4KidsMom 寫道:
homacarol,
係嘅,都對住佢地5年多啦,都知道係要俾多d時間同耐性啦! 有時覺得佢地仲係好似bb咁,咋起嬌比女仔有過之而無不及,唯有继續努力教佢地,多謝你嘅回應 :lol:

. 跟住我問佢有無哭,
佢話 "乜整到一定要哭咩"
我又比佢激死
反肚
HIN_bb 寫道:
homacarol
仔仔講野咁老積呀![]()
夾親都無喊,比著係oscar一家喊死 :lol: :lol:
[quote]
homacarol 寫道:
今日婆婆接佢, 我打左比佢, 佢話無乜野, 好彩係左手喎![]()
唔影響做功課. 跟住我問佢有無哭,
佢話 "乜整到一定要哭咩"
我又比佢激死
反肚
![]()
佢話佢只係夾既時候大叫左一聲, 有個同學仔見佢夾親,就陪佢去校務處....校工 (佢話應該係校工) 幫佢包紮同消毒, 果時就好痛,不過都無哭.
但再去埋洗手間,之後返到課室只咬了一口蛋糕就打鐘了, 所以無食茶點....
我估佢都係小事, 無乜大礙. 多謝大家關心![]()
![]()
homacarol 寫道:
係lor, 我今朝同佢換膠布,佢就咋嬌...猛咁話好痛, 叫我細力d...o係我面前就咋嬌, 其他人面前就扮勁![]()
[quote]
HIN_bb 寫道:
homacarol
早晨!甩皮咁痛仔仔都忍得到![]()
[quote]
homacarol 寫道:
Hin_bb早晨![]()
我尋晚返到去睇, 佢貼左膠布, 今朝同佢換膠布見佢無左塊皮...都似乎幾痛, 仲要兩隻手指都係咁...中指同無名指...十指痛歸心...唉....