烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1481#
發表於 12-5-5 18:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+worldrecord+於+12-05-05+發

原帖由 So肥 於 12-05-05 發表
唔可以咁張揚講呢個term呀
係架!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1482#
發表於 12-5-5 18:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
我得一樽楓糖梅蜜酒成功咋,其他倒曬





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1483#
發表於 12-5-5 18:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表但你1

原帖由 glorialeebaby 於 12-05-05 發表
你攞紅棗時我比包你啦
Gloria

呢包係咪楓糖?
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1484#
發表於 12-5-5 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-05-05+發表Ok,見

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
Thx!但大nat都話應該無!總之有見報告!
知道




        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1485#
發表於 12-5-5 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表你都

原帖由 glorialeebaby 於 12-05-05 發表
我二月時訂咗d一包一機嘅,不過一般啦
一包一機,快到期 d 架!




侯爵府

積分: 20309


1486#
發表於 12-5-5 18:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-05+發表我

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
Ok
Thank you




子爵府

積分: 14865


1487#
發表於 12-5-5 18:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
我得一樽楓糖梅蜜酒成功咋,其他倒曬
我最後lee支暫時滿意,原本滿一樽梅,現縮了五分二,第五天!希望成功!
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1488#
發表於 12-5-5 18:16 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

今日又好懶,冇整嘢食個櫃吹咗幾個鐘夠未呢?之前睇電視講過話新櫃唔好即刻放嘢入去,但唔記得要幾耐好d



        


子爵府

積分: 10570


1489#
發表於 12-5-5 18:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-05-05+

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
Gloria

呢包係咪楓糖?
係呀




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1490#
發表於 12-5-5 18:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-05-05+發表我得

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
我最後lee支暫時滿意,原本滿一樽梅,現縮了五分二,第五天!希望成功!




...




        


子爵府

積分: 10570


1491#
發表於 12-5-5 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-05-05+

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
一包一機,快到期 d 架!
但可以試多幾種味




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1492#
發表於 12-5-5 18:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表有一

原帖由 wyfpoon 於 12-05-05 發表
咁大樽佢飲到幾時
飲到佢陀住蛇b為止囉




子爵府

積分: 14865


1493#
發表於 12-5-5 18:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-05+發表咁

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
飲到佢陀住蛇b為止囉
好!cayee要成你貴言!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1494#
發表於 12-5-5 18:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表成30

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
哦,好吖!
妳分好我去TWN揾妳




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1495#
發表於 12-5-5 18:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發

原帖由 wyfpoon 於 12-05-05 發表
等我去睇吓同佢有冇緣份先
我今朝都見到,but大百乖易賞錢壞左,激死我




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1496#
發表於 12-5-5 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-05+發表咁

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
飲到佢陀住蛇b為止囉




        


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1497#
發表於 12-5-5 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表我得

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
我最後lee支暫時滿意,原本滿一樽梅,現縮了五分二,第五天!希望成功!




...
而家唔知重有無梅賣呢?不過呢期養緊提子酵母,暫時好活躍,明天應可試機




子爵府

積分: 12508


1498#
發表於 12-5-5 18:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-05-05+

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
Gloria

呢包係咪楓糖?
唔糸呀楓糖系紅色




水晶宮

積分: 64904


1499#
發表於 12-5-5 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-05-05+發表我得

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
我最後lee支暫時滿意,原本滿一樽梅,現縮了五分二,第五天!希望成功!




...




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1500#
發表於 12-5-5 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-05+發表咁

原帖由 emryhk 於 12-05-05 發表
飲到佢陀住蛇b為止囉
但十月先飲得喎



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo