單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1501#
發表於 10-3-12 18:23 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:27 發表

sasa,
我自己都煩緊, 律師仲未覆我, 所以我都比唔到咩意見你~


唔打緊嫁~我知道大家都好關心我~
我都會關心你嫁~你一定搵到個律c既~
但你都要打下比佢嫁~知唔知呀??


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1502#
發表於 10-3-12 18:53 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:24 發表
因為啱啱發生左事嘛,比我乜都唔會認你啦
仲要去寄宿添(寄宿真係無乜野,但而家就好似罰佢囉)


佢呢家去既唔係普通個種寄宿呀~
如果係社工下令入去個d係會比人打嫁~
你明唔明呀??
係體罰好勁既學校~專比曳既小朋友去嫁~
唔係講緊普通個d~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1503#
發表於 10-3-12 19:31 |只看該作者
原來係咁架...
咁真係要諗清楚d啦,或者搵d社工嗰d了解兒童心理輔導嗰d人傾傾啦(我都係响電視知有呢d人,但唔知點講)
希望開心嘅sasa快d返黎啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 18:53 發表


佢呢家去既唔係普通個種寄宿呀~
如果係社工下令入去個d係會比人打嫁~
你明唔明呀??
係體罰好勁既學校~專比曳既小朋友去嫁~
唔係講緊普通個d~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1504#
發表於 10-3-12 19:33 |只看該作者
梗係book位食飯啦 ,唔通食糖水飽咩
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:16 發表

Book 咩位先?!
食糖水唔洗 book 位啦!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1505#
發表於 10-3-12 19:36 |只看該作者
你無呀,係我同你講笑之嘛,唔通見唔到我d公仔係笑嘅??
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:00 發表
咩呀
我都冇加鹽加醋喎


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1506#
發表於 10-3-12 19:38 |只看該作者
係囉,琴晚至話問過佢鍾意你乜架??
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:41 發表

乜你唔係講過你 34 歲咩?!
你男朋細你七年嘛!!
你地又發生咩事呀??

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-12 19:40 編輯 ]


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1507#
發表於 10-3-12 19:47 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:31 發表
原來係咁架...
咁真係要諗清楚d啦,或者搵d社工嗰d了解兒童心理輔導嗰d人傾傾啦(我都係响電視知有呢d人,但唔知點講)
希望開心嘅sasa快d返黎啦


呢家我重係好苦惱~應該去定唔應該去~
呢家機會我比左~如果重有下一次再係教唔聽~
我都唔知去好定唔好去~不過~我知道~
如果真係有咁既一日~我會好狠心咁送個仔入去~
好想比佢知道~佢有媽媽係身邊~以經係好好~
入左去~要自己煮飯嫁~洗衫啦~做家務啦~
返學讀書啦~軍訓啦~係好事黎既~
只係擔心佢比人打~但如果唔係經一事~
又點長一志呀??我做媽媽都唔好受~邊有媽媽
想個仔比人打嫁??但如果只有唯一呢一條路~
我只好狠心一把咋~呢家當我係衰人~
總好遲d佢做壞人~我知就算呢家可以教好左
唔代表將來唔會做壞人~但最少~比佢知道~
做壞人真係會比人打嫁~係唔係?


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1508#
發表於 10-3-12 19:59 |只看該作者
希望亞仔感受到啦
或者你等件事掉淡左,得閒帶佢去寄宿嗰度行一轉,順便當傾吓計啦,但講野時要軟化d喎,相信亞仔會明白你苦心
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 19:47 發表


呢家我重係好苦惱~應該去定唔應該去~
呢家機會我比左~如果重有下一次再係教唔聽~
我都唔知去好定唔好去~不過~我知道~
如果真係有咁既一日~我會好狠心咁送個仔入去~
好想比佢知道~佢有媽媽係身邊~以經係好好~
入左 ...


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1509#
發表於 10-3-12 20:07 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 18:00 發表

我成日都誤會左你講o既野o添!!
你地唔係無事喇咩?!
又話尋晚先問完佢點解鍾意你...
我又講得唔夠清楚既


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1510#
發表於 10-3-12 20:09 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:31 發表
原來係咁架...
咁真係要諗清楚d啦,或者搵d社工嗰d了解兒童心理輔導嗰d人傾傾啦(我都係响電視知有呢d人,但唔知點講)
希望開心嘅sasa快d返黎啦
係有架,小朋友通常做遊戲治療


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1511#
發表於 10-3-12 20:10 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:36 發表
你無呀,係我同你講笑之嘛,唔通見唔到我d公仔係笑嘅??
我都笑緊架


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1512#
發表於 10-3-12 20:13 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:38 發表
係囉,琴晚至話問過佢鍾意你乜架??
話我岩佢囉

佢今日唔舒服又唔講
佢搵我出氣咪嘈
嘈完至話佢好辛苦喎


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1513#
發表於 10-3-12 20:15 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 19:47 發表


呢家我重係好苦惱~應該去定唔應該去~
呢家機會我比左~如果重有下一次再係教唔聽~
我都唔知去好定唔好去~不過~我知道~
如果真係有咁既一日~我會好狠心咁送個仔入去~
好想比佢知道~佢有媽媽係身邊~以經係好好~
入左 ...
你錫佢
佢始終有日會口知架


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1514#
發表於 10-3-12 20:18 |只看該作者
你自己去玩呀.....
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:06 發表


我沉日都係紅磡呀~
係黃埔玩波波池~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1515#
發表於 10-3-12 20:33 |只看該作者
IKLE,可能過2日會無嘢呢??

ANNIE,我都有個律師都幾好架,之前嗰個盤揾呢間律師樓出律師信架,佢仲係法援律師添,嗰時啱啱傾離婚,我都打過去問過嘢,都幾好吖,都有教我點做,比咗好多定心丸我,仲話如果我去法援,攞佢張咭片去,話指定要呢個律師就得喇,如果你想要資料就問我啦!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1516#
發表於 10-3-12 20:36 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:33 發表
IKLE,可能過2日會無嘢呢??

ANNIE,我都有個律師都幾好架,之前嗰個盤揾呢間律師樓出律師信架,佢仲係法援律師添,嗰時啱啱傾離婚,我都打過去問過嘢,都幾好吖,都有教我點做,比咗好多定心丸我,仲話如果我去法援,攞佢張咭 ...
佢頭先等我放工
話比返 d 野我
見到又唔認數,話冇講過
佢唔拖過夜架


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1517#
發表於 10-3-12 20:41 |只看該作者
佢嚟等係放工係咪想氹番你咋,佢比番D咩嘢你呀,可能係藉口想見你一面啫!!
原帖由 ikle 於 10-3-12 20:36 發表
佢頭先等我放工
話比返 d 野我
見到又唔認數,話冇講過
佢唔拖過夜架
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1518#
發表於 10-3-12 20:45 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:41 發表
佢嚟等係放工係咪想氹番你咋,佢比番D咩嘢你呀,可能係藉口想見你一面啫!!
唉~
原本大家都唔係咁兒戲成日提分手
但初一果件事我真係好介意
佢呢排病
個人又燥....


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1519#
發表於 10-3-12 20:47 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:41 發表
佢嚟等係放工係咪想氹番你咋,佢比番D咩嘢你呀,可能係藉口想見你一面啫!!
係 key
我朋友話比個電子琴我個女
佢話我搬
結果咪唔認有講過囉


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1520#
發表於 10-3-12 20:48 |只看該作者
咁你等佢休息下啦,話晒都病緊,等係想要休息架啦,等佢好番D,可能會揾你呢,到時你比番D溫柔佢咪無嘢囉!!
原帖由 ikle 於 10-3-12 20:45 發表
唉~
原本大家都唔係咁兒戲成日提分手
但初一果件事我真係好介意
佢呢排病
個人又燥....
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo