立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1913
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 17:07 發表 望就咁望啦...不過唔擔心就假既... 希望唔好咁"好彩"中到o個1/4啦..
積分: 1065
原文章由 Jcat 於 08-12-8 11:26 發表 呀! 仲有, 我個預產期又變左了, hehe ...已出現三個唔同既預產期, 不過醫生話佢幫我照完話佢計既日子都應該好準喎. 我最新既預產期係7月16日.
原文章由 Monkey25 於 08-12-8 17:13 發表 我都係7月16號喎~
原文章由 Jcat 於 08-12-8 17:15 發表 想問你地最低個記時表係點整架?
原文章由 Monkey25 於 08-12-8 17:20 發表 去個website整架: http://lilypie.com/
原文章由 Jcat 於 08-12-8 17:23 發表 咁整好左copy & paste去bk?
原文章由 Monkey25 於 08-12-8 17:28 發表 Yeah~ Copy 去你個簽名度
複式洋房
積分: 115
積分: 110
原文章由 caca06 於 08-12-8 20:31 發表 今早去洗手間時,見到張紙巾有少少啡色,於是即刻去左c+度睇急症,醫生話我作小產,開左d安胎藥比我,叫我休息1個星期 而家個心又唔開心,但係又要叫自己開心d,唔想屋企人擔心 希望小bb同我一齊努力! ...
男爵府
積分: 5132
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 20:56 發表 希望無漏到任何媽媽啦 暫時有57位09年7月媽媽 1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45 2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY 3/7 TY33819, yykchris 4/7 waffle, CCWai, tangmi, heidifsl, Y ...
原文章由 jomiwan 於 08-12-8 21:13 發表 你好勁呀!
積分: 3344
積分: 104
積分: 6396
原文章由 mrs_b_lam 於 08-12-8 22:30 發表 希望無漏到任何媽媽啦 暫時有57位09年7月媽媽 更新o左啦~ 1/7 nono76, hkgalcarrie, hello_mimi, PEGGYMON, Mandy45 2/7 sheetaada, wahahali, QQTAFFY 3/7 TY33819, yykchris 4/7 waffle, CCWai, tangmi, h ...
原文章由於 jomiwan08-12-8 20:56 發表 E生話有3成人都係咁,只要唔係持續出血就無事架,唔好想唔多,多O的瞓,心情開郎O的!加油呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy