立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7638
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 17:21 發表 嘩, 咁好彩妳 "醒" 打電話去再問咋 !
積分: 7592
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 12:34 發表 唔知 "億X通" 果部熱波爐, 掂唔掂呢 ? $399 個價錢幾吸引, 我公司樓下間惠康有得賣 !
瑪瑙宮
積分: 142864
原帖由 大臣子 於 09-10-13 20:09 發表 $399好抵wow~~
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 23:51 發表 出唔到 tim ...... 要睇光波爐用家 comments , 請改 #### 如下 : f a m i l y - p a r a d i s e . c o m 不要中間既 SPACE
原帖由 大臣子 於 09-10-14 00:01 發表 依個網站裡面有會員之前公然叫人係bk過檔...所以ban左
公爵府
積分: 26949
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 10:42 發表 natalielin, 德國寶, 幾多錢架 ?
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 10:46 發表 natalielin, 點解唔出去私家打針呢 ? 同埋 d 菌會唔會對陀 bb 有影響架 ? 就算妳 hb 想攞出人命, 安全起見妳自己都係搞掂晒 d 菌先囉 ! mouth:mouth:" />
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 11:01 發表 食藥囉, 我 d fd 都係食藥咋 ! 另外, 最唔會出事嘅方法, 咪就係唔 do 囉 !
原帖由 cherrie421 於 09-10-13 11:22 發表 咁大獲 唔好受唔住引誘比c6成墟而入喎
原帖由 cherrie421 於 09-10-13 11:24 發表 問左喇,佢地再計過我係有全免架,佢地出錯左,真係一天都光晒lu
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 11:59 發表 係唔係講光波呀 ?? 好似最平工聯會, $ 950 定 $ 980 呀 ..... 我又想買一個比 MAMI 呀
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-13 12:04 發表 natalielin, 睇黎你 hb 真係好想生, 你而家甘後生 ...... 真係避到今次, 避唔到下次 lor
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-14 00:10 發表 我 g ..... 同 b a b y 天空一樣係 bk 係 出唔到既 ! so 我未再打想分享光波既入去 lor , 唔係一陣 ban 埋我就 c 得冤枉 :-( :-( :-( 不過睇左真係心郁郁架 , 唔水油又方便 .... 慳水慳力個下好麻 ...
原帖由 QQilky 於 09-10-13 12:23 發表 嘿嘿 咁先恭喜你先 準備生第3名
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:27 發表 係呀,佢都幾想生,不過我而家唔係太想,見人地d初生b就好得意,都有想過,不過一諗返現實就......... 再睇住2野曳豬而家大左,再生又要再黎,同埋我真係得2隻手,我而家湊2野b都好辛苦,我唔覺得可以攪得掂3個囉,我係一個 ...
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:32 發表 億世通好多人話會跳制bor! 同埋佢冇清洗功能,我覺得幾好用,試過一次唔記得用清洗功能,洗個時好難洗,之後都係放返入去清洗先,拎出黎真係一抺就ok! 比多dd啦,有排用嘛! ...
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:21 發表 係呀,你自己有冇用呀? 有就快d分享下呀!
原帖由 hallonatalie 於 09-10-13 12:49 發表 唉, 都係果句喇 ! 生唔難, 湊 & 教養先最難 ! 我都驚緊出年亞囡升小一, d 功課讀書唔會係 kindergarten 咁簡單, 到時一定 "勞氣" c 我 !
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy