跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1481#
發表於 07-9-24 11:07 |只看該作者
二妹0係7-11做架...所以佢一早應承左四朵小花一人送一套幾隻野咪猛甘催佢囉 呢期佢好紅呀...幾隻野成日癡住佢嗲住佢 成日姨媽前姨媽後...


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1482#
發表於 07-9-24 11:29 |只看該作者
有無發覺最近好多年輕媽媽/單親媽媽疏忽照顧兒童呀 睇到呢D新聞...我覺得唔關年輕事架....後生唔=無腦架 我身邊大把年輕媽媽..阿妹D FD全部都係22-26歲...有D已經生左兩個...個個都肯湊肯捱..老公幾衰都死忍..最近有幾個鬧離婚...一個成日比老公打...一個比老婆找私家偵探影到去叫雞 一個老公成日唔返屋企訓 呢三個巳經搞緊離婚...佢地甘細過要湊住D BB都幾慘...:cry:

所以未必係年輕媽媽衰架...年輕爸爸都好衰架....


大宅

積分: 2319


1483#
發表於 07-9-24 11:41 |只看該作者
我亞嫂咪係好後生有2件,
佢都湊得幾好呀,
所以其實係睇下個女仔識唔識諗o者,
如果生左仲成日掛往去玩,
未定性果d就真係......


男爵府

積分: 8331


1484#
發表於 07-9-24 12:04 |只看該作者
我都係咁話, 要我重頭黎過, 我都真係會死架, 與其係咁不如比d 好既野比亞仔仲好~~



原文章由 carollam310 於 07-9-23 21:18 發表
呢個係我唔肯再生既原因 甘辛苦先湊大一個..要我重頭黎過..我會死架 跟尾狗一隻就夠啦...再黎多隻我更加無自由


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1485#
發表於 07-9-24 12:04 |只看該作者
我都係甘話..未定性就咪生啦 好似我三妹甘..遲早有一曰輪到佢上頭條新聞,,我係佢親人先唔報警拉佢咋...我係佢家姐都覺得佢好過份.... 無$$開飯唔緊要...無$$落D落 Bar就借都去借黎玩...成日將兩個女掉比人睇...又無心機湊...兩個女一個小二一個K3..兩個女瘦到不似人形...我個女8X磅..佢兩個女加埋都無65磅 成日食公仔麵

個細女K3...自己中英文名都唔識...A-Z又唔識...數目字都唔識架 你話死唔死...


[ 本文章最後由 carollam310 於 07-9-24 13:28 編輯 ]


大宅

積分: 2319


1486#
發表於 07-9-24 12:13 |只看該作者
原文章由 carollam310 於 07-9-24 12:04 發表
我都係甘話..未定性就咪生啦 好似我三妹甘..遲早有一曰輪到佢上頭條新聞,,我係佢親人先唔報警拉佢咋...我係佢家姐都覺得佢好過份.... 無$$開飯唔緊要...無$$落D落 Bar就借都去借黎玩...成日將兩個女掉比人睇 ...



你三妹又真係.........
仲細咩,女都兩個喇,
仲成日去玩,仲要成日食即食麵,
佢兩個女真係陰公,
咁鍾意去玩做咩仲生第二個喎,
生左唔理佢地好慘架,
遲d大個d仲好易學壞,
仲要係女仔好蝕底:cry: :cry:


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1487#
發表於 07-9-24 12:13 |只看該作者
倒屎

我收到個袋啦....剛剛郵差叔叔送到黎門囗


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1488#
發表於 07-9-24 12:16 |只看該作者
無得唔生呀...生完大女之後已經左三個la...


大宅

積分: 2319


1489#
發表於 07-9-24 12:39 |只看該作者
原文章由 carollam310 於 07-9-24 12:16 發表
無得唔生呀...生完大女之後已經落左三個la...


咁就要避孕喇!
咁攪法身體好差架


子爵府

積分: 10138


1490#
發表於 07-9-24 13:06 |只看該作者
carol~~

你啲字好細粒.睇到我眼都濛~
你個妹即係偷公司啲嘢嗎?7仔入面有哂閉路電視架喎~
佢唔怕俾人炒架咩??


子爵府

積分: 10138


1491#
發表於 07-9-24 13:22 |只看該作者
聽日中秋, 我個女返半日咋~
不過聽日啲天氣都唔方好得去邊~~
我仲要傷風緊添~~


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1492#
發表於 07-9-24 13:28 |只看該作者
細粒??普通size呀...等我去變D先


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1493#
發表於 07-9-24 13:40 |只看該作者
佢間7-11係私人架...即係經理=老細...老細俾就得架啦...次次7-11有乜野換..佢都送比四朵小花一人一套架

做7-11...做私人好過做公司...私人果D人工高D架...只要你做得野.老細會對你好好...私人既D規距無甘多...又有得揀邊日放假..我妹果間既老細超好人...D員工想點就點...我妹半夜無野做..企0係度煲煙睇雜誌...睇唔哂可以拎返屋企睇..笫二日返工拎返去就得 佢成日都拎兒童快報返屋企比個女睇架


男爵府

積分: 8331


1494#
發表於 07-9-24 14:00 |只看該作者
岩岩食完飯, 而家去訓陣先, 因為今朝去左買餸,
個街市勁多人買餸做節,
今日買餸都買左3百元, 因為d 餸貴左好多...


男爵府

積分: 8331


1495#
發表於 07-9-24 14:01 |只看該作者
我仔都無得返半日......有d 幼稚園聽日仲吾洗返tim...
你傷風好番未ar?? 小心身體


原文章由 Vin 於 07-9-24 13:22 發表
聽日中秋, 我個女返半日咋~
不過聽日啲天氣都唔方好得去邊~~
我仲要傷風緊添~~


子爵府

積分: 10138


1496#
發表於 07-9-24 14:03 |只看該作者
so desu ka~~~
咁其實搵個好老細同搵個好老公一樣,
都係要睇彩數~


咁點樣可以知道間7仔係咪私人的?


[ 本文章最後由 Vin 於 07-9-24 14:08 編輯 ]


子爵府

積分: 10138


1497#
發表於 07-9-24 14:05 |只看該作者
啲傷風應該係我個女傳俾我的,
蘊釀咗好多日架喇~~
今日最嚴重~~
我個女就好返哂喇~


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1498#
發表於 07-9-24 14:15 |只看該作者
點知私人同公司 甘就要問返阿妹先知la...


阿女聽日都放早...夜晚老公帶佢去家姐度食飯..所以聽日我唔駛煮飯...夜晚又自由..可以自己0係屋企睇碟

[ 本文章最後由 carollam310 於 07-9-24 14:18 編輯 ]


男爵府

積分: 8331


1499#
發表於 07-9-24 14:19 |只看該作者
我仔學校吾知有無得放早呢?? 不過學校無通知喎

聽日都吾洗煮, 不過今晚要煮


原文章由 carollam310 於 07-9-24 14:15 發表
點知私人同公司 甘就要問返阿妹先知la...


阿女聽日都放早...夜晚老公帶佢去家姐度食飯..所以聽日我唔駛煮飯...夜晚又自由..可以自己0係屋企睇碟 ...


珍珠宮

積分: 36829

醒目開學勳章


1500#
發表於 07-9-24 14:24 |只看該作者
而家食乜都貴..買送(魚+菜)+煲湯..一餐要百幾蚊 我尋晚都叫老公今日"湯"兩隻雞返黎...一隻煲湯一隻分兩餐比仔仔食..如果我去雞檔買兩隻雞仔..起碼$3xx...我老公去雞檔買只係收$50(兩隻 )...就甘捉走自己"湯" 又唔駛等:)

[ 本文章最後由 carollam310 於 07-9-24 14:26 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo