立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1725
男爵府
積分: 5466
YYLam 寫道: emily_bb thanks, 我諗都要, 阿囡依家就係變左氣管敏感, 煲咩比佢飲都好似唔得, 你地有無咩好食療介紹...
積分: 5353
珍珠宮
積分: 40434
子爵府
積分: 10877
YYLam 寫道: lovelymom 你好似好耐都未好?====>係呀, 已經有個幾月, 我同事話我咳足100日(百日咳)就會好, 你話c唔c, 唔好比佢"up"中..
Tungmimi 寫道: YYLam 龍利葉豬展湯對我有用.....我好多時都會咳ka,醫生話我係咩敏感性氣管發炎喎 不過一飲我就ok ka la
phibow 寫道: 冇人 ?-( ?-(
Tungmimi 寫道: 仲咩可以偷雞上黎ke 老細出街呀 ?-( [quote] phibow 寫道: 冇人 ?-( ?-(
YYLam 寫道: phibow 咁你依家咪自由人..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy