立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2326
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:04 發表 冇錯 不過冇人同我講過呢 d 說話喎
侯爵府
積分: 24874
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:24 發表 因為啱啱發生左事嘛,比我乜都唔會認你啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:13 發表 我都有同佢傾~佢只係10問9唔認~ 我問佢係唔係想去寄宿學校~唔返黎~ 佢又答唔係~我問佢係咪想跟返爸爸~ 佢又答唔係~我問佢係咪唔想返補習~ 佢又答唔係~我問佢~你究竟想點? 佢又唔出聲~我話~你唔講媽咪係唔會知道你 ...
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:25 發表 我知、我明... 佢地都係對我好o者!! o個次我男朋友同我傾左好耐, 佢覺得我係執著~ 之前我都o係度落過 post 講出黎~ 但後尾佢都明白我, 開始支持我, 到宜家仲好錫我個仔o添!! 我媽咪初初都好唔想湊我個仔, 但到宜家 ...
男爵府
積分: 7999
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:26 發表 所以我無再講d咩~我今朝同佢傾完一餐之後就無再提過d咩野~我只係話~你要好好自己諗下後路係d咩? 想點~將來又想點~而你係媽咪既話~你又會想媽咪點做呢~我叫佢自己諗下囉~ ...
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:27 發表 sasa, 我自己都煩緊, 律師仲未覆我, 所以我都比唔到咩意見你~
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:26 發表 因為無人同你爭個女嘛!!
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:40 發表 我幾驚你話因為我唔後生呀
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:47 發表 無拿拿點會扯到去歲數架,儍仔黎架
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:53 發表 通常話:你仲後生,拖住個細路點搵第二個呀 咁架嘛
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:55 發表 咁又係喎,唔講唔覺添 ,但...你都係諗得太多啦
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:36 發表 比唔到意見人,你咪諗吓自己今晚點囉,BOOK左位未呀
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:16 發表 你o個時咪同我差唔多, 最多咪差幾年~
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:20 發表 咁你幾多歲呀?
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:23 發表 咪同你男朋友一樣囉!!
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:26 發表 都大你幾年,差唔多 29 歲啦 佢己經唔係我男友啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:41 發表 乜你唔係講過你 34 歲咩?! 你男朋細你七年嘛!! 你地又發生咩事呀??
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:45 發表 我係呀,佢係細我七年呀 我意思我離開隻野果陣,就黎 29 分左手囉
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy