跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1501#
發表於 04-12-6 17:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
褲型係點o架?邊掛'樹'有得買,貴唔貴呀

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
yeelam,
你有冇用"肚cool"呀?會好有幫助架...如果你惡露已經清哂,著褲型個d仲work呀.....不過對我冇幫助,因為我要全身減
[size=small]My little baby Vivian !


別墅

積分: 975


1502#
發表於 04-12-6 17:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hello, ada, 奀豬媽,
我有用肚cool, 不過真係好似透唔到氣咁, 用一陣, 我就要鬆一鬆, 透下氣. 我惡露已經清哂, 我著緊d cool 肚褲. 不過, 唉, 見到個又鬆, 又大既肚腩就好冇mood 囉.
至於個胸, 唔係嘛, 愈餵愈覺. 咁如果停左會唔會打回原形? 如果唔係要點先可以firm返呀?


別墅

積分: 975


1503#
發表於 04-12-6 18:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
褲型個d, 係一般的內衣店都有賣, 好緊, cool到上個肚腩位, 不過d孕媽媽專門店都有, 不過就貴好多囉.


男爵府

積分: 5167


1504#
發表於 04-12-6 18:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部



奀豬mami~~ 寫道:
個胸你咁快覺得鬆啦,,,,???咁快 愈餵愈覺架....

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


子爵府

積分: 12555


1505#
發表於 04-12-6 18:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

yeelam,
何只鬆吖,我乳雲位變到深啡色,肚臍又係又有條直線,又有勁多肚紋,又開刀有條疤痕, :cry: 好慘呀! :cry:
我自己都唔敢睇,何況俾老公睇, :cry: 佢話唔介意,但我介意,噤'核突'點俾得老公睇吖。 :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


1506#
發表於 04-12-6 18:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

MaMaJOE 寫道:
pekkle,,,,我睇左你D相呀,咁肥O都O都個個邊個黎架??

係咪bb女呀? 我家姐個女呀, 大elise2個月咋, 就肥成咁好得意.


侯爵府

積分: 24553


1507#
發表於 04-12-6 18:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada:我係醫院開始帶腰封,早排就左另一隻,由胸cool到肚,好緊個隻,著衫都好睇d... 至於個肚以下(因我開刀).. 就諗住產檢之後先著緊底褲....


子爵府

積分: 12555


1508#
發表於 04-12-6 18:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

yeelam,
我想問你著褲型嗰d,係長到大脾位定係普通內褲咁短o架!
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24553


1509#
發表於 04-12-6 18:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada:你之前兩個自己生?


別墅

積分: 975


1510#
發表於 04-12-6 18:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,
我除左冇條開刀傷口外, 其他情況同你一樣.
唔知有冇人可以教下, 點樣先可以打回原形呀?


別墅

積分: 975


1511#
發表於 04-12-6 18:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
我著緊個d, 係好似普通內褲咁短架.
係喎, 買返條去到大脾位既都好喎.


伯爵府

積分: 18746


1512#
發表於 04-12-6 18:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
褲型有幾隻款,有包肚,仲有d包埋胃腩,有埋脾位,不過就好熱,我宜家only用肚cool,都熱c我啦


子爵府

積分: 12555


1513#
發表於 04-12-6 18:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Pumpkin ma,
我試過由胸cool到肚呢隻(未有B時),但著著吓佢會縮咗上去。
你依家開刀位重有冇陰陰地痛有時,我有,而且開刀位條疤痕上,吋幾兩吋嗰個位好似冇咗感覺。 ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1514#
發表於 04-12-6 18:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

yeelam,
你宜家餵緊奶,緊係唔可以搽野啦,到你唔餵先搽野firm番佢啦
yeelam123 寫道:
至於個胸, 唔係嘛, 愈餵愈覺. 咁如果停左會唔會打回原形? 如果唔係要點先可以firm返呀?


子爵府

積分: 12555


1515#
發表於 04-12-6 18:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Pumpkin ma,
係呀!之前兩個係順產。但我靜係用肚'cool',冇轉研其它減肚方法兼冇時間同心機嘛,而且用用吓肚'cool',覺得好唔舒服、透唔到氣、食唔到嘢,所以用用吓冇用,由得個肚好似有咗4個月囉。
人又唔係肥,但個肚腩就,,,,,,,,,,,,,,,,,,都係慘啦。 :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1516#
發表於 04-12-6 18:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
乜有d包得咁勁嘅褲咩(包埋胃腩,有埋脾位), ?-( 我見過書買廣告D褲型包大脾同肚,要$300幾呀。你講呢隻(包埋胃腩,有埋脾位) 唔知貴唔貴呢? :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1517#
發表於 04-12-6 19:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
我都係Bonluxe買左條,我覺得好貴,$998,買時好鬼心痛,不過宜家仲未啱著呀


子爵府

積分: 12555


1518#
發表於 04-12-6 19:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
嘩,嘩,豬ma咁貴你都舍得買呀!好貴呀!$998, 你可以買多兩個LONGCHAMP呀!:mrgreen: 未啱著,why。 ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


1519#
發表於 04-12-6 19:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
之前預計個size,點知仲差好遠呀,迫都迫唔落呀
我都話我好c肥架.......

係喎,你去左買longchamp未呀???? :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1520#
發表於 04-12-6 19:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami~~ 寫道:
我都係Bonluxe買左條,我覺得好貴,$998,買時好鬼心痛,不過宜家仲未啱著呀


你真係好捨得呀!!
差兩蚊就成"差"野!好肉赤啫!! :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo