跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5403


1481#
發表於 06-9-25 18:10 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

4KidsMom:
我囝囝3月出世(屬年頭),囡囡就11月出世(算年尾). 我個人認為年頭出世既無疑係大d, o係學習方面會快過年尾出世既小朋友. 但放心, 比d 耐性, 佢地大d 會追得返同齡兒童的.

[quote]
4KidsMom 寫道:
請問你地11月或者12月出生


複式洋房

積分: 371


1482#
發表於 06-9-25 23:07 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
係嘅,都對住佢地5年多啦,都知道係要俾多d時間同耐性啦!  有時覺得佢地仲係好似bb咁,咋起嬌比女仔有過之而無不及,唯有继續努力教佢地,多謝你嘅回應  :lol:


男爵府

積分: 5403


1483#
發表於 06-9-25 23:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

4KidsMom:
you are welcome. 皆因我個女比起呀囝又真係細好多咁, 好bb, 老師都係咁講. 呀哥大d, 所以唔可以同呀哥比. 但好明顯呀妹都係進步緊. 所以唔好太過擔心. 小朋友既進展各人唔同. 比d耐性, 佢地會好快有進步比你睇到的 ^^
4KidsMom 寫道:
homacarol,
係嘅,都對住佢地5年多啦,都知道係要俾多d時間同耐性啦!  有時覺得佢地仲係好似bb咁,咋起嬌比女仔有過之而無不及,唯有继續努力教佢地,多謝你嘅回應  :lol:


水晶宮

積分: 51182


1484#
發表於 06-9-26 08:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HinMa

oscar都開始適應到小學生活,返學仲好開心!
妹妹無左哥哥陪佢返幼稚園習慣嗎?
HinMa 寫道:
HIN_bb,
hinhin已經適應到小學生活,放學後已經有番笑容,你囝囝點呀?我諗佢一定好掂.


水晶宮

積分: 51182


1485#
發表於 06-9-26 08:09 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol

仔仔講野咁老積呀
夾親都無喊,比著係oscar一家喊死 :lol: :lol:
[quote]
homacarol 寫道:
今日婆婆接佢, 我打左比佢, 佢話無乜野, 好彩係左手喎
唔影響做功課 . 跟住我問佢有無哭, 佢話 "乜整到一定要哭咩" 我又比佢激死 反肚

佢話佢只係夾既時候大叫左一聲, 有個同學仔見佢夾親,就陪佢去校務處....校工 (佢話應該係校工) 幫佢包紮同消毒, 果時就好痛,不過都無哭.

但再去埋洗手間,之後返到課室只咬了一口蛋糕就打鐘了, 所以無食茶點....

我估佢都係小事, 無乜大礙. 多謝大家關心


水晶宮

積分: 51182


1486#
發表於 06-9-26 08:13 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

4KidsMom

hi 岩岩開學可能小朋友未習慣,比d時間佢地,慢慢來啦,你地每日多唔多功課做呀?
[quote]
4KidsMom 寫道:
請問你地11月或者12月出生


男爵府

積分: 5403


1487#
發表於 06-9-26 09:40 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb早晨
我尋晚返到去睇, 佢貼左膠布, 今朝同佢換膠布見佢無左塊皮...都似乎幾痛, 仲要兩隻手指都係咁...中指同無名指...十指痛歸心...唉....
HIN_bb 寫道:
homacarol

仔仔講野咁老積呀
夾親都無喊,比著係oscar一家喊死 :lol: :lol:
[quote]
homacarol 寫道:
今日婆婆接佢, 我打左比佢, 佢話無乜野, 好彩係左手喎
唔影響做功課 . 跟住我問佢有無哭, 佢話 "乜整到一定要哭咩" 我又比佢激死 反肚

佢話佢只係夾既時候大叫左一聲, 有個同學仔見佢夾親,就陪佢去校務處....校工 (佢話應該係校工) 幫佢包紮同消毒, 果時就好痛,不過都無哭.

但再去埋洗手間,之後返到課室只咬了一口蛋糕就打鐘了, 所以無食茶點....

我估佢都係小事, 無乜大礙. 多謝大家關心


珍珠宮

積分: 35220


1488#
發表於 06-9-26 09:42 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

昨晚好對唔住, 我阻住你收工tim! 其實我都只係想講幾句ga咋, 點知....................當時我都準備緊dinner


男爵府

積分: 5403


1489#
發表於 06-9-26 09:56 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
唔緊要, 無問題喎, 你唔好咁講la.
我趕唔切既話我會開聲同你講的, 放心
我尋晚返到屋企.... 又見到張通告21 跟手我寫左張紙仔釘住一齊,叫呀囝今日記得比老師. 但佢都係同我講, 話老師好似唔想收. 我叫佢記得比老師, 如果唔係, 呀妹無得返學就慘 :evil: .....跟住佢叫我自己交. 比佢激死 :evil:

講真, 我好開心接到你既電話, feel 到好warm.


珍珠宮

積分: 35220


1490#
發表於 06-9-26 09:59 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

係?? 點算呀!! 今日放左學你打比囝囝問下有無收, 如果都無就要打電話去學校啦, 最衰我今日唔係學校啦 :-|

我今日隻右眼發炎, 眼白腫起晒, 一陣要去睇醫生 :cry: :cry:


水晶宮

積分: 51182


1491#
發表於 06-9-26 10:12 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol

早晨!甩皮咁痛仔仔都忍得到
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb早晨
我尋晚返到去睇, 佢貼左膠布, 今朝同佢換膠布見佢無左塊皮...都似乎幾痛, 仲要兩隻手指都係咁...中指同無名指...十指痛歸心...唉....


水晶宮

積分: 51182


1492#
發表於 06-9-26 10:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

早晨,你右眼發炎得咁嚴重呀,快d去醫生啦!


男爵府

積分: 5403


1493#
發表於 06-9-26 10:16 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係lor, 我今朝同佢換膠布,佢就咋嬌...猛咁話好痛, 叫我細力d...o係我面前就咋嬌, 其他人面前就扮勁
HIN_bb 寫道:
homacarol

早晨!甩皮咁痛仔仔都忍得到
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb早晨
我尋晚返到去睇, 佢貼左膠布, 今朝同佢換膠布見佢無左塊皮...都似乎幾痛, 仲要兩隻手指都係咁...中指同無名指...十指痛歸心...唉....


珍珠宮

積分: 35220


1494#
發表於 06-9-26 10:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

appointment 12:00noon呀! 無得快 :lol: :lol:
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

早晨,你右眼發炎得咁嚴重呀,快d去醫生啦!


珍珠宮

積分: 35220


1495#
發表於 06-9-26 10:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係咁ga啦! 唔向你咋嬌你又唔開心姐 :lol: :lol: [quote]
homacarol 寫道:
係lor, 我今朝同佢換膠布,佢就咋嬌...猛咁話好痛, 叫我細力d...o係我面前就咋嬌, 其他人面前就扮勁
[quote]


男爵府

積分: 5403


1496#
發表於 06-9-26 10:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin 媽:
你快d 去睇醫生呀, 隻眼發炎痛唔痛? 我有個同學隻眼發炎都成個星期先至好返...眼睛...小心d 好d


男爵府

積分: 5403


1497#
發表於 06-9-26 10:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hehe, 咁又係. 佢今朝好叻, 動作好快. 無激我 ^^
TszHin媽咪 寫道:
係咁ga啦! 唔向你咋嬌你又唔開心姐 :lol: :lol: [quote]
homacarol 寫道:
係lor, 我今朝同佢換膠布,佢就咋嬌...猛咁話好痛, 叫我細力d...o係我面前就咋嬌, 其他人面前就扮勁
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1498#
發表於 06-9-26 10:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

未夠鐘姑娘唔會比我見醫生ga wor, 快唔黎ga :lol: :lol: 唔痛ga....只係腫起左唔舒服! 上一次我滴左一次藥就好番啦, 我唔嚴重! touchwood!!!!!!!!!!! 今次係第二次啦, 唔知係唔係發過一次就好易番發

thanks! :mrgreen:


水晶宮

積分: 51182


1499#
發表於 06-9-26 10:28 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

:lol: :lol: :lol:
homacarol 寫道:
係lor, 我今朝同佢換膠布,佢就咋嬌...猛咁話好痛, 叫我細力d...o係我面前就咋嬌, 其他人面前就扮勁
[quote]
HIN_bb 寫道:
homacarol

早晨!甩皮咁痛仔仔都忍得到
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb早晨
我尋晚返到去睇, 佢貼左膠布, 今朝同佢換膠布見佢無左塊皮...都似乎幾痛, 仲要兩隻手指都係咁...中指同無名指...十指痛歸心...唉....
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1500#
發表於 06-9-26 10:29 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你會唔會帶隱形眼鏡,引至發炎呀?
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

appointment 12:00noon呀! 無得快 :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

早晨,你右眼發炎得咁嚴重呀,快d去醫生啦!
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo