跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


15121#
發表於 04-12-29 15:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

所以我2q在家都著襪架......有粒粒底


男爵府

積分: 8434


15122#
發表於 04-12-29 15:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

勤勤見豆丁唔去,所以無心機去 :mrgreen: :mrgreen:
茵茵 寫道:
呢幾日凍,懶出mar :mrgreen:


男爵府

積分: 8434


15123#
發表於 04-12-29 15:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

me 2, 小豆丁都係,所以暖d[quote]
PpiMa 寫道:
所以我2q在家都著襪架......有粒粒底


子爵府

積分: 11234


15124#
發表於 04-12-29 15:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam,
你d (1), (2), (3) 幫唔到自信bor.......


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15125#
發表於 04-12-29 15:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

(2)呢, max係2:15, 不過一班多數係2:10咁lor, 而且成三個鐘, 呢三個鐘我可以集中火力響細佬身上, 我幾衰衰呀, 果套咁既貴貴dwe, 買果陣咪好勁咁日日睇, 不過睇黎睇去都係play along ....... 有成60%既dvd直頭未拆袋 ......... 大大話話買左差不多4年啦

一個只係"吃喝玩樂"既mama, 真係唔係一個好mama呀 :cry: :cry: :cry: [quote]
PpiMa 寫道:
我like (2) 呀....like個女遊戲中學習.....不過一班有幾多人......
上得咁上下,你就可諗下(1)....
(3)唔係唔好,不過唔值咁既價


大宅

積分: 1634


15126#
發表於 04-12-29 16:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我想問下鱷魚肉煲湯係咪腥腥地架?


大宅

積分: 1163


15127#
發表於 04-12-29 16:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam,

如果你唔介意去荃灣的話,我建議你去Jolly Clown(於南豐),
Weekday $950, 8堂, 每堂個半小時.
西人教,一對8左右.

我有荷花coupon, 去過試堂, 覺得好鍾意佢地的教學法,
個個上緊堂的小朋友都好醒目,我問個負責人,點解d小朋友咁勁,佢話佢地已經返左4個月,每個星期兩堂,所以有這個水準.
在那裡上堂的小朋友,好乖,好聽話,但基基第一次去試堂,勁唔習慣要乖乖的坐下來聽老師講野,只是掛住玩玩具同大叫,
所以我都唔想騷擾到其他小朋友,走左.

所以如果bb性格文靜又聽指揮,我好推介佢去Jolly Clown
如果星期日上課便要$1350, 8堂.

我以家到搵緊playgroup比基基上,可能會上Twinkle Tots

jlam 寫道:
我幫個女搵緊英文班, 我想佢同外籍人士可以communicate到
該用戶已被刪除

15128#
發表於 04-12-29 16:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1163


15129#
發表於 04-12-29 16:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby,

你生左兩個之後,會唔會覺得好難分身去照顧佢地呀?
你是全職媽媽嗎?
對住兩個咁細既BB, 係咪好辛苦架???


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15130#
發表於 04-12-29 16:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁呀女又唔係"全面"冇自信既, 係響讀書上高我覺得佢未夠lor, 佢畫果d"抽象畫", 佢以為好靓架 .......

咁你會覺得邊類形好d呢?? 指教下啦 [quote]
PpiMa 寫道:
jlam,
你d (1), (2), (3) 幫唔到自信bor


子爵府

積分: 11914


15131#
發表於 04-12-29 16:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
一個只係"吃喝玩樂"既mama, 真係唔係一個好mama呀 :cry: :cry: :cry: [quote]

咁你再做好d囉......仲有好多好多, 漫長時間......有時daddy都要幫手分担下先得wor...吾係做水你ar....


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15132#
發表於 04-12-29 16:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

有粒粒底個d大鑽岩咩??? 係細b襪bor....bobo隻象腿包到連d工仔都印係隻小腿樹嫁??? 我無俾bobo著啦....

而且bobo又鐘意通屋跑, 跑不停, 屋企又細又多雜物同玩具, 好怕佢跌/sir低整親呀....

依嫁著緊前排post個對跳跳虎鞋, 但原來唔保暖嫁
[quote]
PpiMa 寫道:
所以我2q在家都著襪架......有粒粒底
該用戶已被刪除

15133#
發表於 04-12-29 16:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15134#
發表於 04-12-29 16:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
(2)呢, max係2:15, 不過一班多數係2:10咁lor, 而且成三個鐘, 呢三個鐘我可以集中火力響細佬身上, 我幾衰衰呀, 果套咁既貴貴dwe, 買果陣咪好勁咁日日睇, 不過睇黎睇去都係play along ....... 有成60%既dvd直頭未拆袋 ......... 大大話話買左差不多4年啦

一個只係"吃喝玩樂"既mama, 真係唔係一個好mama呀 :cry: :cry: :cry:


我比你"吃喝玩樂"得仲緊要ar......大鑽識既野,差不多全部係我家新姐姐教架......我好慚愧 ......

不過你真係好side ar....有mud理由駛咁多$$都無開過dwe架.....


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15135#
發表於 04-12-29 16:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

下?你都覺得你自己做得唔夠好 ?-( ?-( 咁我咪要勘頭埋牆水左去....好多次囉
[quote]
jlam 寫道:
一個只係"吃喝玩樂"既mama, 真係唔係一個好mama呀 :cry: :cry: :cry: [quote]


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15136#
發表於 04-12-29 16:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔好睇? 唔鐘意睇?? 好啦......等bobo勉為其難幫你睇左去啦 唔好'晒'呀嗎
jlam 寫道:
我幾衰衰呀, 果套咁既貴貴dwe, 買果陣咪好勁咁日日睇, 不過睇黎睇去都係play along ....... 有成60%既dvd直頭未拆袋 ......... 大大話話買左差不多4年啦


大宅

積分: 1163


15137#
發表於 04-12-29 16:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam,

你都知道略,咪去改進,多d去教導子女,講故事比佢聽,陪佢地去街講下d新事物比佢地聽,仲有開多d DWE比佢羅,有心唔怕遲.

jlam 寫道:
(2)呢, max係2:15, 不過一班多數係2:10咁lor, 而且成三個鐘, 呢三個鐘我可以集中火力響細佬身上, 我幾衰衰呀, 果套咁既貴貴dwe, 買果陣咪好勁咁日日睇, 不過睇黎睇去都係play along ....... 有成60%既dvd直頭未拆袋 ......... 大大話話買左差不多4年啦

一個只係"吃喝玩樂"既mama, 真係唔係一個好mama呀 :cry: :cry: :cry: [quote]
PpiMa 寫道:
我like (2) 呀....like個女遊戲中學習.....不過一班有幾多人......
上得咁上下,你就可諗下(1)....
(3)唔係唔好,不過唔值咁既價


大宅

積分: 1634


15138#
發表於 04-12-29 16:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mantic 寫道:
atbaby,

你生左兩個之後,會唔會覺得好難分身去照顧佢地呀?
你是全職媽媽嗎?
對住兩個咁細既BB, 係咪好辛苦架???


mantic,

我係working mom黎, 平時返工兩個b會由工人&奶奶睇住, 有時我又會帶其中一個去我媽咪屋企先返工,係果到bb可以同d表哥表姐玩下,學下同小朋友相處.
放左工我會即刻返屋企,跟住同佢地沖涼,餵飯餵奶,飲水,同佢地玩一陣...需然辛苦d,不過見到佢地不斷成長,只要佢地好開心望住你笑,又或者見到佢股股惑惑d鬼靈精野,你就會咩辛苦都吾記得晒架啦.... :mrgreen: :mrgreen:
我同彤彤玩or睇vcd,除非呀妹訓左,如果吾係我會抱住呀妹一齊玩/睇架. so far佢兩個雖然好細,但感情都好好架, 彤彤成日都會kiss妹妹架...


大宅

積分: 1163


15139#
發表於 04-12-29 16:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby,

oic, 有奶奶同工人幫手就真係好好多,加上佢地可以同表哥,表姐玩,相處就更加好了,等佢地唔會咁悶.

你真係好有愛心呀!返到屋企,咁累了,仲同兩個小朋友白白豬,餵奶,我都好慚愧添.

我以前試過流產,駝基基時又駝得唔係好搵,所以我都驚如果好又有左,初初頭幾個月時,唔係好firm, 會唔會因為要成日抱基基,所以又流產呢..... 所以可能遲小小先考慮生多個了..
該用戶已被刪除

15140#
發表於 04-12-29 16:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo