跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2655


1501#
發表於 05-1-11 15:51 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

racrac﹐
哦﹗你媽咪個名甘黎既﹗有預感又幾贊鬼 :mrgreen:
去6處地方拜年同一日做呀﹖點去得晒 ﹖
我都好鐘意過年架﹐一家人開開心心﹐食飯﹐打麻雀......諗起都開心:mrgreen:

如果過年好凍就弊﹐我地仲要行上半山返去老公既老家拜神﹐行上山既時候﹐個d風呼呼聲好似同你講緊野﹐上年已經好凍架啦﹐今年又係呀 :cry:


珍珠宮

積分: 43266


1502#
發表於 05-1-11 16:03 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

大嘴鳥,

個門欄原價$399.

racrac,

你個工人都幾好喎
我個工人都吾係好識同阿b玩 :cry:
吾知佢吾識? 定還時吾想呢? 吾係好鐘意bb?


禁止發言

積分: 4796


1503#
發表於 05-1-11 16:11 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16171


1504#
發表於 05-1-11 16:25 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

minmin,

你工人係印定係賓?佢自己有無小朋友架?如果佢唔鍾意bb咁會唔會唔係咁好呢?

講開工人,我嗰個係bun嚟架,佢勁錫卓朗架可能係由卓朗滿月後佢已經係度,雖然我係卓朗4個月後先全權交俾佢照顧,之前我媽媽日日都過嚟幫我睇bb架,始終佢都係新嚟而我又係第一次請工人。不過上星期俾我見到佢會係卓朗訓之前同佢玩一輪,之後佢錫咗卓朗額頭tim,我個心突然唔係咁舒服,啱啱個工人仲見到我見到佢咁做佢仲笑住同卓朗講mami jealous。我都唔知我係唔係太小家,唔係咁鍾意個工人錫卓朗,不過我又唔敢同唔想話佢,因為始終佢愛錫我個仔係件好事。我而家每次諗起都唔知點算?叫佢唔好再錫佢個額頭定係由得佢,各位mama,你哋覺得點呀?你哋個工人會唔會好似我嗰個咁? ?-( ?-( 我試過同我個朋友講,佢話我應該預咗個工人會咁,因為卓朗成日係屋企都淨係對住佢。


大宅

積分: 2025


1505#
發表於 05-1-11 16:34 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

racrac,
嘻嘻 ~講樣野等你地羨慕下.:mrgreen:
我今年過年由年29放到年初8, 初9開張大吉.
我諗老人家大多數唔like同工人相處. 第一,佢地已有自己既生活方式,
多個工人=多個外人. (基本上我自己都唔多like,but冇計).
第二,d老人家會覺得工人就係工人,階級觀念有別.要同主人有距離+尊重.

話你知,我都準備搵番個工人啦.希望今次搵個好d啦,不過我知呢d都好講彩數!!


珍珠宮

積分: 43266


1506#
發表於 05-1-11 17:00 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

racrac, ka_wai,

睇黎你地個工人都好鐘意bb

我個工人係印印黎架, 24 歲, 未婚, 係bk 媽咪介紹.
咁我又吾覺得佢吾鐘意我阿b 既,
不過無咩見過佢同阿b 玩到興高采烈囉 :-|

仲有我曾經問過佢, 如果佢結婚後佢會生幾多個?
佢ee 我我, 話未諗過, 都無正面答過我!

如果佢真係好鐘意bb, 點會咁答我架

洗吾洗同佢再傾下呢? 叫佢同阿玩b多d?
不過有時諗, 人無十全十美既 :-|
最緊要佢吾好虐待阿b

love-bb,

宜家邊個take care nat nat 呀?


伯爵府

積分: 16171


1507#
發表於 05-1-11 17:16 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

minmin,

我個bun bun今年32歲已經有3個小朋友架,2個仔同1個女。所以佢好鍾意小朋友架!


大宅

積分: 1082


1508#
發表於 05-1-11 17:27 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Hi 各位靚媽
我好耐冇留言la, 我都唔得閒追番哂你地d message! 好多嘢miss咗!

而家得閒少少,因我boss 明天開始放假到月尾, 我都想放下假, 諗緊放幾時好!

LOVE-BB
你諗住請賓OR印傭? 講開工人, 我之前同我mummy 吵咗一次, 都係同工人有關的, 好煩!
[img align=left]http://www.kariskoo.com/DSCN6281_1.jpg[/img]


大宅

積分: 1114


1509#
發表於 05-1-11 17:32 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

joey
嘩 !你個貴婦look好勁呀 ,以後要不要又改名叫你
名媛joey leung呀 ?

markbean
傻啦 ,我無angry ,今天買了本05年全港幼稚園選校指南 ,
看到頭暈眼花 , 找學校真係好煩呀 .
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


大宅

積分: 1326


1510#
發表於 05-1-11 17:34 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

pochacco,
好耐冇見你上嚟喇! 你同溱寧好嗎?


禁止發言

積分: 9659


1511#
發表於 05-1-11 17:37 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1512#
發表於 05-1-11 17:41 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2025


1513#
發表於 05-1-11 18:04 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

minmin,
nat nat日頭係我媽媽take care,晚上就係我囉.

pochacco,
Oh…….long time no see 啦.miss u & 溱寧so much !!!!
我會請印傭,因新工人都會同nat nat日頭暫於媽媽到先.
為左工人同媽咪吵架,我之前都試過很多. 因為佢地d老人家梗係
覺得d工人做野唔合佢地心意的. 亦可能有時都係因為咁,
而令自己對個工人有d反感架. 好煩 ~ 我係過來人,我明白的.
我地又要返工,加上屋企既老人家為左工人而同我地投訴.真的很煩!!!
果陣我媽媽都話我為左幫工人而話佢.後來我同佢講話:我點會幫個識
左三個月唔夠既人而唔幫一個自己人,而呢個自己人仲係亞媽潻?
我話我要返工,你又間中都會唔係屋企.only得佢&nat nat係到,我唔想
佢將natnat黎出氣嗎??? 我咁講,佢先冇聲出咋.


男爵府

積分: 6458


1514#
發表於 05-1-11 18:05 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

"梁太" 嘩差D趕吾切睇你張"高貴"相, 你吾好CUT住,今晚應該重有好多你FANS等著睇架, 點解吾著低胸裝架,我成日見TV D 潤太同名星都係禁著架,你要Show d quali 出黎得架, 驚呀mr.leung 柄呀

joanna, 今日law左回港証la :-P , sat & sun再去law回鄉証

racrac, 新年得"4"度, 嘩邊到都吾使去law, 我家無買暖爐, 因我家向東南好溫暖,同時我老公吾喜歡用暖爐的, 佢話整壞身子 (我99家人吾怕凍架, 天氣冷佢地一件風褸打天下) 但係我就無所謂可能家真係吾凍, 不過我有暖風機比小朋友凍涼, 我怕工人凍親小朋友, 暖爐不能長時間開架, 因為小朋友要適應下凍溫度,吾係出左街一吹風就好易病

各位我尋日收到手提電話費單呀, 我爆PLAN呀, 我傾多左233分鐘, 我要比多HK$233呀!!!!!!!我已經有900分鐘架LA, 禁快比我傾爆, 真係吾知係吾係架, 不過我回想上個月爆PLAN原因可能係因為擇樓 & 攪PARTY 傾多左LAW, 所以超出禁多LAW, 好鬼貴呀收人$1一分鐘搶$咩


大宅

積分: 1326


1515#
發表於 05-1-11 18:18 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

joey,
梁太, 你嘅貴婦look好高貴呀, 唔好delete張相啦!
我哋D BB係06年讀K1, 不過如果讀pre-nursery咪05年讀囉!

deedeegogo,
你哋係唔係諗住報victoria? 不過對我就太遠喇, 我都search緊沙田區嘅幼兒園!

ivy,
$1/per min真係好貴喎, 咩台呀?


大宅

積分: 2678


1516#
發表於 05-1-11 19:35 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

ivy,

我試過打爆電話分鐘,多比$8xx,個次我赤到想死,買個新電話都得,我打


大宅

積分: 2678


1517#
發表於 05-1-11 21:36 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

All,

大家看看小兒s,同是14個月時的樣貌,又真係幾似樣喎!


伯爵府

積分: 16171


1518#
發表於 05-1-11 22:44 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

bridie,

我覺得你兩個囝囝對眼睛同眼眉最相似。

至於我個兩個仔就完全唔似樣。 ?-( ?-(


大宅

積分: 1665


1519#
發表於 05-1-11 23:04 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

各位我好返好多啦~ 依家整返少少咳同少少鼻水咋~
好多謝各位關心呀!!

joey,
你個 "貴婦" look好正呀, 不過就真係唔係好岩你年齡呀!
但真係好高貴呀...仲要幾千元添呀.....嘩~ 果然貴呀!!
我老公通常會係大埔墟打波架, 咁又機會下次你我屋企玩,
等佢兩隻佬可以去打返場呀!! 如果係八點前去打, 我地既
baby 就可以一齊去呀!!

Pochacco,
好耐冇見你上黎啦, 你同湊寧幾好麻??

markbeen,
我雖然後生易減咋, 但減肥對我黎講真一件唔易既事呀, 我
都冇太大既信心呀!! 如果可以既話你教教我, 指點下呀!!

macy, markbeen, bridie, joey,
你地四個攪咩呀, 做咩張亞 b o的大頭相變到得返幾個月大
呀, 不過個個亞 b 個樣都變左呀, 大個左好多呀, 唔經唔覺佢
地就黎歲半啦~ 真係開心呀......^^


伯爵府

積分: 16171


1520#
發表於 05-1-11 23:30 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

ivytang02,

你張大頭照好靚呀會轉嚟轉去咁,請問可唔可以教我擺呀?我都想好似你咁放兩張相係嗰個位度。唔該哂!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo