興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1501#
發表於 07-11-21 22:02 |只看該作者
原文章由 deebrown 於 07-11-21 09:57 PM 發表
我本來問KnN比意見5D vs 40D, 點知比個C 人sell 我去轉 N喎...........唉..............

哈哈哈哈哈哈哈哈哈
D300 一次過滿足晒你既願望


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1502#
發表於 07-11-21 22:03 |只看該作者
5d 而家就唔好買la. 一係等多幾個月, 一係40d, d300 亦無不可...

原文章由 stephenietam 於 07-11-21 21:59 發表
姐係証明n記係好野lor, 有轉襯手啦~~


侯爵府

積分: 23056


1503#
發表於 07-11-21 22:03 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:02 發表

哈哈哈哈哈哈哈哈哈
D300 一次過滿足晒你既願望


e.. 你好衰架, 攪到人地想食kinder出奇蛋tim, 夜mama去邊樹買....


大宅

積分: 2938


1504#
發表於 07-11-21 22:06 |只看該作者
原文章由 clpapa 於 07-11-21 22:03 發表
5d 而家就唔好買la. 一係等多幾個月, 一係40d, d300 亦無不可...



咁我會等............因為我鍾情Canon多D.................


大宅

積分: 2938


1505#
發表於 07-11-21 22:07 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:03 發表


e.. 你好衰架, 攪到人地想食kinder出奇蛋tim, 夜mama去邊樹買....


澳門都有7 11呱!!


侯爵府

積分: 23056


1506#
發表於 07-11-21 22:08 |只看該作者
原文章由 deebrown 於 07-11-21 22:07 發表


澳門都有7 11呱!!


7-11好遠架~~


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1507#
發表於 07-11-21 22:10 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:03 PM 發表


e.. 你好衰架, 攪到人地想食kinder出奇蛋tim, 夜mama去邊樹買....

黎我到喇


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1508#
發表於 07-11-21 22:11 |只看該作者
從今次d300 既供貨情況, Nikon 可能改變策略, 貨源大量供應唔比位你哋炒, 睇埋d3同啲新鏡供貨就會清楚啲, 希望我睇錯la.

原文章由 KnN 於 07-11-21 22:01 發表
佢番黎見到實
呢排我都係唔好見佢至喇

佢d鏡唔會depreciate 好多喇.


大宅

積分: 2938


1509#
發表於 07-11-21 22:11 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:08 發表

7-11好遠架~~


Eeee, 我雪櫃有喎...........:lol


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1510#
發表於 07-11-21 22:12 |只看該作者
原文章由 deebrown 於 07-11-21 10:06 PM 發表


咁我會等............因為我鍾情Canon多D.................

oh. 咁simon 無行lu.
我都係呢句,鍾情canon 多D
勉強係埋一齊係無好結果既


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1511#
發表於 07-11-21 22:12 |只看該作者
皇都對面就有la.

原文章由 stephenietam 於 07-11-21 22:08 發表


7-11好遠架~~


侯爵府

積分: 23056


1512#
發表於 07-11-21 22:12 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:10 發表

黎我到喇


:tongue: :tongue: :tongue:

咁快就掛住我啦?


侯爵府

積分: 23056


1513#
發表於 07-11-21 22:13 |只看該作者
原文章由 clpapa 於 07-11-21 22:12 發表
皇都對面就有la.


我行落去要2個街口架~~~~~~~


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1514#
發表於 07-11-21 22:15 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:12 PM 發表
:tongue: :tongue: :tongue:

咁快就掛住我啦?

你黎即時有床訓.


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1515#
發表於 07-11-21 22:17 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:13 PM 發表 我行落去要2個街口架~~~~~~~

講到我都好想食雪糕
老麥Oreo雪糕


大宅

積分: 2938


1516#
發表於 07-11-21 22:19 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:17 發表

講到我都好想食雪糕
老麥Oreo雪糕


你剛好返D, 又食凍野, 忍下啦。


侯爵府

積分: 23056


1517#
發表於 07-11-21 22:19 |只看該作者
原文章由 KnN 於 07-11-21 22:15 發表

你黎即時有床訓.



毒人轉system唔成功, 黎毒我黎香港???


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1518#
發表於 07-11-21 22:19 |只看該作者
原文章由 clpapa 於 07-11-21 10:11 PM 發表
從今次d300 既供貨情況, Nikon 可能改變策略, 貨源大量供應唔比位你哋炒, 睇埋d3同啲新鏡供貨就會清楚啲, 希望我睇錯la.

點解希望睇錯呢?大量貨源唔好嗎? 


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1519#
發表於 07-11-21 22:21 |只看該作者
原文章由 deebrown 於 07-11-21 10:19 PM 發表


你剛好返D, 又食凍野, 忍下啦。

2日無食雪糕喇

今日連coffee都唔敢飲, 訓左晏教而家都已經好眼訓


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1520#
發表於 07-11-21 22:22 |只看該作者
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 10:19 PM 發表
毒人轉system唔成功, 黎毒我黎香港???

你咁戀我地,唔毒你你都會自己黎HK 嫁喇  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo