立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7164
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:29 發表 my boss 直情 side gas 喇 ! sat 基本上唔會有乜嘢做, 因為我哋做 europe 客, 人哋返 mon to fri 之嘛, 我哋要 sat stand-by, 咪 side 我 d 搭車時間, side office d 水電囉 ! 都唔知佢幾時開竅, 跟政府 5 days wo ...
瑪瑙宮
積分: 135797
原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:30 發表 你咁好記性
原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:32 發表 your boss 應該知,因公司而家唔想人ot,如果你成日ot,要問話
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:31 發表 乜妳個 site 返咁晏架咩 ???
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:34 發表 妳 hb 咁夜仲未返嚟 ??? 要等門等到幾時呀 ???
原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:38 發表 I don’t know, tomorrow 佢要開會,今日囡囡生日,佢都冇得請假
原文章由 winwin815 於 08-10-29 23:32 發表 選擇性咋......依家記性差到我老公都驚
原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:35 發表 因我做office,而家係site坐,唔知幾時跟site benefit,到時我唔做拿綜緩,你地養我,haha
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:40 發表 係, Happy birthday to 晴晴
原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:41 發表 你仲趕得切
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:41 發表 妳唔做, 都未有資格攞綜援喇 ! :;pppp::;pppp::;pppp:
大宅
積分: 2088
原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:43 發表 離左婚咪有資格
公爵府
積分: 26018
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:44 發表 單親呃綜援, 妳都諗到, 係得嘅 !
原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:44 發表 你d 夜鬼friend 仲末舖頭
原文章由 cookiengau 於 08-10-29 23:43 發表 咦,乜咁夜出現呀cat,希客﹗
原文章由 winwin815 於 08-10-29 23:47 發表 你估咁易扼到架, 正常既地道香港人都未必做得到架
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:49 發表 上次泰國海嘯, 咪穿咗對夫婦出嚟囉 ! 香港乜人都有架 !
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy