Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)
joey
嘩 !你個貴婦look好勁呀 ,以後要不要又改名叫你
名媛joey leung呀 ?
markbean
傻啦 ,我無angry ,今天買了本05年全港幼稚園選校指南 ,
看到頭暈眼花 , 找學校真係好煩呀 .
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...
我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342