跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 983


1481#
發表於 09-9-23 12:46 |只看該作者
原帖由 KelS 於 09-9-23 11:17 發表
有冇人知東區會唔會幫我地 check B 型鏈球菌?


我之前有係健康院問過D姑娘...佢話東區唔會架...除非係SPECIAL CASE先會安排CHECK喎...


大宅

積分: 1555


1482#
發表於 09-9-23 12:47 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 12:31 發表


吉豬B你會無事架,唔好咁擔心,睇完pwh要報告好消息俾大家呀!


希望聽日會遇到個好醫生喇, 可以顧及我0既憂慮, 認真處理, 因為睇政府醫生真係好講彩數~


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


1483#
發表於 09-9-23 12:50 |只看該作者
原帖由 ~JackCon~ 於 09-9-23 12:46 發表


我之前有係健康院問過D姑娘...佢話東區唔會架...除非係SPECIAL CASE先會安排CHECK喎...


oh~ thank you...


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


1484#
發表於 09-9-23 12:51 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:47 發表


希望聽日會遇到個好醫生喇, 可以顧及我0既憂慮, 認真處理, 因為睇政府醫生真係好講彩數~


加油



別墅

積分: 983


1485#
發表於 09-9-23 12:52 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:47 發表


希望聽日會遇到個好醫生喇, 可以顧及我0既憂慮, 認真處理, 因為睇政府醫生真係好講彩數~


加油...俾D信心呀 ^^


大宅

積分: 4438


1486#
發表於 09-9-23 12:56 |只看該作者
pwh 係教學醫院
d醫生應該比其他醫院好

原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:47 發表


希望聽日會遇到個好醫生喇, 可以顧及我0既憂慮, 認真處理, 因為睇政府醫生真係好講彩數~
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4168


1487#
發表於 09-9-23 13:10 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:47 發表


希望聽日會遇到個好醫生喇, 可以顧及我0既憂慮, 認真處理, 因為睇政府醫生真係好講彩數~


放心啦~會無事架~!!!
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 3899


1488#
發表於 09-9-23 13:11 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:47 發表


希望聽日會遇到個好醫生喇, 可以顧及我0既憂慮, 認真處理, 因為睇政府醫生真係好講彩數~


但你今次有特別case,應該會安排個有經驗醫生,唔會是但搵個新人掛!


大宅

積分: 2522


1489#
發表於 09-9-23 13:31 |只看該作者


原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:20 發表


我都係呀, (唔想阿b係天蠍座), 我一知道預產期就已經唉 ~~~ 不過冇辦法因為冇得揀 !!!
最恐怖係阿B出世後一日係我99生日嘛 ~~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1490#
發表於 09-9-23 14:31 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:20 發表


我都係呀, (唔想阿b係天蠍座), 我一知道預產期就已經唉 ~~~ 不過冇辦法因為冇得揀 !!!
最恐怖係阿B出世後一日係我99生日嘛 ~~~


咁你99咪會錫阿b錫到燶哂!!!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1491#
發表於 09-9-23 14:32 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:22 發表
今日出左成日街, 又飲茶, 又剪頭髮,又行街, 又食飯 ~~~
聽日又要出街


哈哈... 你嚟個mami呀, 成日都出街街ga.

我今朝都剛剪完頭髮返嚟jar喎... 咁啱.


大宅

積分: 1555


1492#
發表於 09-9-23 14:34 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 13:11 發表


但你今次有特別case,應該會安排個有經驗醫生,唔會是但搵個新人掛!


每次去都係唔同醫生, 當然有時會遇到好有經驗0既醫醫生, 但係大多時都係d 好fresh0既, 又冇耐性~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1493#
發表於 09-9-23 14:50 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 14:34 發表


每次去都係唔同醫生, 當然有時會遇到好有經驗0既醫醫生, 但係大多時都係d 好fresh0既, 又冇耐性~


都未必ga, 如果有特別需要, 你個c+醫生又識人, 應該可以幫你搵個senior啲的政府醫生幫你睇ga.


大宅

積分: 1031


1494#
發表於 09-9-23 14:50 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:20 發表


我都係呀, (唔想阿b係天蠍座), 我一知道預產期就已經唉 ~~~ 不過冇辦法因為冇得揀 !!!
最恐怖係阿B出世後一日係我99生日嘛 ~~~


我都係呀......好近老爺同老公個阿麻生日呀....雙倍恐怖呀!


大宅

積分: 1139


1495#
發表於 09-9-23 15:00 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-22 22:44 發表
都好多日冇0係度傾偈喇, 原因係每日都好唔舒服, 夜晚最多瞓到兩三個鐘, 日頭好攰, 今日條腰終於冇咁痛, 唔知係唔係跟physician所教做左d舒緩動作有關, 希望keep住係咁就好喇, 如果唔係真係唔知點捱落去~

...


吉豬b, 唔好太擔心, 加油呀!


大宅

積分: 1139


1496#
發表於 09-9-23 15:01 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 23:02 發表
請問有冇人知facebook的 rita cheng是誰?


is lai tat


大宅

積分: 1572


1497#
發表於 09-9-23 15:02 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 22:15 發表


我都係呀,連隻cross 涼鞋都就快迫爆....


我都買定一對比自己腳腫同入院穿.


大宅

積分: 1139


1498#
發表於 09-9-23 15:07 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 00:52 發表


hehe... me2, 我都唔想阿b係天蠍座. 想佢係天秤座, 因為天秤座通常係靚仔靚女. 不過, 嚟個係改變唔到的事實.


靚仔靚女應該唔關星座事, 我都識幾個天秤座, 全部都好好好好好麻煩, 除咗我好老爺 hehe
所以我一d都唔想要天秤座bb, 其他星座其實都冇乜所謂, 每個星座都有佢既優點同缺點!


男爵府

積分: 5770


1499#
發表於 09-9-23 15:09 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:01 發表


is lai tat

thanks~~
好混亂呀,成日係facebook都唔記得邊個打邊個.


大宅

積分: 1139


1500#
發表於 09-9-23 15:18 |只看該作者
各位媽咪, 見到你地都有著crocs, 想問下你地會唔會買crocs俾你既既小朋友著呢?

我個仔個契媽就千叮萬囑我千祈唔好買crocs俾阿仔著, 因為好危險, 好多電梯意外, 大家要留意下!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo