懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1501#
發表於 08-1-24 11:17 |只看該作者

回覆 #1478 nochoice83 的文章

o我...你講緊係住院o個個,係啦...我都諗緊唔知抵唔抵,等我再睇睇,大家研究下...


大宅

積分: 1817


1502#
發表於 08-1-24 11:20 |只看該作者

回覆 #1480 phoebie 的文章

phoebie,今日仲凍過尋日,我要著"雨擁"返工呀...
我尋日終於都o向百佳度見到你講o個隻"低糖"milk啦 ,我買左一盒黎try,希望飲到啦! thanks你既推介...:loveliness:


大宅

積分: 1817


1503#
發表於 08-1-24 11:32 |只看該作者
原文章由 WWBaby 於 08-1-23 19:29 發表
I've done the OSCAR Test at PWH today la......
The result is low risk...........really 鬆一口氣.
BB is now 6.65cm la........very cute...........moving its little hands & legs.....: )
The doctor said t ...


好野,真係"鄧"你開心呀! 原來3個幾月既bb已經有6.65cm咁大啦,哈...真係估唔到,你仲可以見到佢o的手仔腳你moving真係勁開心...:D


大宅

積分: 1817


1504#
發表於 08-1-24 11:32 |只看該作者

回覆 #1484 lokyee129 的文章

同意,男仔女仔都無所謂,健康就最重要!:loveliness:


男爵府

積分: 7394

好媽媽勳章


1505#
發表於 08-1-24 12:41 |只看該作者
Hello 各位好! 我嘅預產期都係8月 - 如果下個星期抽絨毛結果正常...
lokyee129 該用戶已被刪除

1506#
發表於 08-1-24 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1507#
發表於 08-1-24 13:19 |只看該作者

回覆 #1502 開心叮噹 的文章

大家咁熟咪客氣啦
今日我開左暖爐tim啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1508#
發表於 08-1-24 13:19 |只看該作者

回覆 #1505 Ksnoopy 的文章

歡迎你啊^^
下星期?
等你好消息^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1509#
發表於 08-1-24 13:20 |只看該作者

回覆 #9 開心叮噹 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1510#
發表於 08-1-24 13:20 |只看該作者

回覆 #1506 lokyee129 的文章

我都想只係生一個
老公又矛話一定要追
但係仔就好d囉
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1427


1511#
發表於 08-1-24 13:22 |只看該作者
原文章由 mpyleung 於 08-1-23 23:58 發表
Hello, OSCAR low risk係咪唔洗再驗架喇??我唔知抽唔抽羊水好...


Yes ar.......
If the risk is high (less than 1:300), then better to 抽羊水/絨毛to further confirm.
If the ratio is low, then no need to take those tests, because 抽羊水/絨毛, 1/100 may cause misscarriage.
But some 高齡產婦 will stilll test 羊水/絨毛, because it's more accurate than OSCAR.

lokyee129 該用戶已被刪除

1512#
發表於 08-1-24 13:23 |只看該作者

回覆 #1 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1427


1513#
發表於 08-1-24 13:25 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-24 11:32 發表


好野,真係"鄧"你開心呀! 原來3個幾月既bb已經有6.65cm咁大啦,哈...真係估唔到,你仲可以見到佢o的手仔腳你moving真係勁開心...:D



yes ar........really very happy yesterday.
6.65cm is the CRL (crown to rump lenght), that is from baby's head to pat pat. If including the little arms & legs, my baby is more than 10cm la.
Can see his/her fingers & toes clearly.


大宅

積分: 3104


1514#
發表於 08-1-24 13:26 |只看該作者

回覆 #1512 lokyee129 的文章

我老公3個家姐啊
外孫有7個 全都係男仔
所以我想生一個就有壓力架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1515#
發表於 08-1-24 13:28 |只看該作者

回覆 #1507 phoebie 的文章

若果今晚都仲係咁凍既話,我諗我都要開啦!


大宅

積分: 1817


1516#
發表於 08-1-24 13:29 |只看該作者
原文章由 Ksnoopy 於 08-1-24 12:41 發表
Hello 各位好! 我嘅預產期都係8月 - 如果下個星期抽絨毛結果正常...


welcome! 等你好消息...:mrgreen:
lokyee129 該用戶已被刪除

1517#
發表於 08-1-24 13:31 |只看該作者

回覆 #1 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1427


1518#
發表於 08-1-24 13:31 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 13:20 發表
叮噹
咁妳都係打算係仁安生嗎?
妳book左床位未呀?
我仲未book呀~因為第一次醫生同我講唔使咁急住,佢話仲有位
我諗都有可能係佢仲未cfm到個確實既預產期卦
2月去,我同老公就決定book左床位先了

我唔知我個個dr lo收 ...


For your information,
The doctor fee of Dr. Yu should be HK$15000.


伯爵府

積分: 17810


1519#
發表於 08-1-24 13:31 |只看該作者
hello all

幾日冇入黎喇..你地一定好好喇....我好緊張呀,下星期一響醫院做超聲波,希望冇咩事喇,上次去私家已經係月頭既事喇

話事話今日真係涼過昨日...等我仲著左裙添...

計計下,我有成12週,仲未同屋企人講,我想等穩定晒先同佢地講呀,吾想好似上次衰左,咁佢地實有排話.......早日呀媽整綠豆沙問我食吾食....我幾想食呀.....:cry:


大宅

積分: 1817


1520#
發表於 08-1-24 13:32 |只看該作者

回覆 #1509 lokyee129 的文章

係呀,我都打算仁安生bb,下個星期見醫生時問埋要唔要book定床位,我怕到時床位緊張要轉醫院就煩啦,我諗預早o的會好o的law...

係呀係呀...我都計過大約咁既price,我諗我o地打算仁安生的話都可以join package既,到時我問下醫生comment再話比大家知.
仲有一個星期唔夠就可以見小b啦,有o的緊張...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo