影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 14701


1481#
發表於 13-6-25 14:30 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

預覽圖
Cr to小羽
myphoto.jpg



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1482#
發表於 13-6-25 14:31 |只看該作者

引用:聽直播請問有冇link?謝謝

原帖由 carey1999 於 13-06-25 發表
聽直播請問有冇link?謝謝
你上次有無裝YY個apps?有就就咁打20177就入到去架喇



Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


1483#
發表於 13-6-25 14:41 |只看該作者
carey1999 發表於 13-6-25 13:05
聽直播請問有冇link?謝謝

我都係琴日4:30先至install翻yy, 過程中會叫妳輸入手提電話, 再"DONE", 等兩三分鍾就完成install喇~


珍珠宮

積分: 40438


1484#
發表於 13-6-25 14:56 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-25 15:44 編輯

今天的T恤










米飯永遠都咁快手~






點評

bb2  好like 佢呢個look  發表於 13-6-25 18:03


珍珠宮

積分: 40438


1485#
發表於 13-6-25 15:31 |只看該作者


@暖日呀呀
【6/25:MBC電視劇上半年結算新聞中#朴有天#】2013上半年MBC電視劇最重要的特徵是大舉任用歌手出身演員。特別是#朴有天#即使身為現役偶像,仍將因沒能拯救過去遭遇性侵的初戀,而被愧疚折磨的刑警一角完美消化,獲得好評。此外#想你#預計7/1起於越南VTV9播出!大發祝願~



http://news.nate.com/view/20130625n12225


珍珠宮

積分: 40438


1486#
發表於 13-6-25 15:32 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-26 09:49 編輯

130625 飯拍出美容室預覽












有天好靚仔!!


























珍珠宮

積分: 40438


1487#
發表於 13-6-25 15:41 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-26 09:59 編輯

俊秀好型仔!!






















點評

miu~miu    發表於 13-6-25 16:23


珍珠宮

積分: 40438


1488#
發表於 13-6-25 16:00 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-25 16:02 編輯







珍珠宮

積分: 40438


1489#
發表於 13-6-25 16:26 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-25 16:35 編輯

新聞圖







點評

constanceng  今日有天好靚仔哦!  發表於 13-6-25 16:38


子爵府

積分: 14701


1490#
發表於 13-6-25 16:45 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

唔見左俊秀既?
myphoto.jpg



Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


1491#
發表於 13-6-25 16:46 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-25 16:49 編輯






點評

bb2  好型仔  發表於 13-6-25 18:02
bb2  好型仔  發表於 13-6-25 18:01


珍珠宮

積分: 40438


1492#
發表於 13-6-25 16:54 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-6-25 19:18 編輯
















子爵府

積分: 14701


1493#
發表於 13-6-25 16:58 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

本帖最後由 YeungSiuB 於 13-6-25 17:18 編輯

原來係主辦單位趕收工, 見到有天先到就沒有等俊秀, 沖沖忙忙頒完奬就收檔, 有無搞錯呀!


Waiting for YU


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


1494#
發表於 13-6-25 17:25 |只看該作者
YeBngSiuB 發表於 13-6-25 16:58
原來係主辦單位趕收工, 見到有天先到就沒有等俊秀, 沖沖忙忙頒完奬就收檔, 有無搞錯呀!
遲到!mouth:秀BB你去咗邊啊


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


1495#
發表於 13-6-25 17:32 |只看該作者
YeungSiu分頁發表於 13-6-25 16:58
原來係主辦單位趕收工, 見到有天先到就沒有等俊秀, 沖沖忙忙頒完奬就收檔, 有無搞錯呀!
有冇搞錯啊,趕收工學咩人搞頒獎啫,哩個都唔知咩理由


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


1496#
發表於 13-6-25 17:35 |只看該作者
ChrisWong 發表於c13-6-25 1m:46
今日忙爆,聽唔到直播,唔該chrIs,sIub update,
圓圓今日巧靚仔


珍珠宮

積分: 40438


1497#
發表於 13-6-25 17:47 |只看該作者

引用:原來係主辦單位趕收工,+見到有天先到就沒有

原帖由 YeungSiuB 於 13-06-25 發表
本帖最後由 YeungSiuB 於 13-6-25 17:18 編輯

原來係主辦單位趕收工, 見到有天先到就沒有等俊秀, 沖沖忙 ...
我吾制吾制吾制呀,俊秀今日超型仔呀,無得上台一齊領獎!

點評

constanceng  係啦!俊秀裝好哂身, 浪費哂!  發表於 13-6-25 18:12


珍珠宮

積分: 40438


1498#
發表於 13-6-25 17:54 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於c13-6-25+1m:46+今

原帖由 carey1999 於 13-06-25 發表
今日忙爆,聽唔到直播,唔該chrIs,sIub update,
圓圓今日巧靚仔
宜家在中同fans玩緊吾知乜,氣氛好好咁,明天尾場,期待!


大宅

積分: 3512


1499#
發表於 13-6-25 18:10 |只看該作者
有天今日真係好帥, 近來心情與狀態也很好, 心逢喜事精神爽的感覺


子爵府

積分: 14701


1500#
發表於 13-6-25 18:21 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥漫步春天***第一步 ♥ ♥ ♥

今晚有天和俊秀仲有<監視者>既試影會要出席,可以見到俊秀BB個靚頭了



點評

ChrisWong  Thanks..  發表於 13-6-25 19:12
Waiting for YU

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo