烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1481#
發表於 12-7-26 15:47 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 15:44
唔食古古力或樁子醬的細路仔..好少喎.

Sorry 打漏左一個字, 係唔食得朱古力先o岩, 其實......佢不知幾想食
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


1482#
發表於 12-7-26 16:15 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-26 08:40
又係喎,我傻了,請勿見怪


難得有人指點下我....

講開又講, 自己真係無刻意去睇P仔D 麵團有無起膜, 琴晚個麵團剛夠17小時就攞佢出來+B, 用麵團MODE 打左15分鐘後, 抽D 出來睇下有無膜出.....竟然出到膜...於是就跟機發佢10分鐘....





Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


1483#
發表於 12-7-26 16:19 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 10:03
Kirkland 果仁肉...杏仁肉呀.

仲有可可粉...有個女人做封面的.



可可粉買左未用....好野??
Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 15926


1484#
發表於 12-7-26 16:22 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-26 16:19
可可粉買左未用....好野??

買左盒..未開..用埋舊個隻先..聞上去..透過盒都聞到味.

下次你去價真棧聞下啦..




珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


1485#
發表於 12-7-26 16:23 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 14:57
我都覺得係香味爭 d , 以相同時間做法嚟講


金象係有陣香味, 有無試下兩溝....??
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


1486#
發表於 12-7-26 16:25 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 16:22
買左盒..未開..用埋舊個隻先..聞上去..透過盒都聞到味.

下次你去價真棧聞下啦..


就係聞唔到味, 所以買左一盒啦....不過同你一樣, 未開要用曬舊果D 先...以為你用左TIM....
Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


1487#
發表於 12-7-26 16:28 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+14:57+我都覺得

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
我咁耐淨係用過 金像 日本北海道江別 泰仔粉 韓仔粉..

麵粉香味..可能食慣金像..真係金像係重味一d.
有諗過,
家姐同我都認同你講既野
都唔識韓文,都唔知加左几多。。。
加左乜野




子爵府

積分: 11813


1488#
發表於 12-7-26 16:32 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+15:00+仲有藍莓

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
綠茶粉..試下無妨..
下次去仲見有就買嚟試下先,




子爵府

積分: 11813


1489#
發表於 12-7-26 16:45 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+14:57+我都覺得

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-26 發表
金象係有陣香味, 有無試下兩溝....??
上次都試左 7成金像做中種, 3成韓粉做主麵,
可能我真係好蠢,技術唔夠,用左 66%水份,覺有少少乾,都棉同起絲既。


根據 T大講,同實驗過。
手排擀兩次,
兩夠麵團連接位撕開睇會睇到起絲,睇落棉 d ,
如用刀切,冇咁明顯,要手撕先睇到,

我之前 d 金像都可以手撕,只要有排氣卷起個麵團就做到,

呢張相係韓粉,刻意分兩夠用手撕開同用刀切既分別,同一個包嚟架
1343292338951.jpg




伯爵府

積分: 15926


1490#
發表於 12-7-26 17:05 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 16:45
上次都試左 7成金像做中種, 3成韓粉做主麵,
可能我真係好蠢,技術唔夠,用左 66%水份,覺有少少乾,都棉 ...

其實我大膽講一句.

起絲..唔係難事.

起絲係咪一定好食.

可能係..因為組織好..口感會好一d.

但係咪一定起晒絲咁先好食...

喂..一切信自己個口...食落自己口最公道.



伯爵府

積分: 15926


1491#
發表於 12-7-26 17:09 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 16:32
下次去仲見有就買嚟試下先,

綠茶粉..好似佢地講乜乜鬼日本仔粉好.

NoelB好似講過..

但我cheap呀..有就拿上手用..

都係果句..整左食左咁先豬好唔好味..值唔值得用同再買喎..哈...



男爵府

積分: 8956


1492#
發表於 12-7-26 17:15 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 16:45
上次都試左 7成金像做中種, 3成韓粉做主麵,
可能我真係好蠢,技術唔夠,用左 66%水份,覺有少少乾,都棉 ...

同一個包

刀切同手撕差甘遠?

等我下次又試下.


男爵府

積分: 8956


1493#
發表於 12-7-26 17:16 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 17:09
綠茶粉..好似佢地講乜乜鬼日本仔粉好.

NoelB好似講過..

的人話日本宇治最好O .


伯爵府

積分: 15926


1494#
發表於 12-7-26 17:22 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 17:16
的人話日本宇治最好O .

乜價位..冰度有得睇下..索下..哈..


伯爵府

積分: 15926


1495#
發表於 12-7-26 17:24 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 17:15
同一個包

刀切同手撕差甘遠?

即係好似d 雲石花牛肉...用刀切好靚..夾硬掰開佢咪白色一舊舊似生蟲咁...哈..我吹水..嗚..


子爵府

積分: 11813


1496#
發表於 12-7-26 17:25 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+16:45+上次都試

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
其實我大膽講一句.

起絲..唔係難事.
個人口感,起左絲口感係好 d ,
同味道就兩件事嚟既,
只要卷過就會起絲,呢樣唔算難事,擀兩次係覺得棉 d 。



不過再過多排,技術進步 d , 可能又唔同,好似早期技術超差,覺韓粉唔多夾我,而家有左初步認知,覺韓粉真係棉過金像,
金像一樣做到棉,軟,有麥香味,
仲有親切感,始終由細食到大,街上細舖多數用金像既關係呱




男爵府

積分: 8956


1497#
發表於 12-7-26 17:25 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-26 17:22
乜價位..冰度有得睇下..索下..哈..

香港我冇留意, 因為我不中意6 茶味.

係淘寶見過.


伯爵府

積分: 15926


1498#
發表於 12-7-26 17:28 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 17:25
香港我冇留意, 因為我不中意6 茶味.

係淘寶見過.

嗚..綠茶好呀..但女士可能怕寒涼..


子爵府

積分: 11813


1499#
發表於 12-7-26 17:28 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-26+16:32+下次去仲

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
綠茶粉..好似佢地講乜乜鬼日本仔粉好.

NoelB好似講過..
我。。。我。。。咁耐以嚟都未去過烘焙店呀

除左白麵包加下 d 提子乾咁,其他 d 古古力包,綠茶包完全唔知點做呀




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1500#
發表於 12-7-26 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柒子+於+12-07-26+發表綠茶粉

原帖由 是因 於 12-07-26 發表
我。。。我。。。咁耐以嚟都未去過烘焙店呀

除左白麵包加下 d 提子乾咁,其他 d 古古力包,綠茶 ...
記得T大講過,如果係加粉類材料,加幾多就減番相對的面粉份量,如綠茶粉,芝麻粉,可可粉都係,落左10g就減番10g麵粉去搓,但用可可粉就要落番多啲糖




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo