bbpooh 寫道:
機(已改裝) $2100
正版火牛 $180 - trade in 老翻火牛 $30 淨價$150
駁lcd色線雜乜牌 $100
多一套joystick正版加一遊戲碟 $520
二套joystick膠套 $40@ x 2 = $80
多謝成為$2950
注:部機唔係我們的,是幫我哥買的,但我地玩住先.六月未先比佢.
bbpooh 寫道:
機(已改裝) $2100
正版火牛 $180 - trade in 老翻火牛 $30 淨價$150
駁lcd色線雜乜牌 $100
多一套joystick正版加一遊戲碟 $520
二套joystick膠套 $40@ x 2 = $80
多謝成為$2950
注:部機唔係我們的,是幫我哥買的,但我地玩住先.六月未先比佢.
wckmay 寫道:
今日我又OT again...again....again....
Tomorrow, sunday, OT...OT...OT...OT...OT
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(