jlam 寫道:
我幫個女搵緊英文班, 我想佢同外籍人士可以communicate到
jlam 寫道:
(2)呢, max係2:15, 不過一班多數係2:10咁lor, 而且成三個鐘, 呢三個鐘我可以集中火力響細佬身上, 我幾衰衰呀, 果套咁既貴貴dwe, 買果陣咪好勁咁日日睇, 不過睇黎睇去都係play along ....... 有成60%既dvd直頭未拆袋 ......... 大大話話買左差不多4年啦![]()
![]()
![]()
![]()
一個只係"吃喝玩樂"既mama, 真係唔係一個好mama呀 :cry: :cry: :cry:
jlam 寫道:
(2)呢, max係2:15, 不過一班多數係2:10咁lor, 而且成三個鐘, 呢三個鐘我可以集中火力響細佬身上, 我幾衰衰呀, 果套咁既貴貴dwe, 買果陣咪好勁咁日日睇, 不過睇黎睇去都係play along ....... 有成60%既dvd直頭未拆袋 ......... 大大話話買左差不多4年啦![]()
![]()
![]()
![]()
一個只係"吃喝玩樂"既mama, 真係唔係一個好mama呀 :cry: :cry: :cry: [quote]
PpiMa 寫道:
我like (2) 呀....like個女遊戲中學習.....不過一班有幾多人......
上得咁上下,你就可諗下(1)....
(3)唔係唔好,不過唔值咁既價
Mantic 寫道:
atbaby,
你生左兩個之後,會唔會覺得好難分身去照顧佢地呀?
你是全職媽媽嗎?
對住兩個咁細既BB, 係咪好辛苦架???![]()