在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4251


1481#
發表於 05-11-25 14:32 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

Doremi,

he..he..you like to eat ? you come here la.. I cook for you...
Happy every days ;-)


子爵府

積分: 13356


1482#
發表於 05-11-25 14:52 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

食飽飽
[img align=left]http://www.pau.com.hk/liwood/IMG_0764.gif[/img]Liwood Ma Ma [url=liwood.pau.com.hk/gallery]MyBB Album[/url] [email protected]


大宅

積分: 4251


1483#
發表於 05-11-25 14:58 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

Hi liwoodma ,

Happy every days ;-)


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1484#
發表於 05-11-25 15:13 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Doremi,
[quote]
DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
Lunch back la....
Today ate : 椰漿飯(NASI LEMAK)+water

椰漿飯是甜還是咸ga? 有冇其他配料ga? 唔好鬧我咁多問題喎! [/quote]

he.. you seehere
he.. you see is 甜還是咸.. [/quote]


係咪甜架哩


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1485#
發表於 05-11-25 15:24 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Doremi,
he..he..you like to eat ? you come here la.. I cook for you...

好似幾好食喎! 嗱~你講過ga, 如果有機會我過嚟你要煮俾我食ga!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1486#
發表於 05-11-25 15:25 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

lamlambaby 寫道:
係咪甜架哩

我諗啲飯有微微甜, 但啲配料應該咸, 睇落好好味喎!


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1487#
發表於 05-11-25 16:10 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:
係咪甜架哩

我諗


大宅

積分: 4251


1488#
發表於 05-11-25 16:20 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
Doremi,
he..he..you like to eat ? you come here la.. I cook for you...

好似幾好食喎! 嗱~你講過ga, 如果有機會我過嚟你要煮俾我食ga! [/quote]

No problem I will waiting your to come bro..
Happy every days ;-)


大宅

積分: 4251


1489#
發表於 05-11-25 16:23 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

Lamlam,

he.. the rice is 咸 ga.. and spicy ga..
Happy every days ;-)


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1490#
發表於 05-11-25 16:34 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
No problem I will waiting your to come bro..


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1491#
發表於 05-11-25 16:35 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Lamlam,

he.. the rice is 咸 ga.. and spicy ga..

估錯咗tim! 我仲諗住用椰漿煮飯會有少少甜, 原來係咸同辣ga!


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1492#
發表於 05-11-25 16:37 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Lamlam,

he.. the rice is 咸 ga.. and spicy ga..




我仲諗住有椰漿會甜tim


大宅

積分: 4251


1493#
發表於 05-11-25 16:40 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

lamlam,

he.. if you want it swee I can add some sugar..
Happy every days ;-)


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1494#
發表於 05-11-25 16:42 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
lamlam,

he.. if you want it swee I can add some sugar..




add some sugar... 咪唔同左味囉


大宅

積分: 4251


1495#
發表於 05-11-25 16:48 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

lamlambaby 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
lamlam,

he.. if you want it swee I can add some sugar..




add some sugar... 咪唔同左味囉 [/quote]

lamlam, ha.. this is special for you ga...
Happy every days ;-)


大宅

積分: 4251


1496#
發表於 05-11-25 16:50 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
Lamlam,

he.. the rice is 咸 ga.. and spicy ga..

估錯咗tim! 我仲諗住用椰漿煮飯會有少少甜, 原來係咸同辣ga! [/quote]

Doremi, you like to eat spicy ? Nextime I can add more for you
Happy every days ;-)


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1497#
發表於 05-11-25 16:53 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Doremi, you like to eat spicy ? Nextime I can add more for you

釘橋~釘橋! 我只可以偶而食下辣ga咋! 成日食我會生暗瘡ga. :-( :-( :-(


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1498#
發表於 05-11-25 16:58 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
[quote]
lamlambaby 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
lamlam,

he.. if you want it swee I can add some sugar..




add some sugar... 咪唔同左味囉 [/quote]

lamlam, ha.. this is special for you ga... [/quote]


thanks~但我鐘意食辣多o的


大宅

積分: 4251


1499#
發表於 05-11-25 16:59 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

Doremi,
DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
Doremi, you like to eat spicy ? Nextime I can add more for you

釘橋~釘橋! 我只可以偶而食下辣ga咋! 成日食我會生暗瘡ga. :-( :-( :-( [/quote]

nevermind la.. 暗瘡 mean you very young
Happy every days ;-)


大宅

積分: 4251


1500#
發表於 05-11-25 17:01 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

lamlam,

o.k I remember ga la... you like to eat spicy.. Doremi Don't like ..o.k :mrgreen: nexttime yours come I know how to do ga la..
Happy every days ;-)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo