媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3598


1501#
發表於 04-4-8 18:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽: 好靚渦!是否決定報崇真?讀不讀pre-nursery?


複式洋房

積分: 318


1502#
發表於 04-4-8 18:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

eve > 應該報, 讀唔讀未定, 循晒場先決定, 唔讀pre-nursery. o係屋企偶下算喇.


大宅

積分: 4167


1503#
發表於 04-4-10 15:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

各位! Happy Easter!

同yesterday同Gigi去左大尾督踏單車, 左去埋林村許願樹同嘉道理農場ah!! 你地去左邊呢


子爵府

積分: 11404


1504#
發表於 04-4-11 18:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Hi everybody,

得意爸 welcome our family ! Cissy's photo is so good and colourful!!

thank you all your caring and concern! It has been a tough time last 2 weeks ( I mean my job)! I struggled a lot whether I should give myself a chance or take the challenge to continue. Up to now, I still not formally quited though I aldy mentioned two times to my boss! Chicken Bone it is !! If I give up, it doesnt mean the next job will sure be better!

Chun Hei has been fevered for last 1 1/2 day and he gets normal today, no visit to doctor ( save the money!! ) He get quite a good progress for quiting the pampers! He normally do not put on pampers daytime at home and school, and now he seldom get wet if we can constently put him to V V. He stand when he shu shu! Of course I have to hold his bird, else wet everywhere! :-P hay! he can tell to poo poo aldy!! "All See" he saids! :-P

For 3 weeks kindergarten live, he turns more understanding and follow instructions! Teachers saids he got very good progress! No more crying when maid left him at school. It takes him two week time to get stop crying!

I am now in my brother's home so I can on-line, my pc at home still not ok! :-( hopfully I will get it fix by next week!

得意爸, pls share kindergarten info! We both kowloon people!! I might change for Chun Hei in 2005 sept!



子爵府

積分: 14786


1505#
發表於 04-4-13 09:37 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Morning~~

Marie: 好開心睇到你既留言, 好鬼掛住你同俊熙. 恆恆都叫做戒咗日片, 係我屋企就無失手, 但係嫲嫲度就偶有失手. 原則上佢會自己話我知"痾shu", 當然我會成日問住佢啦. 至於嫲嫲, 原來佢會睇時間, 咁上下就帶佢去, 唔知咁樣會唔會有影響呢.

恆恆同妹豬一樣, 著咗片片就大安旨意, 痾完先會話我知賴咗係片片. 好彩, 去咗幾日街, 返到屋企除片, 都仲記得要話俾媽咪知痾shu. :-P


伯爵府

積分: 16977


1506#
發表於 04-4-13 09:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

早呀,咁多位.I'm back. Miss you all so much. :-P :-P


男爵府

積分: 5370


1507#
發表於 04-4-13 09:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

早晨:

小BMom: 澳門之行如何呀?

這幾天因為Daddy要返工, 我就做左3日全職媽咪, 原來好辛苦架, 只係每日有兩個鐘晴晴晏覺時間偷雞咋.

好啦, 今晚先講多d啦.
:-D


子爵府

積分: 13774


1508#
發表於 04-4-13 10:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Marie: 真係開心,一番工就見到你既message喇!
工作,有時都要幾講彩數!如果重可以接受既,就唔好走住,再睇下有冇其他lone路啦!
俊熙既番學進度好似上左軌道lor播,適應力都好強丫~~


子爵府

積分: 13774


1509#
發表於 04-4-13 10:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

vivian: 你節目都好豐富播~

小bmom:過大海好唔好玩呢?

梁米敏:daddy要番足3日工咁多呀咁你有冇單拖同晴晴去街街呀?

Wendy:我地都係好多時候要提妹豬去尿尿架!不過佢都ok既,基本上一急就會嗌人!嬤嬤定時同恆恆痾尿都ok丫!佢冇得去既話,迫都唔得家嘛~


伯爵府

積分: 16977


1510#
發表於 04-4-13 10:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

過大海果2日,都係一個字...<食>,不過又真係好好味.

我地1點去到macau,先返酒店放低野,跟住就過(乙水)仔,食水蟹粥(小b女都係左5碗),豬排包,飲奶茶,跟住就去鉅X買手信(小b女同daddy又係到猛咁試食) 4點半到返酒店小b女訓一陣,6點半再出發去旅遊塔60樓旋轉餐廳食buffet,d食物都ok wow,攪到差唔多9點先走.

第二朝本來諗住食完早餐去swimming(我地去參觀過pool,有大人同小朋友池,雖然唔係好大,但係都ok架),不過daddy話太飽唔好游,於是又再出發去坐纜車,議事亭同大三巴.食左好多野...雙皮奶,蝦子撈面,雪糕,咖哩腩面,萄tart...行到邊食到邊. 跟住返酒店law番行李就搭shuttle去碼頭,3:30pm船返hk lu. :-P

間酒店都幾好,冇賭場,靜d,有好多hk family,不過就隔涉d,不過就20-30mins有shuttle去萄京,我地有時係萄京落跟住轉巴士.不過多數搭taxi,事關都唔係好貴.我地係酒店去(乙水)仔都係30零蚊. :-P

呢次macau之旅都ok啦.


子爵府

積分: 13774


1511#
發表於 04-4-13 10:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我講下我呢4日既行程啦~~
星期五: Daddy約左朋友行山,我地兩母女就出左旺角同公公婆婆飲茶,行街,夜晚等埋daddy,係婆婆屋企痴餐.

星期六: 又去左海浪公園,妹豬比對上一次,大膽好多,第一次時,坐吊車同去海洋館睇果d超大型魚時都比較驚!今次叻左好多!睇熊貓同海豚表現就最happy!
又係多人(自遊行)到不得了!非常唔守秩序!排隊坐吊車時,佢地見你有1吋空位都要插隊果d男人又不停煲煙,真係好衰!

星期日: 約埋朋友去南丫島行山食海鮮,果日好熱,行左一陣就放棄lu.

星期一: 基本上係休息,剩係一早冇咁熱時,去左沙田中央公園餵魚,跟住就番屋企閉關lu:-P


大宅

積分: 4677


1512#
發表於 04-4-13 10:40 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我又匯報


子爵府

積分: 13774


1513#
發表於 04-4-13 10:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小BMOM:澳門之行,果然係以食字行先播:-P
小B女咁好胃口,可以食到咁多碗粥

Michelle:忻忻之前唔肯玩波波池架?有靚相睇,益下我地開下眼界好播:-P
我地都冇同妹豬係出面玩過呀!唔豬佢又驚唔驚呢

姐姐走喇?忻忻知道未?


伯爵府

積分: 16977


1514#
發表於 04-4-13 11:06 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我地10號就同奶奶去左大佛,嘩 真係多人到不得了.我地等車都用左好多時間. :-( 不過小b女都算叻,自己行上大佛(都行左3份2架),到最後果4排樓梯先抱咋.不過都抱到我死死下lu. :-( :-P


子爵府

積分: 13774


1515#
發表於 04-4-13 11:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小BMOM: 大佛果樹好似係3XX幾級樓梯播,小B女咁好力?!係唔係水crab粥果d腳仔補左佢d腳骨力呢


伯爵府

積分: 16977


1516#
發表於 04-4-13 11:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu,
可能係wow. 我都估唔到小b女可以行咁多級樓梯. :-P


大宅

積分: 4677


1517#
發表於 04-4-13 11:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

MIU>>忻忻好square, 任可新玩意都要睇住人玩一段時間, 再由親人又


子爵府

積分: 14786


1518#
發表於 04-4-13 11:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 睇到你話要搵工人, 仲要有揍newborn經驗, 令我諗到......係咪有好消息唧 :-P

我依幾日假過得好平淡咋:-

星期五 朝日同恆恆落街食早餐, 跟住行百佳, 下晝就交俾嫲嫲揍, 我地就約咗契媽打牌

星期六 朝早又帶恆恆食早餐, 下晝就去探契仔

星期日 下晝去咗新都城行街兼去冒險樂園. 反斗城

星期一 上晝係屋企休息, 下畫又交俾嫲嫲揍, 我地就返屋企執下屋


子爵府

積分: 14786


1519#
發表於 04-4-13 11:37 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bMom: 小b女真係好叻, 行到咁多樓梯.

Miu: 你地既節目都好豐富播, 又去海浪公園, 又去南丫島.

Miu/Michelle: 我地幾個月前已經帶恆恆去冒險樂園既波波池玩, 可能男仔大膽d, 第一次都唔覺佢驚播.


子爵府

積分: 13774


1520#
發表於 04-4-13 11:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle: 我諗妹豬同忻忻都係差唔多~蛇square到暈:-P
夠哂緊慎無論要佢玩,要佢摸,隻豬仔一定要我地做先,但唔表示你做完,佢又會跟手做播!只係confirm我地冇扇佢唧:-P

Wendy: 原本星期日南丫島之行又因為有朋友要番工而要cancel架!所以早一日咪去ocean park law!後尾又去得成lu,呆都唔想同妹豬chur得太盡,有mud頭暈身慶重大劑

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo