母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6628


1481#
發表於 07-4-27 08:49 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

丁媽返黎未呀? :cry:

明天去青衣飲, 想去行下街先!

購物狂hellocandy


男爵府

積分: 9395


1482#
發表於 07-4-27 09:45 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

我今日終於返來了,應該train四天,從週二至週五.
週二--->上堂,黃昏頂唔順走佬,好彩丁爸在關口等,途中勁嘔,回家途中頂唔順先看醫生
週三--->腸胃炎,病假,在家訓覺
週四--->上堂
週五--->途學

哈哈哈!志不在此無計!


男爵府

積分: 9395


1483#
發表於 07-4-27 09:50 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

Hellocandy 寫道:
丁媽返黎未呀? :cry:

明天去青衣飲, 想去行下街先!

購物狂hellocandy


青衣城冇野好買咖喎,好細好細!但你可以帶豆豆去反嘔城,你幾點鐘去,可以帶丁丁去見下豆豆.


男爵府

積分: 9395


1484#
發表於 07-4-27 10:32 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

on & off 終於睇晒呢幾日的post,真開心原來有咁多人掛住我呢個無聊人,仲好感動同多謝某位奶媽的士域士域(sweet sweet) sms添!

睇完呢幾日的post,發覺hellocandy突然變左購物狂.

我都好想買noddy同baby einstein,邊個可以幫我,本來我可以叫同事在噹噹网買野,但佢放產假喇!help help help!!!


大宅

積分: 2539


1485#
發表於 07-4-27 10:39 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

bbpooh,

你有沒有事ar. 少病是福. :wink:

onyeebb佢話會幫我買, 你可以call 下佢.

你想幾時取書?
3歲啦!


大宅

積分: 2539


1486#
發表於 07-4-27 11:50 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

昨天晒了好多仔仔相好開心.

現在成日都見到個樣, 都是多得bk mami給了一個咁好的網站, 自制2R相, 平好多.

現在銀包有, 桌上有, 真好開心.
3歲啦!


男爵府

積分: 6628


1487#
發表於 07-4-27 13:09 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

wckmay 寫道:

現在成日都見到個樣, 都是多得bk mami給了一個咁好的網站, 自制2R相, 平好多.


點平法? 介紹下?


男爵府

積分: 6628


1488#
發表於 07-4-27 13:11 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

bbpooh 寫道:
[quote]
Hellocandy 寫道:
丁媽返黎未呀? :cry:

明天去青衣飲, 想去行下街先!

購物狂hellocandy


青衣城冇野好買咖喎,好細好細!但你可以帶豆豆去反嘔城,你幾點鐘去,可以帶丁丁去見下豆豆.[/quote]

我咩都買得一餐o架嘛! 買下衫囉! 依家冇o左制服誘惑, 都要買返o的卦, 我唔帶豆豆去喎


大宅

積分: 2233


1489#
發表於 07-4-27 13:35 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

Hi every 紅姑. Long time 無返night club. Coz 要陪 "聖旦腦細" boil 碟. Hope to C you guys tonight

bbpooh,返黎啦 .


男爵府

積分: 6628


1490#
發表於 07-4-27 14:02 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

[url=http://www.jshoppers.com/shohin-ch.asp?Shocd=665001&Gamen=3&ageNo=1&bunrui1=3&bunrui2=3&bunrui3=1]jshoppers[/url] $1680

nissen $890

I ordered $890 around hkd89.00


男爵府

積分: 9395


1491#
發表於 07-4-27 14:04 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

最近家里多了一部wii,丁爸成日dl遊戲,唔駛旨意可以上网. :-(


男爵府

積分: 6628


1492#
發表於 07-4-27 14:08 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

丁媽,

我都想買喎, 你買幾錢?


男爵府

積分: 9395


1493#
發表於 07-4-27 14:25 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

機(已改裝) $2100
正版火牛 $180 - trade in 老翻火牛 $30 淨價$150
駁lcd色線雜乜牌 $100
多一套joystick正版加一遊戲碟 $520
二套joystick膠套 $40@ x 2 = $80

多謝成為$2950

注:部機唔係我們的,是幫我哥買的,但我地玩住先.六月未先比佢.


大宅

積分: 2539


1494#
發表於 07-4-27 14:33 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

cheap cheap丁爸, 未比人就玩盡佢. 小心上引.

我都玩過, 好好玩, 但我怕上引, 所以無買.
bbpooh 寫道:
機(已改裝) $2100
正版火牛 $180 - trade in 老翻火牛 $30 淨價$150
駁lcd色線雜乜牌 $100
多一套joystick正版加一遊戲碟 $520
二套joystick膠套 $40@ x 2 = $80

多謝成為$2950

注:部機唔係我們的,是幫我哥買的,但我地玩住先.六月未先比佢.
3歲啦!


大宅

積分: 2539


1495#
發表於 07-4-27 14:37 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

當然好平!

平時一張2R = $2.00

用Software做相, 2張2R變成1張3R
1張3R - $0.9 ==> 2張2R - $0.45

平了$1.55 per each.

Hellocandy 寫道:
[quote]
wckmay 寫道:

現在成日都見到個樣, 都是多得bk mami給了一個咁好的網站, 自制2R相, 平好多.


點平法? 介紹下?[/quote]
3歲啦!


大宅

積分: 4784


1496#
發表於 07-4-27 14:54 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

bbpooh 寫道:
機(已改裝) $2100
正版火牛 $180 - trade in 老翻火牛 $30 淨價$150
駁lcd色線雜乜牌 $100
多一套joystick正版加一遊戲碟 $520
二套joystick膠套 $40@ x 2 = $80

多謝成為$2950

注:部機唔係我們的,是幫我哥買的,但我地玩住先.六月未先比佢.


爹爹都有玩, 係舅父仔送比佢, 但爹爹只可以 Sat or Sun, 琛彥 noon nap time, 先可玩下.


男爵府

積分: 9395


1497#
發表於 07-4-27 16:01 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

Cyntoby 寫道:
爹爹都有玩, 係舅父仔送比佢, 但爹爹只可以 Sat or Sun, 琛彥 noon nap time, 先可玩下.


我地都係等丁丁訓左覺先敢玩,第一次玩時丁丁未訓,佢見我地係到玩,佢又想玩,我就求其比個dvd搖控佢,佢好興奮,又跳又叫,雖然我地見到佢咁樣覺得好得意,但我地見到佢咁好怕,玩一陣就馬上收檔,唔敢再係佢面前玩.亦因為咁我地唔會買,只係玩完呢部比翻我哥就算.


男爵府

積分: 7768


1498#
發表於 07-4-27 17:39 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

bbpooh 寫道:
仲好感動同多謝某位奶媽的士域士域(sweet sweet) sms添!



士域士域...Welcome Back!
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2539


1499#
發表於 07-4-27 19:39 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

今日我又OT again...again....again....

Tomorrow, sunday, OT...OT...OT...OT...OT
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
3歲啦!


男爵府

積分: 7768


1500#
發表於 07-4-27 19:51 |只看該作者

Re: 〥2005年o既奶媽Come in Ⅲ之07年〥>>復活節快樂~~

wckmay 寫道:
今日我又OT again...again....again....
Tomorrow, sunday, OT...OT...OT...OT...OT
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(


Me Too!...Today O.T....Tomorrow O.T... :-( :-( :-( :-(

Oh, my poor Hayes...waiting for mama all day long! :-( :-( :-( :-( :-(
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo