立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 55089
fannychan1213 發表於 13-6-28 14:24 尋日收電費單比上期用多52蚊
伯爵府
積分: 17996
SamSam2003 發表於 13-6-28 14:22 d貨公司收定係屋佐收貨呀?
公爵府
積分: 27224
原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表 上次我有個朋友上黎我屋企..坐左大半日.... 原來佢唔想開冷氣...怕電費貴...所以上黎我度 等我開冷氣...仲 ...
fannychan1213 發表於 13-6-28 14:32 啊?呢d朋友咁縮骨既?
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 我一直無交個電費的.. 睇黎今次要交電費了!!
原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表 勁啊
fannychan1213 發表於 13-6-28 14:33 我都唔使交啊~累積咗四百幾蚊唸住今期會好金~點知都係3xx~
珍珠宮
積分: 42409
Small_i 發表於 13-6-28 14:26 上次我有個朋友上黎我屋企..坐左大半日.... 原來佢唔想開冷氣...怕電費貴...所以上黎我度 等我開冷氣...仲 ...
寶貝GG 發表於 13-6-28 14:27 枱呢個屋企收貨 平時美國網購D 衫就公司收貨, D 人SEND 速遞來
SamSam2003 發表於 13-6-28 14:39 你自己直接web site訂呀定係搵代購呀?
Small_i 發表於 13-6-28 14:40 我覺得我會好金囉.....日日開.......阿仔唔開就出晒熱痱唔肯訓....
原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表 我都係依家先知咋~~
SamSam2003 發表於 13-6-28 14:38 咁搞笑...
寶貝GG 發表於 13-6-28 14:42 開冷氣的同時.. 一定要開理風扇 咁樣會慳電的
fannychan1213 發表於 13-6-28 14:43 依家知都未遲~
男爵府
積分: 6503
原帖由 寶貝GG 於 13-06-28 發表 年年 7 8 月都無假.. 返工重好啦.. 當涼冷氣!
Small_i 發表於 13-6-28 14:44 係咩?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy