立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4922
原帖由 Fira 於 09-9-23 02:50 PM 發表 我都係呀......好近老爺同老公個阿麻生日呀....雙倍恐怖呀!
積分: 1139
積分: 3899
原帖由 kuongcoco 於 09-9-23 15:02 發表 我都買定一對比自己腳腫同入院穿.
積分: 2579
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:07 發表 靚仔靚女應該唔關星座事, 我都識幾個天秤座, 全部都好好好好好麻煩, 除咗我好老爺 hehe 所以我一d都唔想要天秤座bb, 其他星座其實都冇乜所謂, 每個星座都有佢既優點同缺點! ...
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:24 發表 我睇過星座書話, 天蠍座好記仇ga. 天秤座就圓滑, 人際關係好好.
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:25 發表 拿拿拿,我係天蠍座架,唔好講我壞話呀 haha
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:32 發表 咁你覺得自己記唔記仇呢? 我識得2個天蠍座女仔, 都ok! 男仔就唔識, 所以唔知天蠍座男仔如何呢.....
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 15:41 發表 hehe... 我係天秤座. 唉... 我識個天蠍座男仔, 勁花心. 我都怕我阿b係咁...
原帖由 hurley 於 09-9-23 03:22 PM 發表 吉豬b, 我啱啱响facebook add咗你喇, 原來你咁瘦, 咁陀住2件梗係辛苦啦, 你一定要加油, 支持住呀, 希望囡囡冇事啦!
積分: 1555
原帖由 babie_s 於 09-9-23 15:43 發表 吉豬b嘅Facebook名系咩啊?。。
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:45 發表 shirley tai
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:43 發表 我唔怕我個仔花心喎, 至驚佢一早認定一個女友, 俾個女仔食住咁我先擔心!! hahaha
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:22 發表 吉豬b, 我啱啱响facebook add咗你喇, 原來你咁瘦, 咁陀住2件梗係辛苦啦, 你一定要加油, 支持住呀, 希望囡囡冇事啦!
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 03:45 PM 發表 我係Shirley Tai 呀!
原帖由 jojodic 於 09-9-23 15:46 發表 記架 :D 但其實基本上我係好好記性,由讀幼稚園/幼兒班年代D濕碎野我巳開始記得,唔知其他天蠍座係唔係咁嘅呢?不過有咗BB後都係無記性,好似電腦唔夠ram 咁呀mouth:mouth:" /> ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy