心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1481#
發表於 11-6-17 14:32 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:03
e~~咁好好呀~~~
可以多個家姐~~~
有時真係人夾人緣,我同自己弟婦就好friend,不過同我兩個姑奶無乜兩咀


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1482#
發表於 11-6-17 14:34 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:04
哈哈哈,係咪我都可以叫你做呀豆呀~~

當然啦

點評

ivythepooh  HAHAHA~~~呀豆^^  發表於 11-6-17 14:39


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1483#
發表於 11-6-17 14:35 |只看該作者
samanthapy 發表於 11-6-17 14:20
Hello, everyone,我新加入既

歡迎光臨


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1484#
發表於 11-6-17 14:36 |只看該作者
samanthapy 發表於 11-6-17 14:24
回覆 acbeans 的帖子

我屋企習慣一定要做正日,姑仔姑奶就要就男家果邊,所以6299呢邊反而唔駛做正日。 ...

大家就到就好囉


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1485#
發表於 11-6-17 14:38 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:25
我都唔知會唔會慣...

有時會諗,而家就一個家...
煮到埋嚟就食架啦,唔通個個唔洗結婚喎


伯爵府

積分: 17134


1486#
發表於 11-6-17 14:38 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:32
有時真係人夾人緣,我同自己弟婦就好friend,不過同我兩個姑奶無乜兩咀

我都覺得係呀,真係人夾人~~~

不過我同我未來姑奶真係無乜2咀...佢地都唔睬我ge...


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1487#
發表於 11-6-17 14:39 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:26
好驚自己真係變左"一灘水"呀...
即係點呀?


伯爵府

積分: 17134


1488#
發表於 11-6-17 14:40 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:38
煮到埋嚟就食架啦,唔通個個唔洗結婚喎

咁又係,諗都無用~~~

不過我諗,我用個心對人,應該會feel到掛~~~
希望我可以溶入男家啦...


伯爵府

積分: 17134


1489#
發表於 11-6-17 14:41 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:39
即係點呀?
嫁出去ge女,等於潑出去ge水~~~

哈哈哈,我怕自己真係變左灘水~~~


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1490#
發表於 11-6-17 14:41 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:38
我都覺得係呀,真係人夾人~~~

不過我同我未來姑奶真係無乜2咀...佢地都唔睬我ge...

所以我返到男家好鬼悶


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1491#
發表於 11-6-17 14:42 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:40
咁又係,諗都無用~~~

不過我諗,我用個心對人,應該會feel到掛~~~

隋緣啦


伯爵府

積分: 17134


1492#
發表於 11-6-17 14:44 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:41
所以我返到男家好鬼悶

係呀....佢地有講有笑...我就...陪坐咁...


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1493#
發表於 11-6-17 14:45 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:41
嫁出去ge女,等於潑出去ge水~~~

哈哈哈,我怕自己真係變左灘水~~~

咁而家無以前古代咁嘅,點都係自己個女,唔會唔理嘅


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1494#
發表於 11-6-17 14:47 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:44
係呀....佢地有講有笑...我就...陪坐咁...
最慘我男家佢地啲人講鄉下話,我都唔識,梗加on居居


伯爵府

積分: 17134


1495#
發表於 11-6-17 14:47 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:45
咁而家無以前古代咁嘅,點都係自己個女,唔會唔理嘅

其實我真係好唔拾得離開呀媽呀...

雖然想快d有自己天地,2人世界~~
但同時又掛住而家屋企熱熱鬧鬧ge氣氛...


伯爵府

積分: 17134


1496#
發表於 11-6-17 14:48 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:47
最慘我男家佢地啲人講鄉下話,我都唔識,梗加on居居

WA!!!

咁你真係好慘呀....


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1497#
發表於 11-6-17 14:49 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:47
其實我真係好唔拾得離開呀媽呀...

雖然想快d有自己天地,2人世界~~

初時會係咁,不過過多兩年就無咩感覺啦


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1498#
發表於 11-6-17 14:51 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 14:48
WA!!!

咁你真係好慘呀....
好在係過時過節生日先返去食飯,如果個個禮拜要食,我真係口臭死呀


伯爵府

積分: 17134


1499#
發表於 11-6-17 14:53 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:51
好在係過時過節生日先返去食飯,如果個個禮拜要食,我真係口臭死呀

我都有諗過,遲d結左婚,幾耐要返男家一次...
我諗住1wk1次...應該唔會太少掛??


伯爵府

積分: 17134


1500#
發表於 11-6-17 14:55 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-17 14:49
初時會係咁,不過過多兩年就無咩感覺啦

我又係度數下手指...
淨返2個月半就要嫁啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo