跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4922


1501#
發表於 09-9-23 15:19 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-9-23 02:50 PM 發表


我都係呀......好近老爺同老公個阿麻生日呀....雙倍恐怖呀!


點解會系恐怖嘅?


大宅

積分: 1139


1502#
發表於 09-9-23 15:22 |只看該作者
吉豬b, 我啱啱响facebook add咗你喇, 原來你咁瘦, 咁陀住2件梗係辛苦啦, 你一定要加油, 支持住呀, 希望囡囡冇事啦!


大宅

積分: 3899


1503#
發表於 09-9-23 15:24 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-9-23 15:02 發表


我都買定一對比自己腳腫同入院穿.


我對腳腫咗好耐啦,一路都著緊cross 鞋,但老實講我又唔覺得佢適合腳腫著,因佢係膠做,毫無彈性,只不過貪佢軟身咋.... 同埋擔唔擔心出院著cross 鞋會"入風"呀?

[ 本帖最後由 jojodic 於 09-9-23 15:26 編輯 ]


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1504#
發表於 09-9-23 15:24 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:07 發表


靚仔靚女應該唔關星座事, 我都識幾個天秤座, 全部都好好好好好麻煩, 除咗我好老爺 hehe
所以我一d都唔想要天秤座bb, 其他星座其實都冇乜所謂, 每個星座都有佢既優點同缺點! ...


我睇過星座書話, 天蠍座好記仇ga. 天秤座就圓滑, 人際關係好好.


大宅

積分: 3899


1505#
發表於 09-9-23 15:25 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:24 發表


我睇過星座書話, 天蠍座好記仇ga. 天秤座就圓滑, 人際關係好好.


拿拿拿,我係天蠍座架,唔好講我壞話呀 haha


大宅

積分: 1139


1506#
發表於 09-9-23 15:32 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:25 發表


拿拿拿,我係天蠍座架,唔好講我壞話呀 haha



咁你覺得自己記唔記仇呢?
我識得2個天蠍座女仔, 都ok! 男仔就唔識, 所以唔知天蠍座男仔如何呢.....


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1507#
發表於 09-9-23 15:41 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:32 發表



咁你覺得自己記唔記仇呢?
我識得2個天蠍座女仔, 都ok! 男仔就唔識, 所以唔知天蠍座男仔如何呢.....


hehe... 我係天秤座.
唉... 我識個天蠍座男仔, 勁花心. 我都怕我阿b係咁...


大宅

積分: 1139


1508#
發表於 09-9-23 15:43 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:41 發表


hehe... 我係天秤座.
唉... 我識個天蠍座男仔, 勁花心. 我都怕我阿b係咁...


我唔怕我個仔花心喎, 至驚佢一早認定一個女友, 俾個女仔食住咁我先擔心!! hahaha


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1509#
發表於 09-9-23 15:43 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:25 發表


拿拿拿,我係天蠍座架,唔好講我壞話呀 haha



大宅

積分: 4922


1510#
發表於 09-9-23 15:43 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 03:22 PM 發表
吉豬b, 我啱啱响facebook add咗你喇, 原來你咁瘦, 咁陀住2件梗係辛苦啦, 你一定要加油, 支持住呀, 希望囡囡冇事啦!


吉豬b嘅Facebook名系咩啊?。。


大宅

積分: 1139


1511#
發表於 09-9-23 15:45 |只看該作者
剛睇完d骨折既報導, 真係實在令人太擔心了, 最擔心係完全唔明點解會有呢個情況出現, 冇人解釋到, 又冇講可唔可以避免喎.....
又發生得咁密.... 突然間..... 以前自己未有bb都未聽過咁多騎呢怪事...... 真係嚇c人...


大宅

積分: 1555


1512#
發表於 09-9-23 15:45 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:43 發表


吉豬b嘅Facebook名系咩啊?。。


我係Shirley Tai 呀!


大宅

積分: 1139


1513#
發表於 09-9-23 15:45 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:43 發表


吉豬b嘅Facebook名系咩啊?。。


shirley tai


大宅

積分: 3899


1514#
發表於 09-9-23 15:46 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:32 發表



咁你覺得自己記唔記仇呢?
我識得2個天蠍座女仔, 都ok! 男仔就唔識, 所以唔知天蠍座男仔如何呢.....


記架 :D 但其實基本上我係好好記性,由讀幼稚園/幼兒班年代D濕碎野我巳開始記得,唔知其他天蠍座係唔係咁嘅呢?不過有咗BB後都係無記性,好似電腦唔夠ram 咁呀mouth:


大宅

積分: 1555


1515#
發表於 09-9-23 15:46 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:45 發表


shirley tai


我覺得你個樣好似鍾麗淇呀, 好有星味呀!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1516#
發表於 09-9-23 15:47 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:43 發表


我唔怕我個仔花心喎, 至驚佢一早認定一個女友, 俾個女仔食住咁我先擔心!! hahaha


咁我又唔驚, 以家好多男仔都好淡定, 鬼咁多choices.


大宅

積分: 1555


1517#
發表於 09-9-23 15:48 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:22 發表
吉豬b, 我啱啱响facebook add咗你喇, 原來你咁瘦, 咁陀住2件梗係辛苦啦, 你一定要加油, 支持住呀, 希望囡囡冇事啦!


我尋日去c+產檢磅重, 又重左喇, 140.8lbs, 好恐怖, 前前後後重左差唔多40lbs喇!


大宅

積分: 4922


1518#
發表於 09-9-23 15:49 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 03:45 PM 發表


我係Shirley Tai 呀!


Add咗你啦~


大宅

積分: 1555


1519#
發表於 09-9-23 15:51 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:43 發表


吉豬b嘅Facebook名系咩啊?。。


我0岩0岩add左你喇, 小妹妹, 你真係好細個呀!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1520#
發表於 09-9-23 15:51 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:46 發表


記架 :D 但其實基本上我係好好記性,由讀幼稚園/幼兒班年代D濕碎野我巳開始記得,唔知其他天蠍座係唔係咁嘅呢?不過有咗BB後都係無記性,好似電腦唔夠ram 咁呀mouth:mouth:" /> ...


我個腦都成日記埋d無謂嘢, 好好記性. 不過, 近排差咗好多... 唯有當俾自己個腦休息吓囉.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo