夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


1481#
發表於 05-6-30 23:47 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby,豬媽,

平時開ot 你地唔知姐,有時開到夜晚11點幾先走得呀


pacy,

你好嗎?
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 1448

好媽媽勳章


1482#
發表於 05-6-30 23:51 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

hello 美麗好耐無見.

各位:

我要煮飯啦,再見!


大宅

積分: 1157


1483#
發表於 05-6-30 23:52 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

pacy,

886

昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 4443


1484#
發表於 05-6-30 23:55 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我個女係度唱緊歌ar
leileilei 唔知唱咩 ?-(


大宅

積分: 1157


1485#
發表於 05-7-1 00:08 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

豬媽,

唱下歌仔都唔得咩
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 3325


1486#
發表於 05-7-1 00:18 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

係咪唱緊........ 阿媽又shopping 啦.. 阿媽又shopping 啦...


大宅

積分: 3325


1487#
發表於 05-7-1 01:15 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

:-( :-( :-(
有隻飛甲由飛左入黎我屋企呀


大宅

積分: 3265


1488#
發表於 05-7-1 01:25 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby
你bf無返黎hk咩??天日假期喎!!
打死佢law!


大宅

積分: 3325


1489#
發表於 05-7-1 01:26 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我點知佢幾時返
同埋我唔響佢果邊屋企
我係自己屋企

打唔死~ 打左兩野唔中
飛左入其中一間房 (好在唔係我既)
無飛返出黎
無理佢lu

做乜你咁夜都唔訓呀!


大宅

積分: 3265


1490#
發表於 05-7-1 01:27 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

bb唔肯訓,咪上黎睇下你地訓晒未law!
佢而家係入面扮緊孫悟空呀!!


大宅

積分: 3325


1491#
發表於 05-7-1 01:28 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

叫佢幫我打死隻飛甲由啦~~

我敷埋個mask 都訓lu


大宅

積分: 3325


1492#
發表於 05-7-1 01:31 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

好啦~
我去洗面跟住訓啦~
你叫阿b乖乖啦
快D 去訓呀大肚婆


大宅

積分: 3265


1493#
發表於 05-7-1 01:32 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

問左佢喇,佢話唔得住!裡面太好住啦!佢要住多幾個月至幫你law!睇怕到時佢都開枝散葉,一家大細幾代同堂,bb能力有限,愛莫能助lu!!
你重未同bf好番咩?? 咩事嬲咁耐呀?? ?-(
之前係自由講場睇左個topic係講胎死腹中,我好怕呀!
so叫佢郁多d,等我安心d law!點知佢咁聽話咁乖!!


大宅

積分: 4443


1494#
發表於 05-7-1 09:34 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

good morning all
我一早俾個乖女嘈醒
而家老公同個女 去買早餐俾我食
睇怕你地都冇人0甘早起身ga la
晏0的先再上黎la 88


大宅

積分: 3265


1495#
發表於 05-7-1 10:21 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

豬媽
早早喎!
我都一早醒左,同老公食完早餐返黎!!
做咩唔一家大細去食早餐呀???


大宅

積分: 4443


1496#
發表於 05-7-1 10:27 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

chris
我唔舒服ar 咪唔出去lor
老公都要返工ar 所以佢咪帶琳琳出去買野俾我食lor
你就好la 有老公陪


大宅

積分: 3265


1497#
發表於 05-7-1 10:42 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

豬媽
我老公一陣都要開工架!
而家食完早餐佢又訓多陣law!
佢做渣車呢行,有工開有錢,無工開無錢!!我寧願佢多d野做喇!


大宅

積分: 4443


1498#
發表於 05-7-1 10:45 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

@@ 0甘使唔使上大陸ga
0甘又係ar 做渣車 真係開工先有錢ga
0甘咪得返你一個lor 你悶唔悶ar


大宅

積分: 3265


1499#
發表於 05-7-1 10:49 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

唔使上大6!!如果要我一定唔俾佢上!!
得我一個我通常返媽咪度,有媽咪又有兩隻貓陪,唔會悶!
你有琳琳陪你,你就好啦!


大宅

積分: 4443


1500#
發表於 05-7-1 10:53 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

唉 都唔知邊個陪邊個ar
一早同佢沖涼 食奶 又食下我0的早餐
而家自己係度玩 又騷擾下我

一陣同佢落街行個圈
佢唔可以全日唔行街 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo