跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4493


1481#
發表於 06-4-10 15:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

somimi:
以ama 99過往戰績, 妳98%應無睇錯.

googoo:
mimi幾時開始學溜冰?

che:
大肚婆remember take more rest and eat more ar.

glory:
妳個新髮型唔錯呀.

mei:
睇過cy私人相薄. she is a cheerful baby.


子爵府

積分: 12388


1482#
發表於 06-4-10 16:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata
yes, 所以越黎越鐘意佢

somimi / ama
外套
cw對白鞋唔arm著咋, 唔係我同佢換左夏季lu.
尋晚冇開a/c, 少爺今朝個身勁'叔'


大宅

積分: 4493


1483#
發表於 06-4-10 16:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
我昨晚臨訓都無開冷氣. 但我訓到點0, 我隻手high到彤彤個pillow, 濕的,係好濕個隻. 再摸摸佢個頭, 不得了, 濕到好似洗完頭. 好奇怪佢個身係無汗的,厲害.


男爵府

積分: 8163


1484#
發表於 06-4-10 17:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


學行車=早已易手, 幫唔到你添
cy成日笑好得人歡心

tanny
小朋友訓多d好呀

他貓
天橋
<好鍾意同人/老師爆自己的生活趣事>彤彤好可愛, 好識同人分享, 彤彤性格好開朗呀
樂樂又係入睡後一個鐘內個頭仔好多汗, 特別是潮濕天氣, 聽說要把汗抹乾唔係好易病

re: 冷氣
未開, 天氣咁潮濕睇怕唔忍得好耐
re: 外套
阿仔返學好想唔比外套佢著, 但又驚校車有冷氣, 上次觀課, 老師同我講, 樂樂熱到c都唔肯除外套


子爵府

積分: 12388


1485#
發表於 06-4-10 17:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Glory
你恤左個咩髮型呀? 唔知aba album有冇呢


大宅

積分: 3853


1486#
發表於 06-4-10 17:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=medium]Update:
Jeff: 96cm高, 14kg重, 我估佢算輕.,. 最鐘意玩電腦game.
樂樂: 102cm, 15.9kg, 鍾意聽我地講故事書, 好好奇問好多問題, 不愛睡覺, 不愛吃, 同以前細個一樣無12點都唔訓.
卓泓: 97cm, 16.5kg, 去街鐘意爸爸抱, 幾鍚妹妹, 人地話抱妹妹去玩佢會話唔得!
ian-king:96cm 高, 15 kgs 重, 佢鍾意睇vcd, 仲係要訓成2.5 hours 午睡.
Tiff: 99cm高, around 15kg. 喜歡說話. 好鍾意同人/老師爆自己的生活趣事. 愛看故事書; 亦嘗試講自己好熟的故事給父母聽.
Edison:99cm高, 13-14kg, 同彤彤一樣喜歡說話(唔識自動收聲嗰隻), 好鍾意同人講自己的生活趣事,愛看故事書,亦講故事/作故事給父母聽,佢喜愛唱歌&睇play house disney channel.


禁止訪問

積分: 6817


1487#
發表於 06-4-10 20:43 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


1488#
發表於 06-4-10 22:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che,

不要太博呀 ! 有大有細, 小心身體 ! 你有無睇過其他媽咪講, 如你大肚時晚晚遲瞓, bb出生後, 都同你一樣ka !

Mei,

人家樣咁好, 話人樣衰 !

Glory恤個髮好靚, 好有女人味ka..

Somimi, Tata,

Tata全對, 知我99者, 莫若你啦 !

Sum,

OK, 遲 些整隻碟比你. 你crazy了多少銀両呀 ?


男爵府

積分: 5320


1489#
發表於 06-4-11 09:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

good morning !!


男爵府

積分: 8163


1490#
發表於 06-4-11 10:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

米姐



aba album未有收錄
其實只係張直髮變曲, 因直得太耐好悶, 有d似麵餅

a媽
可能岩岩電完, 個效果仲幾好

他貓/reginayip
彤彤同edison好 o力呀, 識得講番故仔你地聽, 阿仔只係識得要我地講咋:-|

星期四又話轉涼, 真係要小心身體...


男爵府

積分: 5320


1491#
發表於 06-4-11 11:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata, glory, a ma,
今個sat你地會唔會去溜冰 ?? 想帶toto去睇下. :-P


男爵府

積分: 8163


1492#
發表於 06-4-11 11:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

米姐
會呀, 時間六點


珍珠宮

積分: 34740


1493#
發表於 06-4-11 12:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

carcar:
googoo:
係呀, 廖啟智個仔番左天家.....好傷感....琴日我去拜山, 見到個老豆拜自己個仔, 佢話, 同你洗面先.... :-( :-( :-( :-(

呢d真係人生不能承受的痛 :-( :-( :-(

che:
你真係要小心d,唔好捱咁夜呀!
回想我陀住mimi時,又係成日開ot,雖冇你咁夜,但都12點幾果隻.陀myron時就好他條,日日準時放工.結果,mimi又真係比myron夜訓好多喎!唔知有冇根據呢?

tata:
mimi 4月30號開始上溜冰.

tata/che:
其實除左溜冰外,有d咩eca係比較動態一d呢?我估球類活動未太適合他們呢個age住.

glory:
你有新造型嗎?幾時得閑lunch出黎比我地睇睇呀?


男爵府

積分: 8163


1494#
發表於 06-4-11 12:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
有無考慮過游水呢?
直髮太悶, 所以試下電鬈...
lunch好呀, 下星期除了三, 五外其他日子都得


珍珠宮

積分: 34740


1495#
發表於 06-4-11 12:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌:
游水?有呀!不過想搵d一年4季都玩得既.

中環友:
下星期出黎食lunch好冇?
我日日都ok.


男爵府

積分: 5320


1496#
發表於 06-4-11 13:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory,
OIC, 好呀 !如冇特別會梨8下.

op友,
friday有冇人會去迫呀 !!


禁止訪問

積分: 6817


1497#
發表於 06-4-11 13:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


1498#
發表於 06-4-11 14:13 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che:
屋企附近既游池only得凍水,唔知邊到有暖水池.即使有,我成日覺得上水果刻好易冷親.
gym?你意思係體操?會唔會玩到腳粗呢?

中環友:
咁不如next tues食lunch好冇?


別墅

積分: 846


1499#
發表於 06-4-11 15:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

all: hi hi long time no see

che: congrats how many months? just back from Singapore, it's quite fun.

googoo & mei: r myron & 妹妹 go to any playgroup yet? any free trial? hardly remeber what did darren joined when he was 11mths


珍珠宮

積分: 34740


1500#
發表於 06-4-11 15:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mavis

myron未上playgroup呀!我打算比佢去baby buddies(如未執的話)+gymboree.

mimi一歲4個月先正式上playgroup.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo