跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


1501#
發表於 09-10-13 18:00 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 17:21 發表
嘩, 咁好彩妳 "醒" 打電話去再問咋 !


其實我都係諗住打去問下咋,佢再重新計過話應該係有全免,但要等下個月先可以出信比我!


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1502#
發表於 09-10-13 20:09 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 12:34 發表
唔知 "億X通" 果部熱波爐, 掂唔掂呢 ?

$399 個價錢幾吸引, 我公司樓下間惠康有得賣 !

$399好抵wow~~


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1503#
發表於 09-10-13 23:49 |只看該作者
小公主 ma , natalie,

我係呢個 topic 睇左 d mami 講光波爐,
中左一半毒 ..... 不過未決定買貴野 $ 980
定 $ 399 wellcome 什嘜姐


因為係放係 mami 家比蠢工人用, 想買
部品質好 d , 安全 d ..... 怕一陣有咩樹
我家 2 老有危險咋


http://www.####.com/viewthread.php?tid=4551&pid=400893&page=26&extra=page%3D5#pid400893

原帖由 大臣子 於 09-10-13 20:09 發表

$399好抵wow~~


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1504#
發表於 09-10-13 23:51 |只看該作者
出唔到 tim ...... 要睇光波爐用家 comments , 請改 #### 如下 :


f a m i l y - p a r a d i s e . c o m


不要中間既 SPACE


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1505#
發表於 09-10-14 00:01 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 23:51 發表
出唔到 tim ...... 要睇光波爐用家 comments , 請改 #### 如下 :


f a m i l y - p a r a d i s e . c o m


不要中間既 SPACE

依個網站裡面有會員之前公然叫人係bk過檔...所以ban左


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1506#
發表於 09-10-14 00:10 |只看該作者
我 g ..... 同 b a b y 天空一樣係 bk 係
出唔到既 !

so 我未再打想分享光波既入去 lor ,
唔係一陣 ban 埋我就 c 得冤枉 :-( :-( :-(

不過睇左真係心郁郁架 , 唔水油又方便
.... 慳水慳力個下好麻


原帖由 大臣子 於 09-10-14 00:01 發表

依個網站裡面有會員之前公然叫人係bk過檔...所以ban左


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1507#
發表於 09-10-14 00:10 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 10:42 發表
natalielin,

德國寶, 幾多錢架 ?


係呀,見bk媽講工聯會最平,打個電話去,貨到先比錢就ok!
我c6問過d電器舖朋友價,都同工聯會差唔多,費事麻煩人,自己出去買好過~

不過最後都唔使比錢,因為我家姐送比我做入伙禮物,kakaka~

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1508#
發表於 09-10-14 00:15 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 10:46 發表
natalielin,

點解唔出去私家打針呢 ?

同埋 d 菌會唔會對陀 bb 有影響架 ?

就算妳 hb 想攞出人命, 安全起見妳自己都係搞掂晒 d 菌先囉 ! mouth:mouth:" />


其實之前打過我會成個月都有反胃既感覺,試左幾個月都係咁,冇打之後就有左妹妹囉!

我會同佢講.check過清宮圖,哩大半年都係生女,唔好生喇,半年後又用返環,就安全,不過我真係有check係女,咁可以比佢自己睇返,因為上次我同佢睇時,佢自己計過2個女同佢d妹都準,佢都覺得幾準下,我諗佢唔會啦,同埋呃鬼佢,話姑娘話d而家都唔可以懷孕,d菌對bb唔好,咁佢就驚啦~

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1509#
發表於 09-10-14 00:18 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 11:01 發表
食藥囉, 我 d fd 都係食藥咋 !

另外, 最唔會出事嘅方法, 咪就係唔 do 囉 !


我都覺得唔do就最安全kaka~

我好怕吞藥架,我唔係病死都唔去睇e生,食藥我可以食成大半個鐘都係未食完,又成日吞唔到,如果要日日吞,我好想c~

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1510#
發表於 09-10-14 00:19 |只看該作者
原帖由 cherrie421 於 09-10-13 11:22 發表


咁大獲 唔好受唔住引誘比c6成墟而入喎


我都驚佢玩野,都係快d嚇左佢先!

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1511#
發表於 09-10-14 00:20 |只看該作者
原帖由 cherrie421 於 09-10-13 11:24 發表


問左喇,佢地再計過我係有全免架,佢地出錯左,真係一天都光晒lu


真係好呀,可以free
我個c6拎返糧單出黎計,計完就唔水apply喇!

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1512#
發表於 09-10-14 00:21 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 11:59 發表
係唔係講光波呀 ?? 好似最平工聯會, $ 950 定
$ 980 呀 ..... 我又想買一個比 MAMI 呀


係呀,你自己有冇用呀?
有就快d分享下呀!

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1513#
發表於 09-10-14 00:27 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 12:04 發表
natalielin,

睇黎你 hb 真係好想生, 你而家甘後生 ......
真係避到今次, 避唔到下次 lor


係呀,佢都幾想生,不過我而家唔係太想,見人地d初生b就好得意,都有想過,不過一諗返現實就.........
再睇住2野曳豬而家大左,再生又要再黎,同埋我真係得2隻手,我而家湊2野b都好辛苦,我唔覺得可以攪得掂3個囉,我係一個好唔識分珮時間既人,同埋我係好懶架,唔係迫埋黎,我唔想郁,同埋我係好3分鐘熱度既人,keep唔到!

[/url]


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1514#
發表於 09-10-14 00:27 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-14 00:10 發表
我 g ..... 同 b a b y 天空一樣係 bk 係
出唔到既 !

so 我未再打想分享光波既入去 lor ,
唔係一陣 ban 埋我就 c 得冤枉 :-( :-( :-(

不過睇左真係心郁郁架 , 唔水油又方便
.... 慳水慳力個下好麻

...

禁bk都有分享光波既
你講講下我都心郁郁tim~
唔使油又幾好wow~


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1515#
發表於 09-10-14 00:28 |只看該作者
原帖由 QQilky 於 09-10-13 12:23 發表


嘿嘿 咁先恭喜你先 準備生第3名



講埋d衰野

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1516#
發表於 09-10-14 00:32 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 12:34 發表
唔知 "億X通" 果部熱波爐, 掂唔掂呢 ?

$399 個價錢幾吸引, 我公司樓下間惠康有得賣 !



億世通好多人話會跳制bor!

同埋佢冇清洗功能,我覺得幾好用,試過一次唔記得用清洗功能,洗個時好難洗,之後都係放返入去清洗先,拎出黎真係一抺就ok!

比多dd啦,有排用嘛!

[/url]


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1517#
發表於 09-10-14 00:34 |只看該作者
natalielin,

生 3 個 .... 先唔講經濟 , 精神壓力都
唔少架 !

生, 養 , 教 .... 真係生完出黎就唔理咩,
讀書學野又要 $$ !!

唉, 如果真係多一個比我 .... 我真係頭暈
呀, 屋唔夠住 , 我一定要做野 , 同埋一個
工人都湊唔到 3 個 .... 即係又要請多個
工人 ..... 真係唔好比第 3 個我 , 我 hb 都
講唔可以有人為意外 , 除非中 mark six


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:27 發表


係呀,佢都幾想生,不過我而家唔係太想,見人地d初生b就好得意,都有想過,不過一諗返現實就.........
再睇住2野曳豬而家大左,再生又要再黎,同埋我真係得2隻手,我而家湊2野b都好辛苦,我唔覺得可以攪得掂3個囉,我係一個 ...


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1518#
發表於 09-10-14 00:35 |只看該作者
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:32 發表



億世通好多人話會跳制bor!

同埋佢冇清洗功能,我覺得幾好用,試過一次唔記得用清洗功能,洗個時好難洗,之後都係放返入去清洗先,拎出黎真係一抺就ok!

比多dd啦,有排用嘛! ...

即係買邊隻ar??


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1519#
發表於 09-10-14 00:36 |只看該作者
中左毒架啦 .... 不過未買, 又想買
german pool , 又想買 cheap cheap
$ 399 !

唔 g 點好


原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:21 發表


係呀,你自己有冇用呀?
有就快d分享下呀!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1520#
發表於 09-10-14 00:36 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 12:49 發表
唉, 都係果句喇 !

生唔難, 湊 & 教養先最難 !

我都驚緊出年亞囡升小一, d 功課讀書唔會係 kindergarten 咁簡單, 到時一定 "勞氣" c 我 !


我都驚呀,而家煩緊揀咩學校,又要煩哩d!

唉~

不過點解咁煩,咁辛苦都唔瘦既,真係呀~

[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo