立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24874
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 16:27 發表 sasa, 我自己都煩緊, 律師仲未覆我, 所以我都比唔到咩意見你~
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:24 發表 因為啱啱發生左事嘛,比我乜都唔會認你啦 仲要去寄宿添(寄宿真係無乜野,但而家就好似罰佢囉)
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 18:53 發表 佢呢家去既唔係普通個種寄宿呀~ 如果係社工下令入去個d係會比人打嫁~ 你明唔明呀?? 係體罰好勁既學校~專比曳既小朋友去嫁~ 唔係講緊普通個d~
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:16 發表 Book 咩位先?! 食糖水唔洗 book 位啦!!
原帖由 ikle 於 10-3-12 17:00 發表 咩呀 我都冇加鹽加醋喎
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 17:41 發表 乜你唔係講過你 34 歲咩?! 你男朋細你七年嘛!! 你地又發生咩事呀??
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:31 發表 原來係咁架... 咁真係要諗清楚d啦,或者搵d社工嗰d了解兒童心理輔導嗰d人傾傾啦(我都係响電視知有呢d人,但唔知點講) 希望開心嘅sasa快d返黎啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 19:47 發表 呢家我重係好苦惱~應該去定唔應該去~ 呢家機會我比左~如果重有下一次再係教唔聽~ 我都唔知去好定唔好去~不過~我知道~ 如果真係有咁既一日~我會好狠心咁送個仔入去~ 好想比佢知道~佢有媽媽係身邊~以經係好好~ 入左 ...
男爵府
積分: 7999
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 18:00 發表 我成日都誤會左你講o既野o添!! 你地唔係無事喇咩?! 又話尋晚先問完佢點解鍾意你...
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:36 發表 你無呀,係我同你講笑之嘛,唔通見唔到我d公仔係笑嘅??
原帖由 wayso 於 10-3-12 19:38 發表 係囉,琴晚至話問過佢鍾意你乜架??
積分: 145167
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:06 發表 我沉日都係紅磡呀~ 係黃埔玩波波池~
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:33 發表 IKLE,可能過2日會無嘢呢?? ANNIE,我都有個律師都幾好架,之前嗰個盤揾呢間律師樓出律師信架,佢仲係法援律師添,嗰時啱啱傾離婚,我都打過去問過嘢,都幾好吖,都有教我點做,比咗好多定心丸我,仲話如果我去法援,攞佢張咭 ...
原帖由 ikle 於 10-3-12 20:36 發表 佢頭先等我放工 話比返 d 野我 見到又唔認數,話冇講過 佢唔拖過夜架
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:41 發表 佢嚟等係放工係咪想氹番你咋,佢比番D咩嘢你呀,可能係藉口想見你一面啫!!
原帖由 ikle 於 10-3-12 20:45 發表 唉~ 原本大家都唔係咁兒戲成日提分手 但初一果件事我真係好介意 佢呢排病 個人又燥....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy