親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 4896


1501#
發表於 08-11-13 21:33 |只看該作者
fi-fi
請問係唔係飛狗好差呀,幾多錢一位,另外想問如果想book7人車點book?

thanks


原文章由 fi-fi 於 08-11-13 13:41 發表
915sooky,

你可以搭飛狗(nt140)往國聯(個人唔多喜歡搭飛狗),但你有2個小朋友同行...可考慮book七人車由機場去飯店(nt900)

留意,聖誕節貓空纜車是否己重開

至於factory outlet我只知一個,就在內湖大潤發附近,但我 ...


男爵府

積分: 9345


1502#
發表於 08-11-13 21:45 |只看該作者
bebubebu,

鴨舌都要訂!?
應該唔洗訂咁緊要....另外,最好唔好要係雪櫃拎出黎果d鴨舌(包裝好的),個味無咁好嫁,買喺櫃台散裝果d好了!!!

原文章由 bebubebu 於 08-11-13 17:21 發表
請問如果我想去老天綠買鴨舌,但我只係去3天台北....聽人講要第一日預訂,咁佢地會雪住俾你等你day3走時拎...如果唔係第三日買新鮮既帶上機唔好喎..係咪真呢...?咁第一天行程咪一定要去西門町lo??
有冇人知丫...:surpri ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1503#
發表於 08-11-13 21:47 |只看該作者
fionlai60,

我只係將順路的行程放埋一日,所以你可以自已執生隨意安排,我唔知你day1幾點到達台北,所以唔敢幫你安排day1,2,3,4的行程囉...或者你編完之後再post出黎睇睇
原文章由 fionlai60 於 08-11-13 17:40 發表


Sorry,我吾係太睇得明,可否幫我寫day1-4行程點行?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1504#
發表於 08-11-13 21:52 |只看該作者
915sooky,

飛狗...以前比較多意外囉,另停站較多!!!票價nt140/大人,nt70/小童

之前fatwater推介了一間租車公司"Mocca Power摩克動力",出年新年呢次台北遊,我都會用佢出入機場
[email protected]

原文章由 915sooky 於 08-11-13 21:33 發表
fi-fi
請問係唔係飛狗好差呀,幾多錢一位,另外想問如果想book7人車點book?

thanks

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1505#
發表於 08-11-13 22:26 |只看該作者
港龍做緊優惠

暢遊台北只需港幣1,330元起
(大家要留意個起字....唔同日子唔同價錢)

http://www.dragonair.com/da/zh_HK/offerspromotions/offerdetails?refID=60408d9dd5bb1110VgnVCM10000010d21c39____&WAcampid=HKO_OFFERS_TPE1330NOV2008&WAemail=KASPECIALS
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3628


1506#
發表於 08-11-13 23:08 |只看該作者
請問有無人用過台灣觀光協會送既温泉劵呢? 請回應下啦, thx!


珍珠宮

積分: 34788


1507#
發表於 08-11-14 02:11 |只看該作者
原文章由 bebubebu 於 08-11-13 17:21 發表
請問如果我想去老天綠買鴨舌,但我只係去3天台北....聽人講要第一日預訂,咁佢地會雪住俾你等你day3走時拎...如果唔係第三日買新鮮既帶上機唔好喎..係咪真呢...?咁第一天行程咪一定要去西門町lo??
有冇人知丫...:surpri ...


唔洗訂ga!~
你去到買時話拎返hk,佢地就會係雪櫃拎比你~
我最愛佢地既"脆腸"真係good!!


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1508#
發表於 08-11-14 10:11 |只看該作者
唔該有冇媽咪可以解答我, 唔該

原文章由 wyl 於 08-11-11 16:35 發表
Thank you ABCD媽咪。但想請問兒童育樂中心有冇車可以直接去機場?因為唔想又走返轉頭去台北車站搭車咁麻煩,到時拎住哂啲行李...........

另外,如果先去春天浸溫泉再去淡水睇日落會唔會唔順路?

...


珊瑚宮

積分: 119927


1509#
發表於 08-11-14 13:23 |只看該作者
請問台灣什麼叫"酒店清潔費 " ?
我是買 機票加酒店 (雙人房 ), 有個6y 小朋友, 咁是否要比清潔費, or 三人房好呢 ?(因想用平價錢的方法, 反正都是同房 )

(因我找了 30版都是不太明白)


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1510#
發表於 08-11-14 15:35 |只看該作者
係台灣如果你 book 2人房,但入住時有3個人,咁要加床,佢地叫做清潔費,一般是 HK$150-200 一張床(每晚計),所以在台灣D酒店會有2人房 (2張 單人床)、3人房(1大+1小床)、4人房(2張 大床),市中心D酒店 check 得好緊,好難 "掘蛇" ,冇得偷雞。


珊瑚宮

積分: 119927


1511#
發表於 08-11-14 20:27 |只看該作者

回覆 #1 cwlee 的文章

cwlee:
想問下 如在"天成" book 雙人房, 到時 2大人+1小朋友 入住, 會否加"酒店清潔費 ?


複式洋房

積分: 342


1512#
發表於 08-11-14 22:36 |只看該作者
e,點解bk成日都睇唔到d字既
Q Q


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1513#
發表於 08-11-15 11:14 |只看該作者
你個小朋友幾多歲呀?3歲以下通常吾收,但有時會例外。佢要收你都吹佢吾脹。 "天成" 、"長虹"、"東龍" 呢D係台灣本土酒店佢地會睇得好緊,除非你book外資酒店,如 "喜來登"、"四季",佢地就吾多理。


原文章由 12312 於 08-11-14 23:27 發表
cwlee:
想問下 如在"天成" book 雙人房, 到時 2大人+1小朋友 入住, 會否加"酒店清潔費 ?


男爵府

積分: 9345


1514#
發表於 08-11-15 12:06 |只看該作者
12312,

六歲或以下通常都可免費入住的(即不收清潔費)

原文章由 12312 於 08-11-14 20:27 發表
cwlee:
想問下 如在"天成" book 雙人房, 到時 2大人+1小朋友 入住, 會否加"酒店清潔費 ?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 342


1515#
發表於 08-11-15 12:18 |只看該作者
thks fi_fi, pinpin~
so good!!咁我day3走時先買lu~ yeah
係呢,,咩係脆腸呀?係咪好爽脆既炸大腸呀??咁實o岩晒c6


原文章由 PinPin 於 08-11-14 02:11 發表


唔洗訂ga!~
你去到買時話拎返hk,佢地就會係雪櫃拎比你~
我最愛佢地既"脆腸"真係good!!
Q Q


珊瑚宮

積分: 119927


1516#
發表於 08-11-15 21:53 |只看該作者

回覆 #2 fi-fi 的文章

fi-fi , cwlee:

吾該晒. 現在還在追"酒店" , 因台灣聖誕好"好旺"


大宅

積分: 2080


1517#
發表於 08-11-16 11:26 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-11-13 21:47 發表
fionlai60,

我只係將順路的行程放埋一日,所以你可以自已執生隨意安排,我唔知你day1幾點到達台北,所以唔敢幫你安排day1,2,3,4的行程囉...或者你編完之後再post出黎睇睇
...


Day1—Book車去酒店check In放行李1:30-2:30 lunch(吾知邊度食好?2:30-4:00吾知去邊?)
4:00出發坐捷運淡水站5:00到淡水6:30走(個半鐘夠玩嗎?)
7:00捷運劍潭站士林夜市先逛逛街再食街頭小吃

Day2—9:45
酒店大堂等10:00永和豆漿早餐
10:30出發11:00圓山站兒童育樂中心(lunch園中) 3:00走去袖珍博物館忠孝新生站(咩出口?還要轉車嗎?)
5:00走去恐龍餐廳(袖珍博物館點去恐龍餐廳?)
7:00坐捷運台北車站到饒河夜市先逛逛街再食街頭小吃(恐龍餐廳點去饒河?)

Day3—9:30酒店大堂等坐的士10:00到鼎泰豐(有捷運到嗎?)
11:00出發坐捷運動物園站11:30到貓空纜車(坐捷運動物園站下車岩嗎?)--木柵動物園
3:00出發坐捷運忠孝復興站3:30Hello Kitty餐廳
4:30出發坐捷運回酒店5:00休息沖涼
6:15到西門町逛街再dinner(吾知有無麻辣火鍋食?)

Day4—8:30大堂等8:45早餐(吾知食咩好?)
9:30坐捷運市政府站轉的士湯姆龍親子堡--大潤發二店
11:15出發回酒店收拾行李12:00check out
12:30lunch(吾知食咩好?)
1:30出發捷運台北車站2:00到台灣故事館
之後吾知去邊,因9:35pm先上機!!

原本想將去大潤發改到第3天,諗住第4天吾使咁早起床,因day4夜機回到港都成11點幾,怕小朋友辛苦!不過吾知點更改!

請幫忙睇下我的行程順吾順路!有咩要更改/加入

[ 本文章最後由 fionlai60 於 08-11-17 11:01 編輯 ]


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1518#
發表於 08-11-17 00:26 |只看該作者
淡水得個半鐘邊夠玩。淡水捷運站有公車到漁人碼頭,個度睇日落好靚架,睇完日落你可以坐公車回淡水,你係 "老街" 下車,沿路行番去捷運站,沿途有很多小食︰魚丸、阿給、楊桃冰、燒魷魚、臭豆腐、黑糖麻薯,如果要去"菓風小鋪"買野,呢到D貨會比西門町齊,因西門町個間鋪D貨好多時都冇貨。
另外,士林夜市‥‥"豪華大雞排"前面個巴士站有架免費巴士去美麗華,如果有小朋友,你帶去坐摩天輪(好大個,轉一個圈約15分鐘),又可以睇夜景一舉兩得。


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1519#
發表於 08-11-17 13:33 |只看該作者
如果你吾一定要住旺區,有間飯店都吾錯,叫"大來"都近捷運站,因我家老爺出trip到台北,佢公司都係book呢間,而呢間飯店比較少香港人book,你可以上網睇睇,我都住過,ok架,可能因為我老公時時住,試過我地一家三人入住雙人房都冇收加床費。


原文章由 12312 於 08-11-16 00:53 發表
fi-fi , cwlee:

吾該晒. 現在還在追"酒店" , 因台灣聖誕好"好旺"


珊瑚宮

積分: 119927


1520#
發表於 08-11-17 21:30 |只看該作者

回覆 #1 cwlee 的文章

吾該晒, 明天問下agent ,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo