2023


1493#
發表於 09-7-28 13:12 |只看該作者
我5/8 遲你兩日,我都要照到bb 心跳呀!

原帖由 mslo 於 09-7-28 09:44 發表
我都好緊張呀﹗星期一 3/8/2009 我都要照心跳喇﹗
希望到時見到小 B 心跳啦﹗


別墅

積分: 806


1494#
發表於 09-7-28 13:20 |只看該作者
mOTHER WORLD 而家都 onsale...有D番工衭, 牛仔衭$150 - $250 一條, 好舒服, 我D衭都唔arm著, 所以要買lu~~


大宅

積分: 1283


1495#
發表於 09-7-28 13:34 |只看該作者
原帖由 gloriahe 於 09-7-28 11:37 發表
琴日去左曾祥風度照u/s, 而家係7w4d聽到bb心跳, 好神奇呢
$700, 2張相+1個月葉酸&鈣&維他命C
已約下個月了

我都覺得肚好似好大咁, 但胎囊係1.81cm, 忘記問醫生點解
仲有呀, 如果有d朋友照u/s, 照到子宮有咩肌肉瘤等 ...


我後日都會去曾醫生度做第2次驗查...希望可以check到心跳啦...好緊張呀~

係喇你會唔會join佢個package呀?


伯爵府

積分: 15500


1496#
發表於 09-7-28 13:45 |只看該作者
報到~我呢 2 日先知有左, 呢度咁快咁多人架~

多多指教, 我第 1 胎, 乜都唔識~ 仲未檢查.


大宅

積分: 2291


1497#
發表於 09-7-28 15:34 |只看該作者
我都成個禮拜無上黎la......
因為公司發生左好多事......

孕婦legging....真係好舒服ga... 肚脹d...可以較條丈根鬆d...唔駛"cool" 住....
有媽媽話係$55 - 1條, 間舖叫咩名...o向旺中2樓邊度...因為..成日都好累...根本無mug心機行街格價.....

關於..防妊娠紋膏, 我fd尋日都同我提起....佢話因為無mug點荼..所以勁爆紋..宜家我好驚ar...
嘩...hk$ 3xx 1 枝好貴ar...有無經濟d ga...
大家有無聽過彩豐行??? 好耐之前行過知道佢有得買....唔知有無媽咪用過可以share 下 呢???


原帖由 circlef 於 09-7-28 13:07 發表
我刷牙都有作嘔,但touch wood 仲咪有真正嘔!
我試過將一次刷牙時間分開三次,即每次縮短時間就去漱口,咁作嘔情況會好d ,你都可以試下!

我現在有條褲開始緊,著住返公司全日都唔c 服,我諗係時候要買過喇!咁我要搵日去旺中睇睇先 ...


大宅

積分: 2291


1498#
發表於 09-7-28 15:58 |只看該作者
恭喜...恭喜...
我都係第一胎...
都係mug都唔識ga...
有1個fd上年生完...好彩佢mug都會話我知咋...

最緊要放鬆...得閒上黎吹下水.....
唔好食唔應該食的野...
休息多d...ok ga la


不過, 妳可以根據妳上一次m come 第一天係幾時估自己預產期??? 通常6week 去c+檢查之後, book 埋政府同做oscar....就ok...


原帖由 ANN222 於 09-7-28 13:45 發表
報到~我呢 2 日先知有左, 呢度咁快咁多人架~

多多指教, 我第 1 胎, 乜都唔識~ 仲未檢查.


男爵府

積分: 5773


1499#
發表於 09-7-28 16:29 |只看該作者
歡迎!!!
原帖由 ANN222 於 09-7-28 13:45 發表
報到~我呢 2 日先知有左, 呢度咁快咁多人架~

多多指教, 我第 1 胎, 乜都唔識~ 仲未檢查.


別墅

積分: 672


1500#
發表於 09-7-28 17:40 |只看該作者
嘩 ~ 好貴呀


原帖由 kk101 於 09-7-28 10:10 發表
三百幾蚊一支

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo