單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1481#
發表於 10-3-12 16:26 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:04 發表
冇錯
不過冇人同我講過呢 d 說話喎

因為無人同你爭個女嘛!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1482#
發表於 10-3-12 16:26 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:24 發表
因為啱啱發生左事嘛,比我乜都唔會認你啦


所以我無再講d咩~我今朝同佢傾完一餐之後就無再提過d咩野~我只係話~你要好好自己諗下後路係d咩?
想點~將來又想點~而你係媽咪既話~你又會想媽咪點做呢~我叫佢自己諗下囉~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1483#
發表於 10-3-12 16:27 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:13 發表


我都有同佢傾~佢只係10問9唔認~
我問佢係唔係想去寄宿學校~唔返黎~
佢又答唔係~我問佢係咪想跟返爸爸~
佢又答唔係~我問佢係咪唔想返補習~
佢又答唔係~我問佢~你究竟想點?
佢又唔出聲~我話~你唔講媽咪係唔會知道你 ...

sasa,
我自己都煩緊, 律師仲未覆我, 所以我都比唔到咩意見你~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1484#
發表於 10-3-12 16:29 |只看該作者
人係有感情架嘛(除我以外) ,佢地當初可能都係想大家未對囝囝有太多感情時,睇吓可唔可以咁做啦,善意嘅
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:25 發表

我知、我明... 佢地都係對我好o者!!
o個次我男朋友同我傾左好耐, 佢覺得我係執著~
之前我都o係度落過 post 講出黎~
但後尾佢都明白我, 開始支持我, 到宜家仲好錫我個仔o添!!
我媽咪初初都好唔想湊我個仔, 但到宜家 ...


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1485#
發表於 10-3-12 16:32 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:13 發表


我都有同佢傾~佢只係10問9唔認~
我問佢係唔係想去寄宿學校~唔返黎~
佢又答唔係~我問佢係咪想跟返爸爸~
佢又答唔係~我問佢係咪唔想返補習~
佢又答唔係~我問佢~你究竟想點?
佢又唔出聲~我話~你唔講媽咪係唔會知道你 ...
但響而家呢 d 風頭火勢
問唔到 d 乜架喎
不如講下其他野
等大家放鬆 d 再傾呢個問題啦


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1486#
發表於 10-3-12 16:34 |只看該作者
係啦,大家冷靜吓先啦,而家仔仔呢個歲數開始係反叛期,要小心處理架
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:26 發表


所以我無再講d咩~我今朝同佢傾完一餐之後就無再提過d咩野~我只係話~你要好好自己諗下後路係d咩?
想點~將來又想點~而你係媽咪既話~你又會想媽咪點做呢~我叫佢自己諗下囉~ ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1487#
發表於 10-3-12 16:36 |只看該作者
比唔到意見人,你咪諗吓自己今晚點囉,BOOK左位未呀
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:27 發表

sasa,
我自己都煩緊, 律師仲未覆我, 所以我都比唔到咩意見你~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1488#
發表於 10-3-12 16:40 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:26 發表

因為無人同你爭個女嘛!!
我幾驚你話因為我唔後生呀


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1489#
發表於 10-3-12 16:47 |只看該作者
無拿拿點會扯到去歲數架,儍仔黎架
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:40 發表
我幾驚你話因為我唔後生呀


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1490#
發表於 10-3-12 16:53 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:47 發表
無拿拿點會扯到去歲數架,儍仔黎架
通常話:你仲後生,拖住個細路點搵第二個呀
咁架嘛


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1491#
發表於 10-3-12 16:55 |只看該作者
咁又係喎,唔講唔覺添 ,但...你都係諗得太多啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:53 發表
通常話:你仲後生,拖住個細路點搵第二個呀
咁架嘛


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1492#
發表於 10-3-12 17:00 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:55 發表
咁又係喎,唔講唔覺添 ,但...你都係諗得太多啦
咩呀
我都冇加鹽加醋喎


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1493#
發表於 10-3-12 17:16 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:36 發表
比唔到意見人,你咪諗吓自己今晚點囉,BOOK左位未呀

Book 咩位先?!
食糖水唔洗 book 位啦!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1494#
發表於 10-3-12 17:16 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:40 發表
我幾驚你話因為我唔後生呀

你o個時咪同我差唔多, 最多咪差幾年~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1495#
發表於 10-3-12 17:20 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:16 發表

你o個時咪同我差唔多, 最多咪差幾年~
咁你幾多歲呀?


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1496#
發表於 10-3-12 17:23 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:20 發表
咁你幾多歲呀?

咪同你男朋友一樣囉!!


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1497#
發表於 10-3-12 17:26 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:23 發表

咪同你男朋友一樣囉!!
都大你幾年,差唔多 29 歲啦
佢己經唔係我男友啦


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1498#
發表於 10-3-12 17:41 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:26 發表
都大你幾年,差唔多 29 歲啦
佢己經唔係我男友啦

乜你唔係講過你 34 歲咩?!
你男朋細你七年嘛!!
你地又發生咩事呀??


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1499#
發表於 10-3-12 17:45 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:41 發表

乜你唔係講過你 34 歲咩?!
你男朋細你七年嘛!!
你地又發生咩事呀??
我係呀,佢係細我七年呀
我意思我離開隻野果陣,就黎 29
分左手囉


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1500#
發表於 10-3-12 18:00 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:45 發表
我係呀,佢係細我七年呀
我意思我離開隻野果陣,就黎 29
分左手囉

我成日都誤會左你講o既野o添!!
你地唔係無事喇咩?!
又話尋晚先問完佢點解鍾意你...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo