興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


水晶宮

積分: 74650


1501#
發表於 15-6-16 15:12 |只看該作者
本帖最後由 上校車 於 15-6-16 15:15 編輯


好想買件 v 領 bf 白Tee
要夠鬆身飄飄地, 有無好提議 ?



水晶宮

積分: 67597


1502#
發表於 15-6-16 15:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kiki.kiki 於 15-06-16 發表

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
One size唔係唔得,但呢類咁鬆身就一定唔得,淨係個膊頭位已經唔啱~

你下次著住影黎睇下呀!!
one size仲要長tee, 真係要有膊有胸有身高先著到。。。


翡翠宮

積分: 87403


1503#
發表於 15-6-16 15:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表On

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
one size仲要長tee, 真係要有膊有胸有身高先著到。。。
無錯,我依架都知道~

不過,我都仲努力學習緊著衫同揀衫~

就以我琴日個件黑色長鬆,我以為你地實個個話好娘好c9,點知你地話好睇~

所以都仲有d地方係唔明~


翡翠宮

積分: 87403


1504#
發表於 15-6-16 15:54 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我琴日果2件又長又鬆既,但我見有jm話係長青的款式~

但我摷番又係3-4年買既粉色娃娃連身裙,有d飄逸同時下面係層層疊,當時買好鍾意的,但我今日攞番出黎著覺得

其實,我唔明娃娃裝同唔修腰(睇唔到腰線)分別係邊呢??因為娃娃裝就一定係唔修腰~

當年我覺得係娃娃裙,但今日再著就覺得直落無腰線,但佢下面又係飄逸架喎!!

而且,我依架覺得佢勁似睡裙囉

post上黎等大家可以解答下我的疑問先~
1434441275246.jpg



翡翠宮

積分: 87403


1505#
發表於 15-6-16 15:55 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-16 14:35 好搞

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
我有留意有無人係附近既, 但果個位真係好好影自拍囉
黑色, 真係好穩陣, 但又好悶!
...
成日都黑色又真係幾悶,所以我乜色的衫都有,我鍾意嘗試唔同的顏色~


已刪除用户

積分: 42578


1506#
發表於 15-6-16 15:58 |只看該作者

引用:我琴日果2件又長又鬆既,但我見有jm話係長

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67597


1507#
發表於 15-6-16 16:06 |只看該作者

引用:我琴日果2件又長又鬆既,但我見有jm話係長

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
我琴日果2件又長又鬆既,但我見有jm話係長青的款式~

但我摷番又係3-4年買既粉色娃娃連身裙,有d飄逸同時 ...
我幾年前都買左好多雪紡娃娃top, 但冇娃娃op, 因為我唔童顏襯唔起,娃娃top襯牛仔褲就易carry d。其實著得娃娃裙,係sell可愛look, 對肩線腰線要求不高不是重點。妳手臂線條圓潤,如個樣夠童顏,好適合著呢D娃娃裝。


水晶宮

積分: 74650


1508#
發表於 15-6-16 16:09 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-16 15:54
我琴日果2件又長又鬆既,但我見有jm話係長青的款式~

但我摷番又係3-4年買既粉色娃娃連身裙,有d飄逸同時 ...
加強番個胸線會好好多


水晶宮

積分: 67597


1509#
發表於 15-6-16 16:10 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我都有D好似睡衣嘅items, 如下圖呢條lace邊satin料短褲,老公話好似睡褲,但我呢D蕾絲控見到呢D難得一見嘅lace褲有理冇理都買左先。。。其實都幾難襯衫。。。
1434442172178.jpg


水晶宮

積分: 74650


1510#
發表於 15-6-16 16:14 |只看該作者
Elenalan 發表於 15-6-16 16:10
我都有D好似睡衣嘅items, 如下圖呢條lace邊satin料短褲,老公話好似睡褲,但我呢D蕾絲控見到呢D難得一見嘅l ...
你既眉, 眼, 同額都好細緻


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


1511#
發表於 15-6-16 16:15 |只看該作者

引用:我都有D好似睡衣嘅items,+如下圖呢條lace邊

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
我都有D好似睡衣嘅items, 如下圖呢條lace邊satin料短褲,老公話好似睡褲,但我呢D蕾絲控見到呢D難得一見嘅l ...
你個眼妝化得好靚




水晶宮

積分: 67597


1512#
發表於 15-6-16 16:16 |只看該作者

引用:Quote:Elenalan 發表於 15-6-16 16:10 我都

原帖由 上校車 於 15-06-16 發表
你既眉, 眼, 同額都好細緻
當時化左濃妝準備去party嘛
素顏嚇c人!


翡翠宮

積分: 87403


1513#
發表於 15-6-16 16:23 |只看該作者

引用:我都有D好似睡衣嘅items, 如下圖呢條lace邊

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
我都有D好似睡衣嘅items, 如下圖呢條lace邊satin料短褲,老公話好似睡褲,但我呢D蕾絲控見到呢D難得一見嘅l ...
咦??今日化左妝喎


翡翠宮

積分: 87403


1514#
發表於 15-6-16 16:28 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

似乎大家對呢條娃娃帖的評語又唔太差喎,真係估你地唔到呀!!

其實,琴日件黑色、白色長鬆衫同今日條娃娃裙,我原本係已經諗住掉,因為我見之前的jm都叫我唔好再著長鬆,好彩上黎比大家睇下~

但其實娃娃裙會唔會好容易令你覺得條裙似睡裙同大媽feel呢??


翡翠宮

積分: 87403


1515#
發表於 15-6-16 16:28 |只看該作者

引用:似乎大家對呢條娃娃帖的評語又唔太差喎,真

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
似乎大家對呢條娃娃帖的評語又唔太差喎,真係估你地唔到呀!!

其實,琴日件黑色、白色長鬆衫同今日條娃娃 ...
極乜鬼,成日打錯字~

娃娃帖=娃娃裙


翡翠宮

積分: 87403


1516#
發表於 15-6-16 16:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表似

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
極乜鬼,成日打錯字~

娃娃帖=娃娃裙
又打錯極=整


已刪除用户

積分: 42578


1517#
發表於 15-6-16 16:29 |只看該作者

引用:我都有D好似睡衣嘅items, 如下圖呢條lace邊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87403


1518#
發表於 15-6-16 16:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表我

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
唔係喎,靚過春夏裝
咁其實呢條裙算唔算簡約呢??

但因為佢係層層疊,又會唔會too much呢??

我諗你覺得好睇過春夏裝,係因為佢本身係一套,條底裙唔係我自己加上去的,而且我無加背心仔~

坦白講,春裝係我的新嘗試,因為個時買左2件背心,又買左長tee,加呢樣搭個樣就出事了~

但夏裝就比較貼近我以前同平時的打扮,果幾條碎花連身裙都係幾年前買的,個陣好興架!!


翡翠宮

積分: 87403


1519#
發表於 15-6-16 16:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表我

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
個膊真係好衣架
所以著衫巧巧睇


水晶宮

積分: 67597


1520#
發表於 15-6-16 16:35 |只看該作者

引用:似乎大家對呢條娃娃帖的評語又唔太差喎,真

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
似乎大家對呢條娃娃帖的評語又唔太差喎,真係估你地唔到呀!!

其實,琴日件黑色、白色長鬆衫同今日條娃娃 ...
我覺得娃娃連身裙真係要十幾歲lolita feel童顏先襯得起,視乎你係咪想sell呢個look....反而娃娃top襯牛係可以dress down成casual look...

但一定唔好襯黑leggings, 我覺得chiffon top一襯黑leggings即時冇哂飄逸感,變左師奶衫。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo