立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17542
原文章由 tszyau2000 於 08-3-28 15:42 發表 d小朋友仲開心tim ar
原文章由 校長 於 08-3-28 15:47 發表 但你知我C6幾醒,我驚他是LOOK 低果位
原文章由 校長 於 08-3-28 15:48 發表 YES 我要控制自己 差不多放得落口都想吃
水晶宮
積分: 54392
原文章由 karencircle 於 08-3-28 15:49 發表 係呀, 去黃山時落雨行山我都覺得好好玩, 得yiba話麻煩 我今次終於最快手咁upload晒d相去blog, 上次去完日本一停底左, 到家陣都未寫返mouth: ...
原文章由 tszyau2000 於 08-3-28 16:13 發表 叻叻 ....我都仲未upload d 相ar
原文章由 karencircle 於 08-3-28 16:29 發表 事關我發覺我好似忘記左去日本時的部份行程, 所以要親失憶前寫好黃山個段blog, 尤其佢d怪石太多, 遲d實搞亂晒....mouth:
原文章由 tszyau2000 於 08-3-28 16:39 發表 我都係甘ka...好多時出外玩完返lai..去左d咩地方都吾多記得甘ka..所以寫blog 有e個好處
原文章由 karencircle 於 08-3-28 17:09 發表 我噚晚將d ticket scan晒當留念就算...現貨掉左lu. 之前keep左咁多年, 都好以無返睇過.
公爵府
積分: 27056
侯爵府
積分: 20954
原文章由 karencircle 於 08-3-31 09:28 發表 早晨! 又開始要早睡早起啦..不過返多四日又有三日假放
男爵府
積分: 7989
原文章由 tingchichi 於 08-3-31 10:18 發表 早晨 尋晚 set 錯鬧鐘時間. 平時阿囡返學時我會"較" 6 點幾自己起身. 但尋晚傻下傻下 set 咗 7點 20分. 好彩半夜瞓瞓下忽然諗下自己好似 set 錯時間. 即刻彈起身望望... 跟住改番 6點20分 ...
原文章由 tszyau2000 於 08-3-31 09:42 發表 係ar...係ar...勁開心ar..跟住5月又有兩日假ar
原文章由 tabo0890 於 08-3-29 11:35 發表 早呀~ 我都好耐無去旅行....差不多成十年.. 希望下次係成家去玩啦~~不過都唔知要等幾時
原文章由 karencircle 於 08-3-31 10:32 發表 係呀...不過阿囡要考ballet, 唔可以再走堂, 否則又出去玩下, 去租渡假屋都好呀...可惜, 可惜
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy