跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17559


1481#
發表於 05-11-22 11:41 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

cherrybibi

Party on 18 DEC 05

Church 有 party 天兒有表演 1:00pm先完

[size=large]Sorry!可否改到兩點開始


伯爵府

積分: 16163


1482#
發表於 05-11-22 11:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

morning morning


大宅

積分: 2545


1483#
發表於 05-11-22 11:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OO:

收到...
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1484#
發表於 05-11-22 12:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

早呀

wensi >> 1218 updated

想問下大家, 1127 野餐, 有冇人有紙碟膠叉等等可以帶
去呀


侯爵府

積分: 20954


1485#
發表於 05-11-22 12:17 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OO >> 睇左相啦, d 記真係大人同細佬仔o既樂園呀 ,
點解 yi ba 咁凍先剪到個頭髮咁短o既, 見到都好凍呀 ,
妳係咁影精品, 係唔係妳一家人下次入去買野o既目標


伯爵府

積分: 16163


1486#
發表於 05-11-22 12:23 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
我應該有架,不過今晚再check下有幾多份
cherrybibi 寫道:
早呀

wensi >> 1218 updated

想問下大家, 1127 野餐, 有冇人有紙碟膠叉等等可以帶
去呀


伯爵府

積分: 17542


1487#
發表於 05-11-22 12:24 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車,
yiba無mud頭髮....mud髮形都差唔多,
佢個日已經帶定頂防風保著個光頭
D精品件件成成千元以上,影左相做收藏品已經足夠啦
其實如果帶埋小朋友去.....都真係玩得幾開心 :-P
cherrybibi 寫道:
OO >> 睇左相啦, d 記真係大人同細佬仔o既樂園呀 ,
點解 yi ba 咁凍先剪到個頭髮咁短o既, 見到都好凍呀 ,
妳係咁影精品, 係唔係妳一家人下次入去買野o既目標


侯爵府

積分: 20954


1488#
發表於 05-11-22 12:25 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

a ma >> thanks , 我今日去 check email 先見到
妳上個禮拜比我o既 email 呀, 已經過左期.... 去唔到喇 :-(


伯爵府

積分: 17542


1489#
發表於 05-11-22 12:29 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我有膠碟四隻.....膠碗四隻......套具2套
cherrybibi 寫道:
想問下大家, 1127 野餐, 有冇人有紙碟膠叉等等可以帶
去呀


伯爵府

積分: 16163


1490#
發表於 05-11-22 12:37 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
唔緊要,我去左但覺得冇乜野啱買,不過4姨婆生日,就買左隻手錶咁多


侯爵府

積分: 20954


1491#
發表於 05-11-22 12:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

LUNCH


伯爵府

積分: 17542


1492#
發表於 05-11-22 12:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

ME TOO
cherrybibi 寫道:
LUNCH


水晶宮

積分: 54392


1493#
發表於 05-11-22 13:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我都有d kei...返去check 下先ar
karencircle 寫道:
我有膠碟四隻.....膠碗四隻......套具2套[quote]
cherrybibi 寫道:
想問下大家, 1127 野餐, 有冇人有紙碟膠叉等等可以帶
去呀
[/quote]


子爵府

積分: 12441


1494#
發表於 05-11-22 14:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

午安呀!!

嘩, 車厘好勁呀!! 又O羅冠軍!!遲D 你成屋都係車厘D 獎呀啦

cherrybibi 寫道:
車厘今日參加左一個遊戲, 比佢攞左
個冠軍, 佢係電話同我講, 我以為係佢亂 up, 點知返o黎屋企
真係有個獎牌
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


大宅

積分: 4314


1495#
發表於 05-11-22 14:29 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

亞囡仲未燒退呀 :-( 燒左4日會唔會有野kar, 你地d 小朋友有無試過燒咁多日唔燒退呀 有mug 退燒方法呀


伯爵府

積分: 16163


1496#
發表於 05-11-22 14:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

樺媽
小樺係高燒嗎,醫生有冇比塞肛藥,通常塞左都會降,醫生話小樺有乜野問題


大宅

積分: 4314


1497#
發表於 05-11-22 15:38 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

a ma,

喉嚨發炎呀! e生冇比塞肛藥wor, 佢燒下降下咁law :-|


侯爵府

積分: 20954


1498#
發表於 05-11-22 16:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

樺媽 >> 小樺病左咁多日 :-|, 口嚨發炎多數都會發燒,
要等口嚨冇事, 燒至會退 ga :-| . 如果小樺精神, 應該都唔
使太擔心, 比多 d 水& 生果佢, 希望好快冇事啦


侯爵府

積分: 20954


1499#
發表於 05-11-22 16:51 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Jennie ee >> 佢第一次羅咋 :mrgreen:


伯爵府

積分: 16163


1500#
發表於 05-11-22 17:11 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

樺媽
喉嚨發炎係難好d,真係要介口食清淡d架,祝小樺早日康復

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo