立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11973
原文章由 deebrown 於 07-11-21 09:57 PM 發表 我本來問KnN比意見5D vs 40D, 點知比個C 人sell 我去轉 N喎...........唉..............
版主
積分: 34267
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 21:59 發表 姐係証明n記係好野lor, 有轉襯手啦~~
侯爵府
積分: 23056
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:02 發表 哈哈哈哈哈哈哈哈哈 D300 一次過滿足晒你既願望
大宅
積分: 2938
原文章由 clpapa 於 07-11-21 22:03 發表 5d 而家就唔好買la. 一係等多幾個月, 一係40d, d300 亦無不可...
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:03 發表 e.. 你好衰架, 攪到人地想食kinder出奇蛋tim, 夜mama去邊樹買....
原文章由 deebrown 於 07-11-21 22:07 發表 澳門都有7 11呱!!
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:03 PM 發表 e.. 你好衰架, 攪到人地想食kinder出奇蛋tim, 夜mama去邊樹買....
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:01 發表 佢番黎見到實 呢排我都係唔好見佢至喇 佢d鏡唔會depreciate 好多喇.
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:08 發表 7-11好遠架~~
原文章由 deebrown 於 07-11-21 10:06 PM 發表 咁我會等............因為我鍾情Canon多D.................
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:10 發表 黎我到喇
原文章由 clpapa 於 07-11-21 22:12 發表 皇都對面就有la.
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:12 PM 發表 :tongue: :tongue: :tongue: 咁快就掛住我啦?
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:13 PM 發表 我行落去要2個街口架~~~~~~~
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:17 發表 講到我都好想食雪糕 老麥Oreo雪糕
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:15 發表 你黎即時有床訓.
原文章由 clpapa 於 07-11-21 10:11 PM 發表 從今次d300 既供貨情況, Nikon 可能改變策略, 貨源大量供應唔比位你哋炒, 睇埋d3同啲新鏡供貨就會清楚啲, 希望我睇錯la.
原文章由 deebrown 於 07-11-21 10:19 PM 發表 你剛好返D, 又食凍野, 忍下啦。
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:19 PM 發表 毒人轉system唔成功, 黎毒我黎香港???
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy