美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


伯爵府

積分: 16734


1501#
發表於 14-8-12 22:19 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-12+15:50+有呀

原帖由 alkadaru 於 14-08-12 發表
yes!!!!好多達人同埋一般users~感覺全面d可以了解多d唔同既feedback
係weibo邊到睇?


伯爵府

積分: 16734


1502#
發表於 14-8-12 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KAY+2+於+14-08-12+發表見你

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
真架,我尋日都係好水好柔軟,雖然我試上手,但應該都係好嘢黎
襯宜家有set快d買呀,不過個ba話每 ...
咁咪好快用晒??


伯爵府

積分: 16734


1503#
發表於 14-8-12 22:34 |只看該作者

引用:Quote:angelakeung411+發表於+14-8-12+16:5

原帖由 alkadaru 於 14-08-12 發表
我都準備開佢黎用就算係我用緊叫做最平既雪肌精,我都唔捨得 ...
買嘢成日送toner, 所以我通常用嗰啲嚟抹


伯爵府

積分: 16734


1504#
發表於 14-8-12 22:35 |只看該作者

引用:Quote:andersmama+發表於+14-8-12+16:46+CD

原帖由 heyley12 於 14-08-12 發表
好似仲有其他。我買個支叫whitelogist mx, 黑色的。
黑色乜唔係新版?
銀色係舊版咩?



伯爵府

積分: 16734


1505#
發表於 14-8-12 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-12+發表11

原帖由 angelakeung411 於 14-08-12 發表
因為佢話要厚敷,如果唔係就會變乾,佢寫話每次用2-3粒櫻桃份量
咁都用幾多喎


伯爵府

積分: 16734


1506#
發表於 14-8-12 22:40 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+18:12+濕定乾

原帖由 KAY+2 於 14-08-12 發表
我只買了濕粉, 個濕粉樸好好用.
thanks


伯爵府

積分: 16734


1507#
發表於 14-8-12 22:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-12+發表咁

原帖由 amber-darling 於 14-08-12 發表
係呀,都唔知點解,蘭花cream我係用貨size gei,但蘭花serum samples全部都係ba跟俾我,我都唔信邪,用咗幾 ...
我都覺guerlain蘭花無我想像中咁 amazing ,反而蜂皇冬天用實係好滋潤


大宅

積分: 2113


1508#
發表於 14-8-12 22:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 angelakeung411 於 14-08-12

原帖由 576644 於 14-08-12 發表
give me five pls

white lucent 我用過cleanser,toner ,serum, lotion, mask,
係啦,完全係掉錢落咸水海咁


伯爵府

積分: 16734


1509#
發表於 14-8-12 22:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表我而

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
咪就係,追死
我仲追緊
希望今晚追完


伯爵府

積分: 16734


1510#
發表於 14-8-12 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+14-08-12+

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
其實我幾年前都用過AQ line 同Meliority個條line,又係有礦物油,所以停左無用。對礦物油敏感嘅jm小心。



...
我都check過,有啲products有 mineral oil ,所以各位買之前要望吓先


伯爵府

積分: 16734


1511#
發表於 14-8-12 22:47 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+18:58+你講嘅

原帖由 KAY+2 於 14-08-12 發表
美白真係好難搵架~
所以大家都要努力


伯爵府

積分: 16734


1512#
發表於 14-8-12 22:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+14-08-12+

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
因為BK,我都唔洗左幾多錢啦
me too,大家咁話


伯爵府

積分: 16734


1513#
發表於 14-8-12 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-12+發表因

原帖由 amber-darling 於 14-08-12 發表
以前be都好毒,分分鐘毒過bk,不過宜家俱往矣,變得好冷清...

我都好少睇個邊啦
係度蒲仲多嘢睇


伯爵府

積分: 16734


1514#
發表於 14-8-12 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表俾10

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
係,我成櫃護膚品有時都唔知點算。衰d講當body cream搽都有排用。



...

真係要100塊面先用得晒


大宅

積分: 2551


1515#
發表於 14-8-12 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-12+發表cl

原帖由 cmary234 於 14-08-12 發表
Thx不過佢係咪無出精華?
有隻精華都係group under BA line,不過幾貴,$7000




大宅

積分: 2551


1516#
發表於 14-8-12 23:12 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+21:40+crea

原帖由 :)123 於 14-08-12 發表
就係比您引死人。 但SET VIP 無得再折, 同埋HN 現在無COUPON 送。 所以要停一停唸一唸, 但CREAM 都勁COME ...
HN通常幾個月寄一次coupon嚟,宜家無左?




大宅

積分: 2113


1517#
發表於 14-8-12 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 angelakeung411 於 14-08-12

原帖由 576644 於 14-08-12 發表
你有無用過??好唔好?
有人話whoo嘅還幼/華炫ok,諗緊試唔上試,但又唔平喎
呢隻我介紹左阿嫂用佢用得好好,另外還幼我介紹左個朋友用,佢成條line用都用得好好,佢用左皮膚好左勁多
我自己冇用,因為我問題唔算大,我怕用左咁勁嘅products之後返唔到轉頭


大宅

積分: 2551


1518#
發表於 14-8-12 23:14 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+19:15+我上

原帖由 :)123 於 14-08-12 發表
您係大戶, 我從來無收過POLA E-MAIL.
我啱啱join vip,都無收到任何email,係上個禮拜買野時BA同我講話有vip day咋




大宅

積分: 2551


1519#
發表於 14-8-12 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-12+發表係

原帖由 576644 於 14-08-12 發表
真係要100塊面先用得晒
我最驚c6
開我d櫃睇,係就大鑊喇

我通常襯佢唔係屋企先慢慢收藏我d寶貝



點評

secrethk    發表於 14-8-13 08:46


子爵府

積分: 14205


1520#
發表於 14-8-12 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmary234+於+14-08-12+發表全

原帖由 涼宮春日 於 14-08-12 發表
效果呢,只用一個星期多d,答唔到好實在。覺得夠潤,同早前爆粒粒d位好返好多,甘當然又未好晒啦。
毛孔呢 ...
等你用耐啲再分享可以嗎?不過7千幾支精華真係




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo