立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 983
原帖由 KelS 於 09-9-23 11:17 發表 有冇人知東區會唔會幫我地 check B 型鏈球菌?
大宅
積分: 1555
原帖由 jojodic 於 09-9-23 12:31 發表 吉豬B你會無事架,唔好咁擔心,睇完pwh要報告好消息俾大家呀!
男爵府
積分: 5119
原帖由 ~JackCon~ 於 09-9-23 12:46 發表 我之前有係健康院問過D姑娘...佢話東區唔會架...除非係SPECIAL CASE先會安排CHECK喎...
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:47 發表 希望聽日會遇到個好醫生喇, 可以顧及我0既憂慮, 認真處理, 因為睇政府醫生真係好講彩數~
積分: 4438
積分: 4168
積分: 3899
積分: 2522
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:20 發表 我都係呀, (唔想阿b係天蠍座), 我一知道預產期就已經唉 ~~~ 不過冇辦法因為冇得揀 !!! 最恐怖係阿B出世後一日係我99生日嘛 ~~~
積分: 2579
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:22 發表 今日出左成日街, 又飲茶, 又剪頭髮,又行街, 又食飯 ~~~ 聽日又要出街
原帖由 jojodic 於 09-9-23 13:11 發表 但你今次有特別case,應該會安排個有經驗醫生,唔會是但搵個新人掛!
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 14:34 發表 每次去都係唔同醫生, 當然有時會遇到好有經驗0既醫醫生, 但係大多時都係d 好fresh0既, 又冇耐性~
積分: 1031
積分: 1139
原帖由 吉豬B 於 09-9-22 22:44 發表 都好多日冇0係度傾偈喇, 原因係每日都好唔舒服, 夜晚最多瞓到兩三個鐘, 日頭好攰, 今日條腰終於冇咁痛, 唔知係唔係跟physician所教做左d舒緩動作有關, 希望keep住係咁就好喇, 如果唔係真係唔知點捱落去~ ...
原帖由 gobby926 於 09-9-22 23:02 發表 請問有冇人知facebook的 rita cheng是誰?
積分: 1572
原帖由 jojodic 於 09-9-22 22:15 發表 我都係呀,連隻cross 涼鞋都就快迫爆....
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 00:52 發表 hehe... me2, 我都唔想阿b係天蠍座. 想佢係天秤座, 因為天秤座通常係靚仔靚女. 不過, 嚟個係改變唔到的事實.
積分: 5770
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:01 發表 is lai tat
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy