跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3200


1501#
發表於 08-7-11 14:57 |只看該作者

回覆 #1499 kayoivan 的文章

係呀! Daddy開頭好似唔多理,到我想Call Sun-kids話提早係八月入學時,佢又用咗好多理由叫我都係留返係新一代 ,所以我都會繼續跟大家做新一代' '太。不過就唔可以同班lu。我初時都想比Tony搭校車,因為佢Daddy短短幾個月已經攪到Tony本家課冊有兩個時鍾la,但其他屋企人一致反對,所以都係由Daddy送.


子爵府

積分: 10563


1502#
發表於 08-7-11 15:38 |只看該作者
原文章由 sennywoo 於 08-7-11 13:23 發表
hi, 各位媽咪,

我囡黎緊都會係新一代讀n1全日班呀, 都係為左佢有好既英文, 因為我同老公既英文都唔好, 我相信呢間學校可以令到我囡係一個好既學校環境學習。

我自己本身都有朋友做教師, 仲有朋友係新一代做, 所以 ...


Hi Senny Woo...你講得好啱呀..你會讀英文班定中文班架...我諗Ms. Ceci都會係英文班Class Teacher...


大宅

積分: 3832


1503#
發表於 08-7-11 15:48 |只看該作者
hello 各位媽咪, 我大仔cyrus 都會八月讀N1半日, 所以我都時時上呢睇你地個topic, 我覺得自己應該無選擇錯誤!
希望大家可以交流交流一下


大宅

積分: 1421


1504#
發表於 08-7-11 15:49 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-7-11 14:57 發表
係呀! Daddy開頭好似唔多理,到我想Call Sun-kids話提早係八月入學時,佢又用咗好多理由叫我都係留返係新一代 ,所以我都會繼續跟大家做新一代' '太。不過就唔可以同班lu。我初時都想比Tony搭校車,因為佢Daddy短 ...

Tony ma,我開頭都係接送番學架,未又係攪到唔知有幾多個時鐘lu, 自己又辛苦要早起身,最後頂唔順都係搭校巴,起初我都驚個女唔習慣,佢居然喊左兩日(返學都無喊過)之後第三日我個女居然同我講"媽媽我要搭school bus返學啦"好開心咁..校巴保母亦致電話我知我個女無喊啦.上車後還同我們say hi,同o的同學好多野講又識得排隊守紀律,所以我覺得搭校巴都幾好架,又唔駛遲到又唔駛我咁辛苦咁早起身,不過個女就要早o的起身啦.因為搭校巴要早小小上車~~~~所以你都可以考慮下架.


等待驗證會員

積分: 935


1505#
發表於 08-7-11 17:04 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-7-11 15:49 發表

Tony ma,我開頭都係接送番學架,未又係攪到唔知有幾多個時鐘lu, 自己又辛苦要早起身,最後頂唔順都係搭校巴,起初我都驚個女唔習慣,佢居然喊左兩日(返學都無喊過)之後第三日我個女居然同我講"媽媽我要搭school ...


呀.. 又真係要坐校車呀..
你地一定係.. 遲好多先有時鐘喇..
有個星期.. 婆婆唔舒服.. 我朝朝係 元朗送 樂樂返學..
差不多.. 朝朝都.. 9:05先入學校. .好彩無時鐘.. 可能我同左 Ms. CC 講.. (佢都奇怪.. 我會送阿 b 返學) 所以佢唔比時鐘阿 b.. :p


等待驗證會員

積分: 935


1506#
發表於 08-7-11 17:05 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-11 15:38 發表


Hi Senny Woo...你講得好啱呀..你會讀英文班定中文班架...我諗Ms. Ceci都會係英文班Class Teacher...


希望你地升 k1.. 時.. 都係 Ms. CC 做班主任喇..


等待驗證會員

積分: 935


1507#
發表於 08-7-11 17:06 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-7-11 14:25 發表
Hello senny 媽,我的仔仔叫Tony, 明年都係讀N1全日班呀!明年好似有三班N班,唔知會唔會同一班呢?請多多指教!


嘩.. 有 3班咁多呀..
犀利呀..
都話好野多人讀喇.. haha


複式洋房

積分: 134


1508#
發表於 08-7-11 17:39 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-7-11 15:48 發表
hello 各位媽咪, 我大仔cyrus 都會八月讀N1半日, 所以我都時時上呢睇你地個topic, 我覺得自己應該無選擇錯誤!
希望大家可以交流交流一下


hi, cyrus媽你好呀, 我仔仔都會係8月讀上午班N1呀, 唔知我仔仔同cyrus會唔會做同班同學呢, 我好心急打左比朱主任問佢學校幾時會開一個N1家長會, 佢話8月9日學校會開個N1班家長會呀, 好似係上午黎架, 好似係講小朋友會讀邊班, 咩班主任同埋係邊度上堂, 仲會派埋校服tim呀, 朱主任話可以帶埋小朋友去呀, 可以試下D校服啱唔啱身, 希望到時會見到你吖


子爵府

積分: 10563


1509#
發表於 08-7-11 18:01 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-11 17:06 發表


嘩.. 有 3班咁多呀..
犀利呀..
都話好野多人讀喇.. haha


係呀...真係多左人讀喎...可能...好多人睇左我地喱個TOPIC...有信心左...哈哈哈...不過我地唔係"妹"黎架...學校係好既就讚...唔好既一定出聲....不過...學校無渠道同家長溝通就講到口水都乾都仲未有羅...

係喎...豬肉獎...原來係無第4個既....第4個獎係K1以上先有...原來個豬肉獎好真貴...每班得一個...所以真係唔係豬肉獎羅...哈哈哈


男爵府

積分: 6859


1510#
發表於 08-7-11 18:32 |只看該作者
唔知今年有無唔同呢? (我仔仔係舊年畢業生) 舊年 N1-K3 各班都有4-5 名學生得到 Academic Awards 架, 見到自己仔仔女女上台領獎真係好開心架, 畀你地睇吓個獎, 你哋聽日都會到手, 恭喜晒!!



原文章由 hello_mimi 於 08-7-11 18:01 發表
係喎...豬肉獎...原來係無第4個既....第4個獎係K1以上先有...原來個豬肉獎好真貴...每班得一個...所以真係唔係豬肉獎羅...哈哈哈


子爵府

積分: 10563


1511#
發表於 08-7-11 18:38 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-11 17:05 發表


希望你地升 k1.. 時.. 都係 Ms. CC 做班主任喇..



我都好希望K1既時候Ms. CC 做我地班主任...


子爵府

積分: 10563


1512#
發表於 08-7-11 19:00 |只看該作者
wah...你個仔個Academic Awards...真係好靚喎...我以為得一張紙添...哈哈哈

我個女得清潔獎...唔知有無你喱個錦靚呢??

多謝你既sharing!!


大宅

積分: 1421


1513#
發表於 08-7-11 19:37 |只看該作者
嘩.......個獎真係好靚呀


大宅

積分: 1421


1514#
發表於 08-7-11 19:41 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-11 19:00 發表
wah...你個仔個Academic Awards...真係好靚喎...我以為得一張紙添...哈哈哈

我個女得清潔獎...唔知有無你喱個錦靚呢??

多謝你既sharing!!

喂喂喂.....Camy我哋嗰d可能得張紙架咋 ,如果有個咁靚既獎呀!公公婆婆,爺爺,爸爸肯定笑到見牙唔眼


大宅

積分: 1421


1515#
發表於 08-7-11 19:45 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-11 18:38 發表



我都好希望K1既時候Ms. CC 做我地班主任...

係law...如果斷續係CC做班主任就好啦,溝通都易d嘛


男爵府

積分: 6690


1516#
發表於 08-7-11 19:59 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-7-11 15:38 發表


Hi Senny Woo...你講得好啱呀..你會讀英文班定中文班架...我諗Ms. Ceci都會係英文班Class Teacher...


我報名時老師無問我讀英文班定中文班呀!! 好似出年係咪全部都轉晒係英文班呀?? 定係我要打電話去同佢地講, 想囡囡讀英文班?? 請各位媽咪指教一下呀^^

你地有d住元朗都專乘俾小朋友過黎新一代讀, 就已經一再證明呢間學校係幾好啦, 你地好有熱誠呀, 如果我住元朗, 未必可以好似你地咁啦haha

我剛剛搬左去新屯中差唔多半年啦, 最初搬黎時都未有唸過新一代, 不過依家都唔遲, 只係等開學

你地提既Ms. Ceci, 我會係家長會時留意下, 你地講得佢咁好, 我都好希望佢做到我囡既班主任呀!!


大宅

積分: 4220


1517#
發表於 08-7-11 21:39 |只看該作者
因比起幾年前嚟講(未發生oscar事件前)現在確實有好多嘢係不足~
但正如好多人都講,間間學校都有好與唔好,主要係自己點睇~~
原文章由 wunyan 於 08-7-11 00:26 發表


Hi Celeste Ma,

其實直到現在,有時都聽到一些K3家長說學校不好(因我大女當時是在OSCAR讀IN1,後轉到其他學校讀K1)。不過,我個人覺得,最重要是"那一間學校是適合自己的小朋友"和"學校的老師是否能教導孩子"

例如,老師要 ...


大宅

積分: 4220


1518#
發表於 08-7-11 21:42 |只看該作者
我做家長都係接放學(半日)返屋企見到佢係網上講先去留意,咁你話啦~~
原文章由 baby_iloveu 於 08-7-11 10:21 發表


似係學校做多 d.... 行政上的事都知..


大宅

積分: 4220


1519#
發表於 08-7-11 21:43 |只看該作者
咁咪好囉~至少我無介紹錯先啦~
佢果日周圍跑去睇相,玩~
原文章由 tkyc 於 08-7-11 12:41 發表

哈哈....好似係著裙,我自己都冇留意tim 我只知道佢玩到唔願走law....個女真係好鍾意返學...


大宅

積分: 4220


1520#
發表於 08-7-11 22:03 |只看該作者
各位靚媽,有無留意個rundown好似有啲錯~
就係個嘉賓劉校長(香港道教聯合會圓玄小學校)但唔係已經改咗名叫~保良局圓玄學校
不過我問過,呢位校長係舊既,今年圓玄會轉校長~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo