想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6610


1501#
發表於 04-9-3 16:44 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley

咁就唔好煮啦, 仲有痛......... 休息下啦, 明天都可以煮架.


男爵府

積分: 7321


1502#
發表於 04-9-3 16:47 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0
sat去奶奶到食,唔使煮,sun亞嫂處,又唔使煮.不過亞嫂唔係成日煲湯,佢都要返半日.


男爵府

積分: 6610


1503#
發表於 04-9-3 16:51 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley

咁咻得啦, 你起碼明日都有住家飯食, 咁今日休息一日啦, 唔好咁辛苦啦. 你honey都唔想見到你咁辛苦啦!!!! :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1504#
發表於 04-9-3 16:59 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911 寫道:
[quote]
jojoebebe 寫道:
imcc0_0, 911, shirley,
妳地快d bingo la, 個個都有份, 冇大細超


jojoebebe,

我就快要開工. 早啲送俾我la. :mrgreen: [/quote]

ew911,

梗係絕對冇問題la ....不過..........妳係完美主義者, 我驚妳對住我講 : [size=small]ban ar !! ban ar !! 仲有冇好d gar :evil: :evil:

:cry: :cry:


男爵府

積分: 7321


1505#
發表於 04-9-3 17:02 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0
啱啱沖完涼,但都係好熱呀.
過多十分鐘出去走走,睇下有乜食先算,有時出街唔知食乜,因為honey8/9點先返,有時又唔想再換衫出去.攪攪下又十點幾,佢的時間成日都唔夠用,返黎仲要做公司paper work. :idea:


男爵府

積分: 7321


1506#
發表於 04-9-3 17:04 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
:lol: :lol: :lol:
佢就黎開工大吉啦,唔好激佢啦,比佢 relax下,唔係....... :evil: :evil:


男爵府

積分: 6610


1507#
發表於 04-9-3 17:04 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley

唔怪之得啦, 佢咁夜收工, 咁我諗你都係係屋企好d啦. 咁夜出到街都唔之有咩食呀..... ?-( ?-(


子爵府

積分: 13990


1508#
發表於 04-9-3 17:06 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

妳都識煲好多款湯ar, 第時煲d 湯, 整d prawn 雲吞黎招呼我地wor ~


男爵府

積分: 7321


1509#
發表於 04-9-3 17:09 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

imcc0_0
到時至算啦,以前佢會買返黎比我食,但而家未至於痛到唔行得.我好怪嫁,時痛時唔痛,ar 係到就唔痛,平瞓就唔得,所以以前諗,如果生仔只係呢的痛,我會忍到,但的朋友話,你就想,我真諗唔到到時有幾痛. ?-(


子爵府

積分: 10672


1510#
發表於 04-9-3 17:09 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe & Shirley,

好呀好呀,我都鍾意食prawn 雲吞架

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jojoebebe 寫道:
shirley,

妳都識煲好多款湯ar, 第時煲d 湯, 整d prawn 雲吞黎招呼我地wor ~


男爵府

積分: 7321


1511#
發表於 04-9-3 17:12 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
一定冇問題啦,強項,要我煮餸就難到我,雜糧一定掂.睇吓honey幾時唔係屋企,叫你地黎食呀.welcome la.


子爵府

積分: 13990


1512#
發表於 04-9-3 17:13 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

660203shirley 寫道:
jojoebebe
一定冇問題啦,強項,要我煮餸就難到我,雜糧一定掂.睇吓honey幾時唔係屋企,叫你地黎食呀.welcome la.



好野~


男爵府

積分: 7321


1513#
發表於 04-9-3 17:13 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
你like邊種嫁,食唔食得果種, just joking. :lol: :lol: :lol:


子爵府

積分: 10672


1514#
發表於 04-9-3 17:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

嘩~~~~Shirley & Jojoebebe,

不過您地吾好吼我吾係到就大刷一餐渦~~我吾濟架 !


男爵府

積分: 6610


1515#
發表於 04-9-3 17:17 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley

以我所知, 真係好痛架, 我d朋友同我阿媽都話好痛架, 你個d只不過可能係5,6級痛, 生仔個d有成10級痛架.

所以話做女人真係唔容易架, 我有個朋友佢老公陪產, 佢話佢老公見到佢咁辛苦,又幫唔到佢, 佢老公最後喊左出答呀. 不過邊個老公見到自己個老婆咁辛苦都唔忍心啦.


子爵府

積分: 10672


1516#
發表於 04-9-3 17:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

吾好咁好渦!!!

我先排覺得果隻甘筍豬肉水餃幾好食,上個黎拜都整黎,不過豬肉小得濟,好掛。。。


男爵府

積分: 7321


1517#
發表於 04-9-3 17:21 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
timing問題,可能係我honey等你唔係到,佢先唔係到,個時約人你就冇份啦.不過我會叫jojoe佢地,食多幾隻,代你食.


子爵府

積分: 10672


1518#
發表於 04-9-3 17:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

係呀,上次我好吾開心,係到咸,估吾到隻野到倍佐我咸。。攪到我又咸又笑!!


男爵府

積分: 6610


1519#
發表於 04-9-3 17:23 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流


各位, 我今日會早d走呀, 因今日可以早收工呀.

講住咁多先啦, Talk to all next week la!!

ew911, 你記住明日或後日要努力呀, 我都會努力架啦, 不過我可能要到星期日或星期一先可以開工呀.



子爵府

積分: 10672


1520#
發表於 04-9-3 17:24 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

無計啦,我老公話嚌,always next time !咁我等 佢地試下您 d 功夫得吾得先,等佢地做白老鼠啦。。。。哈哈。。。 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo