跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2312


1481#
發表於 10-6-15 11:58 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-15 11:37 發表
小吉食baby cereal 味呀? my baby 的食量如下

200 ml/90 ml +4 tbsp cereal + 1/4 mashed banana/ 180 ml/180ml/240 ml
通常餐餐清。


食啦...around 30 to 40ml plus 130ml to 140ml 奶 at 11am..但如果剩係餵佢奶, 佢又只係食140ml to 150ml... 我曾經開玩笑問佢係咪想食鐵? hahaha

想試下下星期加奶到180ml 呀( 到時6mths la )


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1482#
發表於 10-6-15 11:59 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 11:51 發表
睇番這幾日發現有好多媽媽原來係因為係1001媽媽會(係baba條thread)傾得唔開心, 所以過咗來依边傾…
我見到大家嘅post我突然覺得有少少唔開心,亦唔係我當初呢條thread既原意。

近日睇返d post我覺得好似有少少追擊緊 ...

好多謝妳既一番說話~~~

yep, 我承認自己有錯 (about 奶粉) 當時見 Carol 好唔開心就自己都upset 埋。 >__<
~反省中~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 8967


1483#
發表於 10-6-15 12:00 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 11:43 發表
:O how to check it?


我知點CHECK,但我無打算咁做.我寧願留返D時間/氣力同阿B玩好過。我CHECK 咪即係我CARE ? I don't give a damn.


子爵府

積分: 11775


1484#
發表於 10-6-15 12:01 |只看該作者
BRAD媽,我哋絶對明白你開呢條THREAD唔係追擊任何人.總之一句講晒,上網傾計求開心,開心就繼續留低,唔開心就自己另覓去路.無謂再追究邊個唔啱邊個唔著.


大宅

積分: 2115


1485#
發表於 10-6-15 12:04 |只看該作者
至於FB, 我都見係被delete咗...
但我無特別上來講...係我唔想好似話人哋咁!
我上BK係為BB為開心的...傾計最好傾得開開心心!


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1486#
發表於 10-6-15 12:06 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 12:00 發表


我知點CHECK,但我無打算咁做.我寧願留返D時間/氣力同阿B玩好過。我CHECK 咪即係我CARE ? I don't give a damn.


um... so let's 轉topic

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1487#
發表於 10-6-15 12:09 |只看該作者
yeah~ 方向一致~
最緊要係bb健康成長~ 大家互相幫助/鼓勵~
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:01 發表
BRAD媽,我哋絶對明白你開呢條THREAD唔係追擊任何人.總之一句講晒,上網傾計求開心,開心就繼續留低,唔開心就自己另覓去路.無謂再追究邊個唔啱邊個唔著. ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9185


1488#
發表於 10-6-15 12:09 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 12:00 發表


我知點CHECK,但我無打算咁做.我寧願留返D時間/氣力同阿B玩好過。我CHECK 咪即係我CARE ? I don't give a damn.


我都係check咗一兩個, 仲有幾多個delete咗我, 我就唔知喇...我都無太考究~~


男爵府

積分: 8967


1489#
發表於 10-6-15 12:09 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:06 發表


um... so let's 轉topic


明日端午節,我個妹係梅窩"爬" 龍舟.我會帶阿b返去睇。唔知阿b 聽到d打鼓聲會點呢 ?


別墅

積分: 944


1490#
發表於 10-6-15 12:10 |只看該作者
ha!! 十日以上唔poo poo...??!!

yes ar, his poop has 好幼既黑色絲似髮菜絲, i think that's normal for babys who eat banana so no need to worry.

原帖由 AsWife 於 10-6-15 11:54 發表

阿仔咁乖...ho ho ho
ah... I was reading Canadian BB forum.... 原來有d bb 可以十日以上唔poo poo.... O___O
emma 3個月開始有幾日冇開大大﹐搞到我好擔心! 之前佢日日一次﹐通常到我食lunch佢就...
宜家大概隔日。
...


大宅

積分: 4204


1491#
發表於 10-6-15 12:11 |只看該作者
眼定定? O晒嘴?
原帖由 methy 於 10-6-15 12:09 發表
明日端午節,我個妹係梅窩"爬" 龍舟.我會帶阿b返去睇。唔知阿b 聽到d打鼓聲會點呢 ?

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11775


1492#
發表於 10-6-15 12:11 |只看該作者
你亞妹'爬'? 好勁呀!!!

原帖由 methy 於 10-6-15 12:09 發表


明日端午節,我個妹係梅窩"爬" 龍舟.我會帶阿b返去睇。唔知阿b 聽到d打鼓聲會點呢 ?


男爵府

積分: 8967


1493#
發表於 10-6-15 12:13 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-15 12:10 發表
ha!! 十日以上唔poo poo...??!!

yes ar, his poop has 好幼既黑色絲似髮菜絲, i think that's normal for babys who eat banana so no need to worry.


10 days ?我阿b 之前3日無,我都擔心得要死.好彩我停左固體食物,就有返,不過宜家阿b 隔一日先有大便呀..佢d腸胃比我攪亂左?


大宅

積分: 4204


1494#
發表於 10-6-15 12:14 |只看該作者
banana cake都有好幼既黑色絲la... 正常~
原帖由 mamabeanie 於 10-6-15 12:10 發表
ha!! 十日以上唔poo poo...??!!

yes ar, his poop has 好幼既黑色絲似髮菜絲, i think that's normal for babys who eat banana so no need to worry.


22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 2198


1495#
發表於 10-6-15 12:14 |只看該作者
香蕉要唔要cook一cook呀 ?
原帖由 AsWife 於 10-6-15 11:54 發表

阿仔咁乖...ho ho ho
ah... I was reading Canadian BB forum.... 原來有d bb 可以十日以上唔poo poo.... O___O
emma 3個月開始有幾日冇開大大﹐搞到我好擔心! 之前佢日日一次﹐通常到我食lunch佢就...
宜家大概隔日。
...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1496#
發表於 10-6-15 12:15 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:04 發表
至於FB, 我都見係被delete咗...
但我無特別上來講...係我唔想好似話人哋咁!
我上BK係為BB為開心的...傾計最好傾得開開心心!

oops.. I am sorry... >__< 我又... 失手。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 8967


1497#
發表於 10-6-15 12:16 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 12:11 發表
眼定定? O晒嘴?




男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1498#
發表於 10-6-15 12:17 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 12:09 發表


明日端午節,我個妹係梅窩"爬" 龍舟.我會帶阿b返去睇。唔知阿b 聽到d打鼓聲會點呢 ?

yesterday 我老爸剪草... 阿女聽到d motor 聲喊
argh!!!!

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1499#
發表於 10-6-15 12:17 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-15 12:10 發表
ha!! 十日以上唔poo poo...??!!

yes ar, his poop has 好幼既黑色絲似髮菜絲, i think that's normal for babys who eat banana so no need to worry.


thanks....

yes... more than 10 days.... so scary....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1500#
發表於 10-6-15 12:18 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 12:13 發表


10 days ?我阿b 之前3日無,我都擔心得要死.好彩我停左固體食物,就有返,不過宜家阿b 隔一日先有大便呀..佢d腸胃比我攪亂左?

宜家emma 唔係日日都有poo, 我反而覺得慳返d 濕紙巾... ahahaa

que sera sera! 認識你讓我更富有。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo