在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


1501#
發表於 05-4-21 14:17 |只看該作者

Re: 女人自在空間

yyl,

應該要睇多次醫生 d, 中醫或西醫都好過唔睇, 唔係好似我咁, 感冒咳變左敏感咳就煩 c.


[quote]
YYLam 寫道:
阿契女

契妹今day 好d 未??? ====>仲係覺得佢仲有好多痰, but我就差左, 唔知係咪唔夠


男爵府

積分: 5466


1502#
發表於 05-4-21 14:21 |只看該作者

Re: 女人自在空間

emily_bb

thanks, 我諗都要, 阿囡依家就係變左氣管敏感, 煲咩比佢飲都好似唔得, 你地有無咩好食療介紹...


大宅

積分: 1725


1503#
發表於 05-4-21 14:28 |只看該作者

Re: 女人自在空間

yyl,

敏感咳就唔係好知有咩食療介紹, 如果感冒咳就可以煲 " 惡" 魚肉 + 配料湯, work架. 不如同你女女睇中醫 la , 我都係最後睇中醫好番. touch wood 先
YYLam 寫道:
emily_bb

thanks, 我諗都要, 阿囡依家就係變左氣管敏感, 煲咩比佢飲都好似唔得, 你地有無咩好食療介紹...


男爵府

積分: 5353


1504#
發表於 05-4-21 14:33 |只看該作者

Re: 女人自在空間

YY,
你好似好耐都未好?

:-D


珍珠宮

積分: 40434


1505#
發表於 05-4-21 14:36 |只看該作者

Re: 女人自在空間

yylam
敏感咳====>唔知
傷風感冒咳====>龍利葉川貝豬展湯(大人細路都飲得)


男爵府

積分: 5466


1506#
發表於 05-4-21 14:43 |只看該作者

Re: 女人自在空間

emily_bb

不如同你女女睇中醫 la ====>我會呀, but個中e去左旅行, 要下星期至有得睇...


男爵府

積分: 5466


1507#
發表於 05-4-21 14:44 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

你好似好耐都未好?====>係呀, 已經有個幾月, 我同事話我咳足100日(百日咳)就會好, 你話c唔c, 唔好比佢"up"中..


男爵府

積分: 5466


1508#
發表於 05-4-21 14:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

philbow

傷風感冒咳====>龍利葉川貝豬展湯(大人細路都飲得)>>>>>我try過喇, but我家姐又話龍利葉好涼要睇下咩咳至好飲, 攪到我又唔敢煲....


子爵府

積分: 10877


1509#
發表於 05-4-21 14:54 |只看該作者

Re: 女人自在空間

YYLam

龍利葉豬展湯對我有用.....我好多時都會咳ka,醫生話我係咩敏感性氣管發炎喎 不過一飲我就ok ka la


男爵府

積分: 5466


1510#
發表於 05-4-21 14:58 |只看該作者

Re: 女人自在空間

阿契女

, 等我煲下先...


子爵府

積分: 10877


1511#
發表於 05-4-21 15:00 |只看該作者

Re: 女人自在空間

契媽

妳又唔駛 ke


男爵府

積分: 5353


1512#
發表於 05-4-21 15:01 |只看該作者

Re: 女人自在空間

YYLam 寫道:
lovelymom

你好似好耐都未好?====>係呀, 已經有個幾月, 我同事話我咳足100日(百日咳)就會好, 你話c唔c, 唔好比佢"up"中..


我SARS果時就係咁...D人唔敢同我同LIFT...
不過真係百日咳,睇極都唔好...最好自動好...
:-D


子爵府

積分: 10877


1513#
發表於 05-4-21 15:04 |只看該作者

Re: 女人自在空間

緊係.....


大宅

積分: 1725


1514#
發表於 05-4-21 15:09 |只看該作者

Re: 女人自在空間

集低先
Tungmimi 寫道:
YYLam

龍利葉豬展湯對我有用.....我好多時都會咳ka,醫生話我係咩敏感性氣管發炎喎 不過一飲我就ok ka la


男爵府

積分: 5353


1515#
發表於 05-4-21 15:11 |只看該作者

Re: 女人自在空間

[quote]
Tungmimi 寫道:
緊係.....
:-D


珍珠宮

積分: 40434


1516#
發表於 05-4-21 16:31 |只看該作者

Re: 女人自在空間

冇人 ?-( ?-(


子爵府

積分: 10877


1517#
發表於 05-4-21 16:36 |只看該作者

Re: 女人自在空間

仲咩可以偷雞上黎ke 老細出街呀 ?-(

phibow 寫道:
冇人 ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 40434


1518#
發表於 05-4-21 16:44 |只看該作者

Re: 女人自在空間

佢食完mcdondon就出左去, 茶實佢每日只會係公司出現幾粒鐘
Tungmimi 寫道:
仲咩可以偷雞上黎ke 老細出街呀 ?-(

[quote]
phibow 寫道:
冇人 ?-( ?-(
[/quote]


男爵府

積分: 5466


1519#
發表於 05-4-21 17:11 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

咁你依家咪自由人..


珍珠宮

積分: 40434


1520#
發表於 05-4-21 17:14 |只看該作者

Re: 女人自在空間

只要老細唔係度, 我就好自由
YYLam 寫道:
phibow

咁你依家咪自由人..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo