媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 9659


1501#
發表於 04-10-1 12:51 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1929


1502#
發表於 04-10-1 16:03 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,

係囉...其實我都覺得自己有d過份架...
不過唯一個一個借口就係:我買個d有d係兩歲先著架!

ivy,

咦?? 琴晚播個果係你個friend黎架?
我有睇呀! 好似話有兩個細路架嘛!
哈哈...佢瘦左個樣真係都甜左喎!!

racrac,

其實我有唸過3號就轉奶粉架喇!
但我屋企依家有好多存貨(3號)~
同埋又唔知轉邊隻好! 因為雍亭一日飲好多水架!
佢自己見到支水又會自動自覺拎黎飲...
又食得多生果...餅餅我都好耐無比佢食...
但唔知點解佢d ng ng仲係硬!
或者真係奶粉有問題!

fion,

唔該晒你話比我知! 咁我就等佢打完一歲針先
再作打算啦!

pochacco,

嘩...miss you ar真係!
咁耐唔見你既~?
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


1503#
發表於 04-10-1 16:12 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

借個位黎呻下...

見大家成日交流同奶奶既問題...
我都想講下我自己...

其實我同奶奶根本一d問題都無...
雖然一齊住...但好少接觸...
因為佢係一個工作狂...一日打兩份工...
朝早9點佢就出門口...到夜晚8點幾番黎食晚飯...
到9點又出門口打佢第二份工...到零晨點幾鐘先番...
日日如是...好少見佢休息...因此我地接觸既機會
其實好少! 但唔知點解...佢有一舖執垃圾隱!
即係人地唔野d野...問佢要唔要...佢見新淨又
拎番黎...係樓梯口見到人地掟左d傢俬...
佢見新淨又執番黎! 唉...我老公同佢嘈過好多次!
有次我老公自己掟左個櫃...轉頭又見到個櫃係番屋企!
真係激到佢死死下...後來佢索性搬去垃圾站!

雖然我都唔多高興...因為屋企原本都算多位...
但比佢放放埋埋d垃圾...真係幾多地方都唔夠佢放!
不過我同老公都有個宗旨...你放還放...唔好放入
我地間房! 咁我地就隻眼開隻眼閉囉!

點知...近來奶奶唔知係邊到執d玩具番黎比雍亭玩~
佢話人地比佢架...好新淨...唔洗side錢買喎!!
唉...咁咪是但囉! 唔通我靜靜雞掟左去咩!
掟得一件掟唔得第二件~

今朝起身...真係比佢吹脹...執左架單車番黎!!
唉...........最慘係雍亭覺得好新鮮...成日琴上架車
到!! 我硬係覺得好污漕!! 無論你點洗過都好!
我真係接受唔到...都唔知點算!!
又唔係買唔起....架車又唔係靚! 執番黎做乜丫!!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


複式洋房

積分: 431


1504#
發表於 04-10-1 16:14 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位姐姐 /妹妹,
子悅小格格已退燒, 多謝各位關心!

nlns, joanna,
希望傑傑同沛尊快d 好返啦! 而家真係要金晴火眼睇著我地d 小格格/ 小阿哥先得.

Twinkle, annie, hellobaby, ada,
唔該send 返d 相比我. [email protected]

Macy, ivy,
琴晚食飯見唔到我, 有無掛著我?


講d 攪笑野妳地聽,
今早去 "大x 樂" 食早餐, 排我前面個女人問收銀員: 蜆殼粉有冇蜆殼? ?-( ?-(
唔知我個女第日會唔會問我: 點解菠蘿飽無菠蘿?

子悅囡囡 係中秋節BB! :-D 11-Sept-2003 第一次轉身: 21/2/2004; 第一次左右手互傳:2/3/2004 14 Mar, BB 開始出牙啦!; 22-Mar-2004, 8.91kg; 30 Mar-2004, 識叫 ba ba! 26-Jun-2004, 9.58kg, 18-Sep-2004, 10.1kg, 12-Mar-2005, 11.7kg, 17-Sep-2005, 13.3 kg [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795609.61969.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795610.22520.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795611.22601.jpg[/img]


複式洋房

積分: 322


1505#
發表於 04-10-1 19:22 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Chandy, Fion & ALL MAMA:

一單還一單呀!
首先講番你地兩位既回應先,咩我一D都無做個野咩!唔係掛!
[size=medium]甘CHICCO, TOONSLAND, HIPO, SHOE BOX, 0/3 BABY, SWISSO, 思詩樂......DD贊助公司好似我揾架播!!

MUSTELA-護膚品(係中環攞架喎,由於太重,我仲分左兩日去tim,個個SALES應該認得我既),SHOE BOX(DISCOUNT CARD)D間一定認得我啦,開頭攞20張,之後多左人參加,再去攞多10張嗎)HALLMARK(口水肩+DISCOUNT CARD,HEINZ(果汁+口水肩),GERBER(佢地送上黎)......DD禮物唔係我去攞,又會係我屋企既!!奇怪D攞!!

印label - 4/9米有成十二、三位媽媽出黎開會既,我係公司都有印D SAMPLE出黎架,但係話用INKJET印唔好呀嗎,甘CHANDY你話你公司有LASER JET嗎!我公司都有,但係唔方便,甘你話交比你呀嗎!跟住,星期二就約左你,係KOWLOON TONG等,仲係公司攞左兩款LABEL比你TIM!(費是晒$$買呀嗎!)你唔記得啦!! 

整印仔 - CHANDY你話你搵下邊間抵D嗎!我都有幫你搵架,4/9個日仲伶埋報價比大家睇,但係你都話用你個間嗎!

11/9仲去埋FION屋企份禮物TIM!個日有CHANDY, FION, JENNFER同我四個呀嗎!

咩!!!甘都叫無幫手呀!!甘點先算叫做幫手呀!可唔可以講黎聽吓呀!!!


CHANDY:你話你之前唔知道有D盒未剪輯既錄影帶?唔係掛!甘都得!我都無話你"呃我錢"!

係呢!之前我問你地兩位既問題!你地都無解釋比我同大家知喎!係唔知點答定還是另有目的呢??其實我想知既野好簡單咋喎!

CHANDY : 你話SIMON"坐地起價"又話係佢收我$$!但係SIMON同我講:話餅DV無收$$,而係你自己"價硬"比佢喎!

FION : 好彩最後我搵得番SIMON D個93XX 5818 TEL NO咋!如果唔係都唔知有兩個SIMON出現TIM!!WHY!93XX 5818 同 6532 74XX 係米同一個人黎加!咩同我地拍video個日,有兩個Simon到咩!你又話Simon轉左tel no既,Simon話得93XX 5818 d個tel no先可以搵到佢,而你之後講個個 6532 74XX 咩人黎架! ?-(

生日會本來係開心既事!但係發生左dd甘既問題,我諗應該講比大家知!等大家小心d都好嗎!並唔係製造是非,希望大家明白啦!

其他月份將會開生日會既媽咪:
其實唔係攝影師出現問題呀!而係......(你地可以睇番之前我寫個一大段對話就知架啦!)你地可以放心搵架!
:-P

[size=medium]唔好意思呀!用左太多位tim!但係唔寫出黎,個心又唔安樂喎!!


複式洋房

積分: 354


1506#
發表於 04-10-1 19:25 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

... 幼兒園係pre-nursary (2 歲), 幼稚園係nursary (即係k1 to k3), ...


Actually in HK, nursery accepts kids from 2 to 6 years old (N1 ~ N4), kindergarden accepts kids from 2yr8m to 6 years old (K1 to K3).

If you plan to enroll your kids to nursery, you better hurry up as some government aided nursery accept application once the BB have got their birth certificates.

Some links to nursery:


救世軍幼兒園
香港保護兒童會幼兒園
香港基督教服務處幼兒園
全日制幼兒園資料
囡囡叫文文,2003年九月五號出世。:-) 出齊廿隻牙仔啦
5/09/03 3.00kg   22/03/07 15.0kg, 97cm
囝囝叫熙熙,2005年六月廿五號出世。:-) 出咗 16 隻牙仔

25/06/05 3.00kg, 51cm   22/03/07 12.7kg, 7xcm


複式洋房

積分: 322


1507#
發表於 04-10-1 20:24 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcutie:
你99好愛工作喎!而我99工作就係打雀(24小時唔瞓都得個隻):evil:!甘你有無同佢講話d玩具very very污漕呀!可能你解釋比佢知,佢唔會再攞返黎呢!我未生個時,我99試過攞d手推車比我,佢又係話好新囉!於是我就話買左啦(d句都幾洗得架!)囉到返黎殘到唔殘呀!甘緊係唔用啦!之後佢就放係自己間房到!!後黎唔知係米比左人定掉左!

便便d加野真係好煩! ?-( 亞女試過柯到損左,之後加姐問d營養師!你試下將d菜cut大塊d比佢lo落d粥到食呀!越多越好!都有d用架!

轉奶粉我諗住15個月之後先轉呀!之前打去問過醫生佢話見bb如果對2號無興趣(即唔肯食時)先轉都得喎!d個醫生幾好架!你有無睇過佢都好,你有問題問佢,都會覆你架!不過佢收工先覆架!個醫生係恆隆中心!如你要tel no PM我呀!
:lol:


洋房

積分: 236


1508#
發表於 04-10-1 21:42 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=medium]HELLO GUGGI

唔好意思, 究 境發生乜野事? 因我好少上 2003/09 BK,其實我都有參加 生日 PARTY ,很米好似有 DVD 及 相片俾返大家。
Lilypie Baby Ticker


大宅

積分: 2678


1509#
發表於 04-10-1 22:41 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite,

妳奶奶真係古代人來吧!好彩妳都忍得佢!佢做


別墅

積分: 606


1510#
發表於 04-10-1 23:37 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pochacco, nmc2003, 曉晴,
pochacco & nmc2003解釋好清楚! thanks!!
曉晴, 沛尊報o左救世軍, 而仁濟要18個大先可以報名. 救世
軍遲d要面試(見下面), 12月前知道收生結果; 我鍾意仁濟多
d, 但救世軍d老師非常有愛心, 一見沛尊就攬住佢, 所以救世軍
都ok既. 而$$方面, 收生後都唔駛比住, 直至開學前3個月,
再confirm 先交學費, 都幾fair.

兩間都係上水, 因為pre-nursery唔想沛尊坐校車. 我同老公
現在的planning沛尊將不打算係上水讀k1-k3, 可能出市區讀.

兩間都係全日制, 但開頭只返 2 hours 先, 漸漸增加時間, 要
視乎沛尊的適應情況, 有d小朋友要3個weeks, 有d 2 日就唔
喊.

我想沛尊足2歲就即返學, 2005年沛尊生日係星期三, 之後
o個個week我就想佢返學o架啦. (唔捨得, 但唔會留情),


[size=medium]係咪覺得我好變態, 諗咁遠,
其實我而家要攞定出年大假, 咁我要9月放1-2個week, 老公
就攞之後o個個week, 係 in case 沛尊要用成3個星期去習慣.

racrac,
我同joeychai 諗法都一樣, 知你咁直, 就唔會怪你啦.


別墅

積分: 606


1511#
發表於 04-10-1 23:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite,
你&joeychai的99都一樣咁挨得, 好勁! 所以你老公都一樣
工作咁辛苦都頂得順.
我媽咪都好挨得(硬係無你地99咁犀利啦!), 但我就好"唔得"啦!

d玩具, 99%都係執的, 唔好比雍亭玩呀! :-(


大宅

積分: 2025


1512#
發表於 04-10-2 00:05 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]Happy Birthday to 小維維! 祝身體健康! 快高長大!

明天見!


別墅

積分: 945


1513#
發表於 04-10-2 00:10 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位媽咪

我今晚同洛洛去尖沙咀睇煙花, 我隻佬驚死個仔睇唔到, 行到鬼死噤前..... 結果一開波, 洛洛驚到發慌... 係到捉實我地..... 個樣好驚呀, 我地即刻閃.. 見到有幾個大約一歲D BB 都好驚, 下次都係睇電視算數 !!!

*************************************

叧外, 大家都打算同BB 2 歲返學, 我上星期聽咗個幼稚園攻略講座, 佢地話同BB早D入學係好, 好過佢地係屋企對住工人學唔到野... 但係當大家想同BB報幼稚園K1時, 最好唔好話BB返過幼兒園(即2歲入學個隻), 因為有D有名幼稚園, 唔喜歡D小朋友讀幼兒園(除非佢嗰間), 因佢地怕BB已經適應咗間幼兒園方式, 比較難教. 最好話讀playgroup, 仲要有名d.

洛洛下星期一返明愛playgroup, 好平咋, 大約$75/堂. 好多人排隊呀, 我係半年前同洛洛報名, 佢前幾日打比我話有位, 我即刻"lou飯應". 等佢2歲, 我會同佢讀d有名的playgroup, 方便報幼稚園呀.

***************************************

講開奶奶, 我奶奶超爆笑. 佢係一個超級超級傳統的人. 佢叫我做家嫂, 叫其他做二嫂, 三嫂.... 係我結婚時, 死都要買套褂比我, 原來佢話鄉下d家嫂, 要係每一年過年時, 著住套褂向老爺奶奶倒茶拜年... 我梗係唔會肯啦 !!!!

叧外, 有日我返到屋企, 見到原本充滿浪漫情調座地大花樽, 多咗3支紅色劍蘭, 原來奶奶見我d假花得白色, 話唔好喎, 自己幫我加d花落去. 笑爆咀!!!

佢會以前成日自己開門啦(因為佢同我住得近, 佢要我地比條匙佢, 話有得照應). 呢單野我都幾嬲, 叫我隻佬同佢講, 個衰佬初初唔肯講, 我就話: (好呀, 我日日係屋企唔著衫, 打開隻腳向住門口, 睇下點.... ) 結果宜家佢啊媽上嚟, 都會好乖地禁鐘.

我奶奶仲有好多好笑野... 不能儘錄.. 雖然係好煩, 但係想深一層, 佢都係為我地好, 所以我都會當佢係自己啊媽一樣孝順. 佢會成日買好多餸嚟我屋企啦.... 會成日打電話叫我地著衫啦..... 一把年紀為咗個孫去學英文啦.... 佢都真係好可愛架 !!!!!

:-P :-P :-P


民房

積分: 0


1514#
發表於 04-10-2 00:27 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]Guggi,

既然呢生日會令你有咁多野不滿....不如我地約出黎三口六面講淸楚...亦可以約埋班媽咪同埋攝影師出黎傾....因為我覺得o係bk呢度太間接啦...約出黎傾清楚亦可以令大家明白....點解o係bk咁被動呢????

你幾時得閒呀????

下星期放工後, 我邊日都得......大約7:00pm

我都會打電話比d媽咪, 同佢地講聲.

我真係唔希望咁唔開心既事再發生....


大宅

積分: 3986


1515#
發表於 04-10-2 00:40 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Guggi ﹕

生日會係想大家一齊開開心心的,我唔知有的咩嘢令到妳一而再再而三咁唔開心,攝影師係我找回來的,有乜嘢的話不如再次約咪26個媽咪及攝影師講清楚,無謂係度浪費大家時間。

我亦再講一次,我之前唔知道有盒未剪輯既錄影帶,這是之前從來無傾過的,係妳自己拿攝影師電話同佢傾的,唔係掛。。。穩人做嘢唔使俾錢,甘都得


大宅

積分: 1665


1516#
發表於 04-10-2 00:41 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=medium]HAPPY BIRTYDAY TO 維維! 祝身體健康! 快高長大!


大宅

積分: 2655


1517#
發表於 04-10-2 01:19 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

唔好意思﹐D相遲左D post 上黎添﹐

海琳生日會

[size=medium]維維 ~ 生日快樂 ﹗


民房

積分: 0


1518#
發表於 04-10-2 01:23 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]維維,

[size=x-large]生日快樂!!!

:lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 4221


1519#
發表於 04-10-2 01:32 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=x-large]維維,生日快樂


大宅

積分: 1055


1520#
發表於 04-10-2 01:37 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

維維,生日快樂!!
祝越大越靚仔!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo