立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18061
柒子 發表於 12-7-26 15:44 唔食古古力或樁子醬的細路仔..好少喎.
珍珠宮
積分: 46523
NoelB 發表於 12-7-26 08:40 又係喎,我傻了,請勿見怪
柒子 發表於 12-7-26 10:03 Kirkland 果仁肉...杏仁肉呀. 仲有可可粉...有個女人做封面的.
積分: 15926
hinhin_ma 發表於 12-7-26 16:19 可可粉買左未用....好野??
是因 發表於 12-7-26 14:57 我都覺得係香味爭 d , 以相同時間做法嚟講
柒子 發表於 12-7-26 16:22 買左盒..未開..用埋舊個隻先..聞上去..透過盒都聞到味. 下次你去價真棧聞下啦..
子爵府
積分: 11813
原帖由 柒子 於 12-07-26 發表 我咁耐淨係用過 金像 日本北海道江別 泰仔粉 韓仔粉.. 麵粉香味..可能食慣金像..真係金像係重味一d.
原帖由 柒子 於 12-07-26 發表 綠茶粉..試下無妨..
原帖由 hinhin_ma 於 12-07-26 發表 金象係有陣香味, 有無試下兩溝....??
是因 發表於 12-7-26 16:45 上次都試左 7成金像做中種, 3成韓粉做主麵, 可能我真係好蠢,技術唔夠,用左 66%水份,覺有少少乾,都棉 ...
是因 發表於 12-7-26 16:32 下次去仲見有就買嚟試下先,
男爵府
積分: 8956
柒子 發表於 12-7-26 17:09 綠茶粉..好似佢地講乜乜鬼日本仔粉好. NoelB好似講過..
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 17:16 的人話日本宇治最好O .
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 17:15 同一個包 刀切同手撕差甘遠?
原帖由 柒子 於 12-07-26 發表 其實我大膽講一句. 起絲..唔係難事.
柒子 發表於 12-7-26 17:22 乜價位..冰度有得睇下..索下..哈..
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 17:25 香港我冇留意, 因為我不中意6 茶味. 係淘寶見過.
原帖由 柒子 於 12-07-26 發表 綠茶粉..好似佢地講乜乜鬼日本仔粉好. NoelB好似講過..
積分: 8838
原帖由 是因 於 12-07-26 發表 我。。。我。。。咁耐以嚟都未去過烘焙店呀 除左白麵包加下 d 提子乾咁,其他 d 古古力包,綠茶 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy