原文章由 Panda_mother 於 08-7-11 14:57 發表
係呀! Daddy開頭好似唔多理,到我想Call Sun-kids話提早係八月入學時,佢又用咗好多理由叫我都係留返係新一代,所以我都會繼續跟大家做新一代' '太。不過就唔可以同班lu。我初時都想比Tony搭校車,因為佢Daddy短 ...
自己又辛苦要早起身,最後頂唔順都係搭校巴,起初我都驚個女唔習慣,佢居然喊左兩日(返學都無喊過)之後第三日我個女居然同我講"媽媽我要搭school bus返學啦"好開心咁..校巴保母亦致電話我知我個女無喊啦.上車後還同我們say hi,同o的同學好多野講又識得排隊守紀律,所以我覺得搭校巴都幾好架,又唔駛遲到又唔駛我咁辛苦咁早起身,不過個女就要早o的起身啦.因為搭校巴要早小小上車~~~~所以你都可以考慮下架.原文章由 cyrus_cedric 於 08-7-11 15:48 發表
hello 各位媽咪, 我大仔cyrus 都會八月讀N1半日, 所以我都時時上呢睇你地個topic, 我覺得自己應該無選擇錯誤!
希望大家可以交流交流一下
原文章由 hello_mimi 於 08-7-11 15:38 發表
Hi Senny Woo...你講得好啱呀..你會讀英文班定中文班架...我諗Ms. Ceci都會係英文班Class Teacher...