跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

14981#
發表於 04-12-29 11:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11914


14982#
發表於 04-12-29 11:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
係ar,今日個look好姣ar, 我家姐姐見到我,就叫我2q"睇下媽咪幾靚",今日仲著埋 pink boot添ar........真係姣到震.......


預備同電廠煉過ar.....
arm 架La, 係要咁架, 結左婚, 生左囡, 係要扮下靚, 先得架....仲要姣姣地咁ar...


子爵府

積分: 11914


14983#
發表於 04-12-29 11:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
一件半件唔怕喇...
唔扮下會好易失修嫁 買左件靚既先有動力去扮靚d嫁嗎


Agree!!
不過, 至但係, 我地就話返工可以著, 你地要take care bb咪會著得小d囉次數....係吾係架...
該用戶已被刪除

14984#
發表於 04-12-29 11:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6881


14985#
發表於 04-12-29 11:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mantic 寫道:
Shriley,

好,等我都罰下佢,等佢唔好咁百厭先. 希望佢聽我知"笛"啦.
我好怕如果有機會,基基見到其他03年6月BB時,佢哈人地,我就魚爆燈.

你地就好啦,約埋一齊去呢度,去過度.
我都好想.. 但我又要返工.

係呢,唔知Mcada那舖頭有冇羊毛底買的呢?

我想買件羽絨比基基,大家又有冇好介紹?

咁晚去Movenpick, 因佢就快結業,所以去多一次.係呀,那裡的雪糕好多款式.好鬼正.
浪漫, no more 啦, 通常我地去街,同約埋d朋友,我兩公婆好少單獨去街,一放工,到以亞囝為先,又點會去拍拖呀!


佢地full time mama 好似少奶, 茵茵就可以成日行街shopping law, 仲可以成日上bc. 我都吾知幾sin mo.

BC有冇羊毛底衫買要問下老闆娘喎. 我都吾知呀

羽絨呢, 我之前買左件columbia比駿駿, 不過係開倉個時買. 好低$200咋. columbia都係吾錯既選擇
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14986#
發表於 04-12-29 11:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mantic,
罰企(坐)梗係企唔到咁耐啦...10秒都唔知道得唔得呀...不過我每次都咁講嫁, 'bobo, 你曳, 要罰企1min, 媽咪唔陪你嫁, 爸爸都唔準陪...'bobo就好驚, 越企越驚, 通常會大喊, 攬住我對腳唔放, 咁我就好多時用d好重既語氣同bobo訓話囉....

我覺得語氣好重要, 一定要同平時唔同, 等bb可以分辨到你唔高興佢剛才咁做...

講起Movenpick, 好瘀呀...我咁耐都未幫親過movenpick嫁.... 1次就去左就山頂餐廳食(話拆個次), 有2次去到人多就走左, boboba亦都唔係浪漫既人...so...都無去過添!!!

shirely,
movenpick雪糕真係好好食, apricot sorbet D杏脯味好味道都暈, 酸咪咪好醒晨, 仲有expresso都好好味, 諗起都嘴lam lam呀...


子爵府

積分: 11914


14987#
發表於 04-12-29 11:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
上2星期暖d著短裙,長boot , 好開心嫁~


係ar, 著得靚d, 個人都好似開心d嫁, 自信心當堂返哂來......仲要昂然闊步咁行, 著得cheap既時候就頭dup dup咁行.........


男爵府

積分: 6881


14988#
發表於 04-12-29 11:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
[quote]
celia426 寫道:
哎喲,我就唔捨得,唉買俾自己就勁姑寒

一件半件唔怕喇...
唔扮下會好易失修嫁 買左件靚既先有動力去扮靚d嫁嗎
不過我未教之前都同你咁諗, 勁唔捨得姐[/quote]

arm聽arm聽. 點都要扮下. 如果吾係會有惰性架, 9而9之就會放pair自己, 越來越吾掂架.
我都吾會買好多貴野比自己, 係9吾9獎勵下咁law, 都好開心架
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11234


14989#
發表於 04-12-29 11:14 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

$850 又幾OK喎, 話哂都係fur. 仲有冇其他 brand呀?? 我想買件厚身d既褸呀.



男爵府

積分: 8434


14990#
發表於 04-12-29 11:14 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

但係佢通常都話lee 樣唔好,果樣唔好,so 最後無買 :-x :-x :-x
2517-2517 寫道:
車, 你駛mud咁wor...你叫你隻佬一齊去咪得囉....呢度指指, 個度指指, 咪得囉.....老婆同囡同樣捨得... :mrgreen:


男爵府

積分: 8434


14991#
發表於 04-12-29 11:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好想見吓你 lee 個 look, 正 :wink: :wink: :wink:
茵茵 寫道:
上2星期暖d著短裙,長boot , 好開心嫁~


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14992#
發表於 04-12-29 11:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

講開扮靚, 呢次大檸樂啦...
我個日lick番生bobo前個對長boot出來試, oh, my god, 拉唔埋拉鍊呀...我隻象腿....

1出第13個月, 我要去firm胸, 減肥, 扮靚, 哼


子爵府

積分: 11914


14993#
發表於 04-12-29 11:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
但係佢通常都話lee 樣唔好,果樣唔好,so 最後無買 :-x :-x :-x [quote]

車, 佢擺明係孤寒/自私!!!!叫jlam出來告佢.......

老婆著靚d, 邊到有男人吾想wor.....


子爵府

積分: 11914


14994#
發表於 04-12-29 11:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
1出第13個月, 我要去firm胸, 減肥, 扮靚, 哼


但係係要keep 架wor, 一次半次未必得架wor...

吾怕, 都話叫你買d吾好用zipper既boot咪得囉....有架....你揾下就有架La....


男爵府

積分: 8434


14995#
發表於 04-12-29 11:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我就係咁想,so 唔捨得 以前返工就唔同,日日唔同,d 學生仲幫你數住 :mrgreen: :mrgreen:
2517-2517 寫道:
Agree!!
不過, 至但係, 我地就話返工可以著, 你地要take care bb咪會著得小d囉次數....係吾係架...


男爵府

積分: 8434


14996#
發表於 04-12-29 11:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你 lee 番說話好啱睇 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 好要打扮吓先 :wink: :wink: :wink:
SHRILEY 寫道:
arm聽arm聽. 點都要扮下. 如果吾係會有惰性架, 9而9之就會放pair自己, 越來越吾掂架.
我都吾會買好多貴野比自己, 係9吾9獎勵下咁law, 都好開心架


子爵府

積分: 11234


14997#
發表於 04-12-29 11:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
係ar,今日個look好姣ar, 我家姐姐見到我,就叫我2q"睇下媽咪幾靚",今日仲著埋 pink boot添ar........真係姣到震.......


預備同電廠煉過ar.....
arm 架La, 係要咁架, 結左婚, 生左囡, 係要扮下靚, 先得架....仲要姣姣地咁ar...
[/quote]

[size=x-large]That's the point!
一係唔姣,一姣要姣都震 .....

車,間廠根本唔係我既級數.......係阿哥個底線超底姐........

不過我好讚成你所講"結左婚, 生左囡,係要扮下靚, 先得架"....仲要姣姣地咁ar...:-P :-P


男爵府

積分: 8434


14998#
發表於 04-12-29 11:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好呀,告佢! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: calling jlam, calling jlam
2517-2517 寫道:
車, 佢擺明係孤寒/自私!!!!叫jlam出來告佢.......

老婆著靚d, 邊到有男人吾想wor.....
該用戶已被刪除

14999#
發表於 04-12-29 11:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15000#
發表於 04-12-29 11:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:

一件半件唔怕喇...
唔扮下會好易失修嫁 買左件靚既先有動力去扮靚d嫁嗎
不過我未教之前都同你咁諗, 勁唔捨得姐


arm聽arm聽. 點都要扮下. 如果吾係會有惰性架, 9而9之就會放pair自己, 越來越吾掂架.
我都吾會買好多貴野比自己, 係9吾9獎勵下咁law, 都好開心架 [/quote]

agree

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo