懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 672


1501#
發表於 09-7-28 17:41 |只看該作者


[ 本帖最後由 katymamama 於 09-7-28 17:45 編輯 ]


別墅

積分: 672


1502#
發表於 09-7-28 17:47 |只看該作者
原帖由 chu87377 於 09-7-28 16:29 發表
歡迎!!!

[ 本帖最後由 katymamama 於 09-7-28 17:50 編輯 ]


別墅

積分: 672


1503#
發表於 09-7-28 17:49 |只看該作者
恭喜妳 妳第幾週呀????







原帖由 ANN222 於 09-7-28 13:45 發表
報到~我呢 2 日先知有左, 呢度咁快咁多人架~

多多指教, 我第 1 胎, 乜都唔識~ 仲未檢查.


大宅

積分: 2154


1504#
發表於 09-7-28 17:53 |只看該作者
未照到心跳,醫生都冇比個預產期我,我自己計對上一次m第一天去計,就係3月14日,咁就book左威記oscar,唔知究竟我依家幾多week?因為我係打破卵針排卵,嚴格來說係遲排卵。


男爵府

積分: 8955


1505#
發表於 09-7-28 18:38 |只看該作者
Hello大家好!!
我係7月23號驗到Bingo,而家應該有4w多dd啦
今次係第一胎,好緊張!!

話時話係咪大約6w先好去照?
因為我琴日去一個私家醫生度做第一次產檢
照陰超時佢話乜都見唔到,連胎囊都揾唔到
佢話一係BB太細未見到,一係宮外孕.................
仲比個醫生質問我究竟有冇事先去普通診所驗孕
我俾個醫生嚇到響診所喪喊.....


男爵府

積分: 9674


1506#
發表於 09-7-28 19:09 |只看該作者
4w咁早係未照到架
不過個醫生咁樣講都有啲問題
你擔心的話可以去抽血驗hcg reconfirm咯
不過而家啲棒棒都好準啦,唔會驗錯o既,dun worry
原帖由 mrshau 於 09-7-28 18:38 發表
Hello大家好!!
我係7月23號驗到Bingo,而家應該有4w多dd啦
今次係第一胎,好緊張!!

話時話係咪大約6w先好去照?
因為我琴日去一個私家醫生度做第一次產檢
照陰超時佢話乜都見唔到,連胎囊都揾唔到
佢話一係BB太細未見到,一係宮外 ...


大宅

積分: 1740


1507#
發表於 09-7-28 19:15 |只看該作者
你睇邊個醫生吖!咁衰嘅!
第一胎更係乜都唔識架喇!


原帖由 mrshau 於 09-7-28 18:38 發表
Hello大家好!!
我係7月23號驗到Bingo,而家應該有4w多dd啦
今次係第一胎,好緊張!!

話時話係咪大約6w先好去照?
因為我琴日去一個私家醫生度做第一次產檢
照陰超時佢話乜都見唔到,連胎囊都揾唔到
佢話一係BB太細未見到,一係宮外 ...


大宅

積分: 1568


1508#
發表於 09-7-28 21:54 |只看該作者
Hi all,

我都要加入呀, 尋日係樓下普通診所 confirm 左, 預產期係29/03/2010, 剛可以 "mun" 車邊係10年3月媽媽.

我而家好努力咁追 post, 睇到 page 15 咋. (係公司做野做到悶悶地時好大誘惑, 時時偷偷地上黎睇 post)

見到你地好多準媽咪都話剛 check 到有左時個肚扯仕扯住痛, 我先冇咁緊張. 因為由星期日朝早自己 check 到 bingo 後, 成日都覺得個肚拿住咁痛.

第一胎, 乜都唔識, 乜都好緊張.

我仲未搵到 c+ 婦產科醫生, 不過如冇意外會搵陳帆係仁安開刀. 但尋日約, 要約到8月31日先有得睇呀, 而家搵緊另一個醫生, 我想下星期去照第一次 ultrasound.


男爵府

積分: 8955


1509#
發表於 09-7-28 22:10 |只看該作者
我果日睇王學勤吖.....
個d姑娘又串
攪到我勁down

我用綠d+快準易check bingo
另加診所既棒棒驗,都係有線,冇可能唔中

算啦,反正我book左張國良,不過九月先有得睇


複式洋房

積分: 199


1510#
發表於 09-7-28 22:17 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-28 15:34 發表
我都成個禮拜無上黎la......
因為公司發生左好多事......

孕婦legging....真係好舒服ga... 肚脹d...可以較條丈根鬆d...唔駛"cool" 住....
有媽媽話係$55 - 1條, 間舖叫咩名...o向旺中2樓邊度...因為..成日都好累.. ...


响二樓, 通去新之城果條走廊呀. 我本來有張咭片, 不過比我老公丟左!! 可怒也...


別墅

積分: 1909


1511#
發表於 09-7-28 22:29 |只看該作者
喔! 明白了! 你的情況同我都幾相似喔!

原帖由 sppchocho 於 09-7-28 07:20 發表
胎囊係有左後最先出現,之後o係胎囊入面先慢慢發展出營養圈同埋胚胎(即bb)
因為流啡咯,醫生安全起見咪叫我訓床,托賴之後都無再流
我無睇錯的話而家胎囊就3.4cm,bb好細粒咋,0.64cm
唔係醫生指比我睇我都睇唔到有野眨下 ...


別墅

積分: 1909


1512#
發表於 09-7-28 22:31 |只看該作者
仲未啊! 暫時LEGGING褲都頂到. 老公話唔使甘快著, 3個月先著都唔遲.

原帖由 kk101 於 09-7-28 10:13 發表
你地著大肚衫未?
第二胎好似大得快好多
我大女playgroup有個媽咪而家5個月好似就生咁
佢本身好瘦
我D褲開始好緊啦!!


別墅

積分: 1909


1513#
發表於 09-7-28 22:35 |只看該作者
我話俾醫生聽我好肚痛, 好似M痛甘, 醫生話可能係宮縮, 跟住陰照後就證實左了.

原帖由 circlef 於 09-7-28 13:03 發表
你係食完後唔c服去睇醫生然後知道宮縮嗎?


複式洋房

積分: 472


1514#
發表於 09-7-28 22:58 |只看該作者
我都黎報到啦,今日睇左醫生,6w3d,不過crl 得0.59cm,好似細左d

預產期係20/3 ,同我生日早兩日,又遲我結婚紀念日1星期,唔知會唔會撞正其中一個

我個肚已經開始漲(早兩個月買d 褲都開始緊啦),我媽媽話有d 見肚,同埋我重左幾磅啦,都唔知點算好。係個肚同pat pat 肥左,都唔知點解個胎又唔係咁大?!


洋房

積分: 221


1515#
發表於 09-7-28 23:01 |只看該作者
Hi ! 大家好!
我又要報到啊!我 ge 預產期係 05/03,依家有8w4d。

我覺得呢段時間真係好漫長,因為我由3週幾開始流啡(起初還以為d M 亂左)但流量很少,所以無理。但流左3日又停左,覺得唔對路,於是買左棒驗,又有條淺色線........當時好驚,但又唔sure係唔係bingo......

但是當d啡停左幾日後又來過,d量越來越多,所以在4週時睇c+,驗到有bb,但u/s就咩都照唔到,e生話週數太小,照唔到係好正常,而流啡情況,好多人都係咁..........叫我休息多d.......

後來我就不斷bed rest,訓左3星期(因為持續流啡,差吾多日日都有)期間有睇c+打安胎針。

終於5w3d check 到有胎 long,6w6d有心跳,8w1d bb正常無流啡......個心都定d.......不過就洗左好多$$$$$..........


男爵府

積分: 5773


1516#
發表於 09-7-28 23:12 |只看該作者
好辛苦吖!!!宜家個胃無時無刻都想嘔,食少少嘢又想嘔,但都係干嘔!!!點算?? 几時先ok架??


大宅

積分: 2744

醒目開學勳章


1517#
發表於 09-7-28 23:28 |只看該作者
慘喇慘喇!!!!
我之前一路都好食得一d嘔心既感覺都無!!!
今日仲同我個fd講阿b都對我不薄,
點知岩岩終於都嘔左第1次喇!!!唔知係咪阿b小器唔讚得呢???

嗚嗚 希望今次係第1次又係最後一次啦!!!!!


別墅

積分: 521


1518#
發表於 09-7-28 23:34 |只看該作者

盧醫生

我早兩天流啡, 見你即時約到睇盧佩雲, 所以即刻打去約, 真係有位喎, 第1次睇佢, 我覺得佢好求其, 超聲波唔使5分鐘就照完, 只係講BB有心跳及正常, 我問佢咁樣係咪即係冇事, 佢冇答我只叫我休息吓, 佢咩都冇同我講解, 我仲想問問題時D姑娘已經叫我出去等啦, 成個過程唔使10分鐘, 等就等咗45分鐘, 收咗我$450(只比咗1個月葉酸我), 最後我唔記得咗問預產期, 比$個時, 問咗個長卷髮姑娘, (佢好唔奈煩咁答我張相有寫仲答咗我3月8日), 同我以日子計算3月13日有出入, 咁我今日即刻打去威記話比佢地知, 點知佢地好好人幫我check到話唔正確, size同預產期唔吻合, 叫我打去盧醫生再問清楚, 咁我打去又係嗰個寸到死既姑娘聽, 又話我咁都多問題點解昨天唔問清楚醫生, 跟住轉咗比入面個助護聽, 佢問我邊個話比我知3月8日, 我咪照直講囉, 佢就話佢唔識嘢你點會問佢架, (咁我點知佢會自把自為講個唔正確日子比我知即) 正確應該係3月14日呀, 唉! 之後再打番威記個姑娘真係好好人同我攪咗好耐, 又問我係咪第1次第Le個醫生, 又問我單胎定孖胎(死啦又冇問) 佢話就算醫生真係唔記得講, 你應該要問你係有權問的, 佢叫我最好睇多個醫生喎, 保障自己, 如果到時預產唔正確就做唔到oscar啦! 唉, 真係比亞盧醫生玩死...

原帖由 ioltam 於 09-7-26 15:22 發表
唉...今朝嚇餐死....去廁所見啡, 我隻佬即刻要我去睇e生...今次叫我唔好去急症, 去c+, 後尾去返深水埗盧佩雲...佢o係外面照, 仲係咩野都照唔倒, 之後要入面照, 終於叫倒小b, 佢話我知o個點黑色就係小b, 小b有1.09cm, ...


大宅

積分: 1381


1519#
發表於 09-7-29 00:53 |只看該作者
大家好,我尋日去醫生度照咗,小B而家7w4d!預產期11/3/2010,我上一胎(大B而家13個月)係開刀,呢胎都會係開刀.

[ 本帖最後由 oh_baby 於 09-7-29 01:01 編輯 ]


大宅

積分: 1381


1520#
發表於 09-7-29 01:09 |只看該作者
原帖由 橫濱女 於 09-7-27 12:59 發表
我有一些煩惱,今日去左廣華book期,佢話我35歲要我照oscar,但唔係可以去威爾斯照咩??

我想去威記照,但佢就比左張約期紙我9月1日,去廣華10樓照......其實我係咪可以自己照book威爾斯架?

比d意建我啦! ...


應該可以,威記自已book自已比錢,你從來唔係政府度睇都可以book,不過好full,要book就要快,你過咗35歲廣華免費架!咪照多次囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo