跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1501#
發表於 08-3-28 15:49 |只看該作者
係呀, 去黃山時落雨行山我都覺得好好玩,
得yiba話麻煩
我今次終於最快手咁upload晒d相去blog,
上次去完日本一停底左, 到家陣都未寫返mouth:
原文章由 tszyau2000 於 08-3-28 15:42 發表
d小朋友仲開心tim ar


伯爵府

積分: 17542


1502#
發表於 08-3-28 15:52 |只看該作者
叫佢行多幾趟就越來越醒啦
原文章由 校長 於 08-3-28 15:47 發表
但你知我C6幾醒,我驚他是LOOK 低果位


伯爵府

積分: 17542


1503#
發表於 08-3-28 15:53 |只看該作者
食香口膠咬下先
原文章由 校長 於 08-3-28 15:48 發表
YES 我要控制自己

差不多放得落口都想吃


水晶宮

積分: 54392


1504#
發表於 08-3-28 16:10 |只看該作者
mud 梁生吾係進步左好多la 咩...
原文章由 校長 於 08-3-28 15:47 發表
但你知我C6幾醒,我驚他是LOOK 低果位


水晶宮

積分: 54392


1505#
發表於 08-3-28 16:13 |只看該作者
叻叻 ....我都仲未upload d 相ar
原文章由 karencircle 於 08-3-28 15:49 發表
係呀, 去黃山時落雨行山我都覺得好好玩,
得yiba話麻煩
我今次終於最快手咁upload晒d相去blog,
上次去完日本一停底左, 到家陣都未寫返mouth: ...


伯爵府

積分: 17542


1506#
發表於 08-3-28 16:29 |只看該作者
事關我發覺我好似忘記左去日本時的部份行程,
所以要親失憶前寫好黃山個段blog,
尤其佢d怪石太多, 遲d實搞亂晒....mouth:
原文章由 tszyau2000 於 08-3-28 16:13 發表
叻叻 ....我都仲未upload d 相ar


水晶宮

積分: 54392


1507#
發表於 08-3-28 16:39 |只看該作者
我都係甘ka...好多時出外玩完返lai..去左d咩地方都吾多記得甘ka..所以寫blog 有e個好處



原文章由 karencircle 於 08-3-28 16:29 發表
事關我發覺我好似忘記左去日本時的部份行程,
所以要親失憶前寫好黃山個段blog,
尤其佢d怪石太多, 遲d實搞亂晒....mouth:


伯爵府

積分: 17542


1508#
發表於 08-3-28 17:09 |只看該作者
我噚晚將d ticket scan晒當留念就算...現貨掉左lu.
之前keep左咁多年, 都好以無返睇過.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-28 16:39 發表
我都係甘ka...好多時出外玩完返lai..去左d咩地方都吾多記得甘ka..所以寫blog 有e個好處


水晶宮

積分: 54392


1509#
發表於 08-3-28 18:04 |只看該作者
我都有keep ar...keep keep 埋好多野...
原文章由 karencircle 於 08-3-28 17:09 發表
我噚晚將d ticket scan晒當留念就算...現貨掉左lu.
之前keep左咁多年, 都好以無返睇過.


公爵府

積分: 27056

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1510#
發表於 08-3-29 11:35 |只看該作者
早呀~
我都好耐無去旅行....差不多成十年..

希望下次係成家去玩啦~~不過都唔知要等幾時


侯爵府

積分: 20954


1511#
發表於 08-3-29 23:13 |只看該作者
Nata >> 香港都有好多地方值得觀光, 妳睇下校長搵到幾多景點去


水晶宮

積分: 54392


1512#
發表於 08-3-31 09:13 |只看該作者
good morning


伯爵府

積分: 17542


1513#
發表於 08-3-31 09:28 |只看該作者
早晨! 又開始要早睡早起啦..不過返多四日又有三日假放


水晶宮

積分: 54392


1514#
發表於 08-3-31 09:42 |只看該作者
係ar...係ar...勁開心ar..跟住5月又有兩日假ar
原文章由 karencircle 於 08-3-31 09:28 發表
早晨! 又開始要早睡早起啦..不過返多四日又有三日假放


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1515#
發表於 08-3-31 10:18 |只看該作者
早晨

尋晚 set 錯鬧鐘時間. 平時阿囡返學時我會"較" 6 點幾自己起身. 但尋晚傻下傻下 set 咗 7點 20分. 好彩半夜瞓瞓下忽然諗下自己好似 set 錯時間. 即刻彈起身望望... 跟住改番 6點20分


伯爵府

積分: 17542


1516#
發表於 08-3-31 10:30 |只看該作者
好險呀.
真係返學心情都唔同.
平日阿囡返學我會5.幾自動醒一醒,
放左咁耐假都未醒過,
今日一要返學, 今朝又5.點醒左.
原文章由 tingchichi 於 08-3-31 10:18 發表
早晨

尋晚 set 錯鬧鐘時間. 平時阿囡返學時我會"較" 6 點幾自己起身. 但尋晚傻下傻下 set 咗 7點 20分. 好彩半夜瞓瞓下忽然諗下自己好似 set 錯時間. 即刻彈起身望望... 跟住改番 6點20分 ...


伯爵府

積分: 17542


1517#
發表於 08-3-31 10:32 |只看該作者
係呀...不過阿囡要考ballet, 唔可以再走堂, 否則又出去玩下, 去租渡假屋都好呀...可惜, 可惜
原文章由 tszyau2000 於 08-3-31 09:42 發表
係ar...係ar...勁開心ar..跟住5月又有兩日假ar


伯爵府

積分: 17542


1518#
發表於 08-3-31 10:34 |只看該作者
未出去前帶個camp去玩下露營都好玩呀.
你囡囡實掂, 帶著你地通山跑都得
原文章由 tabo0890 於 08-3-29 11:35 發表
早呀~
我都好耐無去旅行....差不多成十年..

希望下次係成家去玩啦~~不過都唔知要等幾時


水晶宮

積分: 54392


1519#
發表於 08-3-31 10:35 |只看該作者
好彩好彩... ..吾係kei 話亞囡就向復課第一日遲到la


原文章由 tingchichi 於 08-3-31 10:18 發表
早晨

尋晚 set 錯鬧鐘時間. 平時阿囡返學時我會"較" 6 點幾自己起身. 但尋晚傻下傻下 set 咗 7點 20分. 好彩半夜瞓瞓下忽然諗下自己好似 set 錯時間. 即刻彈起身望望... 跟住改番 6點20分 ...


水晶宮

積分: 54392


1520#
發表於 08-3-31 10:36 |只看該作者
唯有考完至去玩law...
原文章由 karencircle 於 08-3-31 10:32 發表
係呀...不過阿囡要考ballet, 唔可以再走堂, 否則又出去玩下, 去租渡假屋都好呀...可惜, 可惜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo