跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1481#
發表於 06-8-3 22:47 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

HinMa 寫道:
肥仔媽咪,
你效率好高喎,唔該晒.
放工小心D,頭先我帶小朋友去學野,橫風橫雨,我同綽綽把遮都反左,hin仔把傘吹到唔知去左邊,跟住重有塊木板吹落黎,好彩無事.

我這兩日都爛左兩把遮 今日阿囡大風大雨得滯出唔到門口, 無得去溜冰


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1482#
發表於 06-8-4 09:35 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

[size=x-large]早晨!
karencircle 寫道:
[quote]
HinMa 寫道:
肥仔媽咪,
你效率好高喎,唔該晒.
放工小心D,頭先我帶小朋友去學野,橫風橫雨,我同綽綽把遮都反左,hin仔把傘吹到唔知去左邊,跟住重有塊木板吹落黎,好彩無事.

我這兩日都爛左兩把遮 今日阿囡大風大雨得滯出唔到門口, 無得去溜冰 [/quote]
昨日我把遮唔爛得, 簡直係神蹟


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1483#
發表於 06-8-4 09:37 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

HinMa 寫道:
[size=large]急急,請幫忙!
我個老友想去北海道旅行,請問跟東瀛遊好or縱橫遊好呢? 其他旅行社又有無介紹呢?

如果一定要係呢兩間度揀既, 我會揀東瀛遊, 雖然我兩間都跟過, 冇咩唔好野, 但一般聽返嚟, 東瀛遊水準比較穩定


伯爵府

積分: 19429


1484#
發表於 06-8-4 09:52 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

[size=large]Good Morning!!

天文台比人鬧到七彩


伯爵府

積分: 19429


1485#
發表於 06-8-4 09:55 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

真係好彩冇事.........

綽綽同 hin hin 有冇嚇親呀
HinMa 寫道:
肥仔媽咪,
你效率好高喎,唔該晒.
放工小心D,頭先我帶小朋友去學野,橫風橫雨,我同綽綽把遮都反左,hin仔把傘吹到唔知去左邊,跟住重有塊木板吹落黎,好彩無事.


伯爵府

積分: 17542


1486#
發表於 06-8-4 10:01 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

Good Morning

我都鬧佢啦
AE_bb 寫道:
[size=large]Good Morning!!

天文台比人鬧到七彩


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1487#
發表於 06-8-4 10:09 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

karencircle 寫道:
Good Morning

我都鬧佢啦 [quote]
AE_bb 寫道:
[size=large]Good Morning!!

天文台比人鬧到七彩
[/quote]
[size=large]總之係人都鬧喇


伯爵府

積分: 19429


1488#
發表於 06-8-4 10:14 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

其實今次個風真係好犀利, 琴日返工落街見到d垃圾周圍都係, 好似打完8號風球咁

如果天文台真係隱瞞真相, 真係好過份 [quote]
karencircle 寫道:
Good Morning

我都鬧佢啦 [quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1489#
發表於 06-8-4 10:14 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

昨日五點幾時, 我係街度, 耳就聽到d風呼呼聲, 跟手就眼見到棵小樹塌咗落嚟, 仲有塊 3'x4'既鐵板係行人路度飛, 係飛喎 , 如果俾佢拍中, 無論係人定係車, 都怕且會釀成血案

呢d咁驚險鏡頭, 昨日既上下繁忙時間係香港到處可見, 你話我地個天文台係咪冷血丫


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1490#
發表於 06-8-4 10:15 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

AE_bb 寫道:
其實今之個風真係好犀利, 琴日返工落街見到d垃圾周圍都係, 好似打完8號風球咁


d垃圾桶塞滿咗d爛遮


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1491#
發表於 06-8-4 10:25 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

返到屋企睇電視新聞, 映親d人都係俾風吹到行唔倒, 一係行路打倒 x, 吹到裙甩遮爛


伯爵府

積分: 19429


1492#
發表於 06-8-4 10:25 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會



如果有人傷亡, 天文台都唔知點解釋, 到時又求其搵人出黎際期啦
KITTYMAMA 寫道:
昨日五點幾時, 我係街度, 耳就聽到d風呼呼聲, 跟手就眼見到棵小樹塌咗落嚟, 仲有塊 3'x4'既鐵板係行人路度飛, 係飛喎 , 如果俾佢拍中, 無論係人定係車, 都怕且會釀成血案

呢d咁驚險鏡頭, 昨日既上下繁忙時間係香港到處可見, 你話我地個天文台係咪冷血丫


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1493#
發表於 06-8-4 10:31 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

AE_bb 寫道:


如果有人傷亡, 天文台都唔知點解釋, 到時又求其搵人出黎際期啦


查實而家都要喇


子爵府

積分: 13946


1494#
發表於 06-8-4 10:47 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

[size=large]早晨!


KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:


如果有人傷亡, 天文台都唔知點解釋, 到時又求其搵人出黎際期啦

查實而家都要喇 [/quote]今早聽收音機訪問個台長, 佢話根據器材計算出來係無需掛8號的, 但會因今次事件而將會作出改善喎!


子爵府

積分: 11755


1495#
發表於 06-8-4 10:54 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會


[size=large]早晨!


還我一日假
肥仔媽咪 寫道: 但會因今次事件而將會作出改善喎!


子爵府

積分: 13946


1496#
發表於 06-8-4 10:56 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

siulisa 寫道:

[size=large]早晨!


還我一日假
咁一於由你帶頭寫封信俾台長向佢投訴啦!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1497#
發表於 06-8-4 10:57 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

siulisa 寫道:
還我一日假

[size=large]一於小麗莎做代表!
你上到去天文台, 照辦煮碗得架喇


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1498#
發表於 06-8-4 10:58 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

小麗莎

你d公仔咁鬼馬, 有時真係俾你笑爆嘴


子爵府

積分: 11755


1499#
發表於 06-8-4 11:00 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

依家投訴已無補於事, 應該
肥仔媽咪 寫道:咁一於由你帶頭寫封信俾台長向佢投訴啦!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1500#
發表於 06-8-4 11:03 |只看該作者

Re: 上山下海+飛天遁地媽咪會

siulisa 寫道:
依家投訴已無補於事, 應該


你咁激, 係咪受咗d咩委屈呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo