跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


15001#
發表於 04-12-29 11:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你咁諗就真係唔得,話晒你都係少奶,典解唔著靚d jet............一陣比人家當埋你係姐姐就弊啦~~

查實你好多時侯都帶埋姐姐出街,即你都唔多駛抱豆丁,咁你著靚d,扮靚d都得啦,係咪

celia426 寫道:
我就係咁想,so 唔捨得 以前返工就唔同,日日唔同,d 學生仲幫你數住 :mrgreen: :mrgreen: [quote]
2517-2517 寫道:
Agree!!
不過, 至但係, 我地就話返工可以著, 你地要take care bb咪會著得小d囉次數....係吾係架...
[/quote]


子爵府

積分: 11234


15002#
發表於 04-12-29 11:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
茵茵 寫道:
講開衫..


子爵府

積分: 11234


15003#
發表於 04-12-29 11:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

羽絨呢, 我之前買左件columbia比駿駿, 不過係開倉個時買. 好低$200咋. columbia都係吾錯既選擇


呢d野我上季季尾就買定ga la,d 羊毛底, 羽絨就季尾買定, 一來實平d, 二來實用得著既..........

cheap c9


男爵府

積分: 6881


15004#
發表於 04-12-29 11:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

yan yan,

勤勤ba有冇200磅?? 我隻佬都有183, 有時都幾難買褲架, 所以條友仔之前食排x美x寶. 變態 ?-( ?-(

[url=[img][/url]
該用戶已被刪除

15005#
發表於 04-12-29 11:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15006#
發表於 04-12-29 11:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:

唔止200 law


咁你透唔透到氣ar...... :lol: :lol:


子爵府

積分: 11914


15007#
發表於 04-12-29 11:56 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
PpiMa 寫道:
你咁諗就真係唔得,話晒你都係少奶,典解唔著靚d jet............一陣比人家當埋你係姐姐就弊啦~~

查實你好多時侯都帶埋姐姐出街,即你都唔多駛抱豆丁,咁你著靚d,扮靚d都得啦,係咪

[quote]

喂, 少奶, 講時講, 吾好嬲ar下, 上次見你家姐姐又真係吾差架wor....你都要做返少奶應做既模樣先得ar......

係ar, 一於一齊扮靚La......


男爵府

積分: 8434


15008#
發表於 04-12-29 11:56 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

話時話我都怕人哋當咗我係姐姐,小豆丁去街一定係我抱, 唔知係唔係慣咗,so 我就會着得casual D
PpiMa 寫道:
你咁諗就真係唔得,話晒你都係少奶,典解唔著靚d jet............一陣比人家當埋你係姐姐就弊啦~~

查實你好多時侯都帶埋姐姐出街,即你都唔多駛抱豆丁,咁你著靚d,扮靚d都得啦,係咪
該用戶已被刪除

15009#
發表於 04-12-29 11:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

15010#
發表於 04-12-29 11:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11914


15011#
發表於 04-12-29 12:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:

排x美顏寶惦唔惦嫁 ??


嘩, 好辛苦wor....你 :mrgreen: :mrgreen:
叫爸爸吾好食咁多la.....尤其是汽水


子爵府

積分: 11234


15012#
發表於 04-12-29 12:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁你真係扮番靚d先得啦,一來要增加番自信心,二來等豆丁爸驚下都好丫.......話說我家姐有次著得好"求祁"咁落街,佢好好心咁噤住部lift等埋人,典知


男爵府

積分: 6881


15013#
發表於 04-12-29 12:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:

嘩....梗係透唔到, 心口痛tim呀
大約220-230 ... ?-( ?-( ?-(

排x美顏寶惦唔惦嫁 ??


我隻佬食左一盒, 個肚真係好似冇咁大. 不過一吃多兩碗飯又係番到law
total好似瘦左幾磅咁law
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


15014#
發表於 04-12-29 12:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ppima,

你尋日有冇開部新機呀?? ok吾ok呀??
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11234


15015#
發表於 04-12-29 12:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
茵茵 寫道:
[quote]
celia426 寫道:
話時話我都怕人


男爵府

積分: 6881


15016#
發表於 04-12-29 12:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
練下著高跟鞋抱女呀 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


呢樣我掂呀, 當然吾係3吋咁高啦, 平時2吋都健步如飛架
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11234


15017#
發表於 04-12-29 12:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
ppima,

你尋日有冇開部新機呀?? ok吾ok呀??


未開ar,仲用緊舊機咋.........
茵茵話部機好好ar......

少奶,
你好彩啦,已經留左部機比你,不過聽日先送到你想去既舖頭......


子爵府

積分: 11234


15018#
發表於 04-12-29 12:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:
練下著高跟鞋抱女呀 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


呢樣我掂呀, 當然吾係3吋咁高啦, 平時2吋都健步如飛架 [/quote]

車,2吋唔係幼跟,我都得ar.....
該用戶已被刪除

15019#
發表於 04-12-29 12:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11914


15020#
發表於 04-12-29 12:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
未開ar,仲用緊舊機咋.........
茵茵話部機好好ar......


係ar ,好好ar???咁要開到咩high or low先好ar...
我今朝開都未暖wor....定係要保養ar....定係我吾識用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo