Mantic 寫道:
Shriley,
好,等我都罰下佢,等佢唔好咁百厭先. 希望佢聽我知"笛"啦.
我好怕如果有機會,基基見到其他03年6月BB時,佢哈人地,我就魚爆燈.
你地就好啦,約埋一齊去呢度,去過度.
我都好想.. 但我又要返工.
係呢,唔知Mcada那舖頭有冇羊毛底買的呢?
我想買件羽絨比基基,大家又有冇好介紹?
咁晚去Movenpick, 因佢就快結業,所以去多一次.係呀,那裡的雪糕好多款式.好鬼正.
浪漫, no more 啦, 通常我地去街,同約埋d朋友,我兩公婆好少單獨去街,一放工,到以亞囝為先,又點會去拍拖呀!
2517-2517 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
係ar,今日個look好姣ar, 我家姐姐見到我,就叫我2q"睇下媽咪幾靚",今日仲著埋 pink boot添ar........真係姣到震.......![]()
![]()