影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3855


1481#
發表於 11-5-26 16:50 |只看該作者
乖乖:
discount左剛一舊水!
我用手機上,都睇到點評,但就係頂,要look上look下,不方便囉!手機版?係邊度download?
我知!專長又專業係吸仔


男爵府

積分: 6584


1482#
發表於 11-5-26 16:54 |只看該作者
0120 發表於 11-5-26 16:22
冇藥點算, mic病成3個月

大人

你今日真係好激動呀

點評

曵曵  仲好hi tim  發表於 11-5-26 17:12
乖乖  hihi,  susan , miss you ar)))))  發表於 11-5-26 17:07


大宅

積分: 3855


1483#
發表於 11-5-26 16:57 |只看該作者
su,
大人一提到民浩就特別激動

點評

曵曵  簡直開龍雀  發表於 11-5-26 17:12


水晶宮

積分: 73395


1484#
發表於 11-5-26 17:00 |只看該作者
susanfss 發表於 11-5-26 16:54
大人

你今日真係好激動呀

係呀mouth:
PIG 又冇藥, 要搵曳曳解救至得,

叫佢比條直播LINK黎


水晶宮

積分: 73395


1485#
發表於 11-5-26 17:01 |只看該作者
pig豬 發表於 11-5-26 16:57
su,
大人一提到民浩就特別激動

簡直失控tim la, 冇哂儀態


公爵府

積分: 28709


1486#
發表於 11-5-26 17:01 |只看該作者
HIHI, 一上黎就見到0120搵藥同埋變左做民浩天地,妳地真係快手!

0120, 我有藥,春 夏 秋 冬,要邊款?睇靚仔就梗係要.....:mrgreen:

點評

SandyKL  民浩天地,好好笑!  發表於 11-5-26 23:08
乖乖  曳曳醫生唔食藥得 ng 得呀~~~哈哈哈  發表於 11-5-26 17:14
曵曵  cb,妳都要開埋比乖乖呀^^  發表於 11-5-26 17:11
乖乖  唔該比 1 號餐呢位院友啦~~~呵呵呵呵  發表於 11-5-26 17:08


公爵府

積分: 27062


1487#
發表於 11-5-26 17:04 |只看該作者
pig豬 發表於 11-5-26 16:50
乖乖:
discount左剛一舊水!
我用手機上,都睇到點評,但就係頂,要look上look下,不方便囉!手機版?係邊 ...

pig, 手機版呀~~
http://m.baby-kingdom.com

點評

SandyKL  係咪淨係i-phone先需要手機版呢?我部手機睇到,不過回覆有難度。  發表於 11-5-26 23:12




[img=200,150]http://


珍珠宮

積分: 35017


1488#
發表於 11-5-26 17:06 |只看該作者
0120 發表於 11-5-26 15:56
曳~

整條直播link黎丫,唔該!

http://www.5ihzp.net/Livetv/tv_8.htm


水晶宮

積分: 73395


1489#
發表於 11-5-26 17:07 |只看該作者
曵曵 發表於 11-5-26 17:06
http://www.5ihzp.net/Livetv/tv_8.htm

曳曳姐姐好野~

真係勁, 一叫即出



珍珠宮

積分: 35017


1490#
發表於 11-5-26 17:09 |只看該作者
pig豬 發表於 11-5-26 16:04
作晒返啦!全部都係民浩

點評

SandyKL  好可愛!  發表於 11-5-26 23:12
korumi-08  好攪笑呀.  發表於 11-5-26 20:56
creamybaby  cute!!  發表於 11-5-26 17:20
0120  好鬼過癮呀  發表於 11-5-26 17:17


水晶宮

積分: 73395


1491#
發表於 11-5-26 17:09 |只看該作者
曵曵 發表於 11-5-26 17:06
http://www.5ihzp.net/Livetv/tv_8.htm

曳~

加唔到去"我的最愛"既


公爵府

積分: 28709


1492#
發表於 11-5-26 17:11 |只看該作者
曵曵 發表於 11-5-26 10:16
cb,

皇甫好靚女呀,好鍾意佢呢個look,03年的她和11年的她,一點兒都沒有分別,

曳,
我都相信皇甫係天然,因為真係冇乜點變,至於阿rain我唔肯定係唔係浪漫滿屋時期,但知道既係佢同皇甫都係老友記!


珍珠宮

積分: 35017


1493#
發表於 11-5-26 17:14 |只看該作者
0120 發表於 11-5-26 17:09
曳~

加唔到去"我的最愛"既

咁奇!我加到喎

點評

0120  加左LA  發表於 11-5-26 18:06


公爵府

積分: 28709


1494#
發表於 11-5-26 17:19 |只看該作者
creamybaby 發表於 11-5-26 17:01
HIHI, 一上黎就見到0120搵藥同埋變左做民浩天地,妳地真係快手!

0120, 我有藥,春 夏 秋 冬,要邊 ...
點評
曵曵 cb,妳都要開埋比乖乖呀^^ 發表於 25 秒前
乖乖 唔該比 1 號餐呢位院友啦~~~呵呵呵呵 發表於 2 分鐘前
姊妹,開餐啦!!

點評

曵曵  大人同乖乖會係長期病患者  發表於 11-5-27 08:55
susanfss  再睇落去呢幾個月,佢地会變長期病患者  發表於 11-5-26 23:15
korumi-08  乖乖同0120咁快要食藥 haha.  發表於 11-5-26 20:55
曵曵  有,我立左先啦^^  發表於 11-5-26 17:48
0120  最好就班民浩真人黎比我la  發表於 11-5-26 17:23
0120  原來你有藥  發表於 11-5-26 17:22
乖乖  咁啪定兩粒今晚睇 ep2 啦  發表於 11-5-26 17:21


珍珠宮

積分: 35017


1495#
發表於 11-5-26 17:21 |只看該作者
creamybaby 發表於 11-5-26 17:11
曳,
我都相信皇甫係天然,因為真係冇乜點變,至於阿rain我唔肯定係唔係浪漫滿屋時期,但知道既係佢同皇 ...

cb,

皇甫真係人緣好好,好多前輩級例如姜虎東、車仁表夫婦仲有好多都好照顧皇甫,

而天團都有好多男仔鍾意皇甫,希望允浩同皇甫不是老友(又在幻想中)

哈哈,我的皇甫係萬人迷呀

點評

korumi-08  曳, 皇甫真係好好人緣.仲有冇允浩同皇甫同台演出既睇呀?   發表於 11-5-26 20:54


水晶宮

積分: 73395


1496#
發表於 11-5-26 17:32 |只看該作者
hi all~

收工 la

點評

曵曵  88  發表於 11-5-26 17:42
creamybaby  886!!  發表於 11-5-26 17:41


公爵府

積分: 28709


1497#
發表於 11-5-26 17:33 |只看該作者
曵曵 發表於 11-5-26 17:21
cb,

皇甫真係人緣好好,好多前輩級例如姜虎東、車仁表夫婦仲有好多都好照顧皇甫,

曳,上面x-man既視頻,妳以前有冇睇過?


公爵府

積分: 28709


1498#
發表於 11-5-26 17:36 |只看該作者
creamybaby 發表於 11-5-26 17:19
姊妹,開餐啦!!

點評
0120 最好就班民浩真人黎比我la 發表於 10 分鐘前


0120 原來你有藥 發表於 11 分鐘前


乖乖 咁啪定兩粒今晚睇 ep2 啦 發表於 12 分鐘前


0120, 有真人享手,梗收埋比自己慢慢駛!唔會







點評

曵曵  我都係咁話,有真人就........呵呵呵呵呵呵  發表於 11-5-26 17:46


公爵府

積分: 28709


1499#
發表於 11-5-26 17:38 |只看該作者
本帖最後由 creamybaby 於 11-5-26 17:38 編輯

姊妹,如果西藥"散"得滯,就食中藥,都OK架!



點評

曵曵  cb,D藥夠力醫乖乖,未必夠力醫大人^^  發表於 11-5-26 17:47


珍珠宮

積分: 35017


1500#
發表於 11-5-26 17:44 |只看該作者
creamybaby 發表於 11-5-26 17:33
曳,上面x-man既視頻,妳以前有冇睇過?

cb,
有D有,有D無睇過,我今晚開工睇妳比我D視頻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo