跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4442


1501#
發表於 10-4-23 23:20 |只看該作者
但東會貴d囉。友愛樂怡,我知,我最初諗住打去問關於立體蛋糕嘅野,點知佢就叫我打去美孚分店問,咁美孚分店嘅小姐話,立體蛋糕淨係得美孚同粉嶺分店有得攞,其他分店就冇,咁我咪打消咗呢個念頭囉。

原帖由 cloudybobo 於 10-4-23 23:00 發表
如果以美聖東三間嚟講, 我都係鍾意東多d。 之前有媽咪話樂怡好食, 友愛都有分店, 你可以去睇睇吖。


大宅

積分: 4442


1502#
發表於 10-4-23 23:23 |只看該作者
但阿婆冇比佢用呀(我已經叫咗)....佢有佢自己套方法,唉...

原帖由 cloudybobo 於 10-4-23 23:03 發表
心機 + 時間 = 成功在望


大宅

積分: 4442


1503#
發表於 10-4-23 23:25 |只看該作者


大宅

積分: 2437


1504#
發表於 10-4-23 23:33 |只看該作者
家僖媽,
你又黎喇.........家僖唔係咩都唔識,只係大家DB識GE野唔同......
榛榛都識用飲桶飲野,個幾月前我比左D BB JUICE佢飲,好細盒嗰D,甘佢第一次都係啜左幾啖,過幾日再比佢試,佢就已經啜得好好,我餵粥時順便比佢浪下口,不過D JUICE都係唔好飲甘多,始終唔係甘新鮮......
其實學習杯我未比佢飲過,因為佢個杯都過左期,留來送比表弟算.....
原帖由 ShingYan1 於 10-4-23 22:59 發表
見你地好多bb都用飲管,我個家僖個學習杯已經放埋咗一邊、鋪哂塵好耐,點算.......嘜都唔識....


大宅

積分: 2437


1505#
發表於 10-4-23 23:37 |只看該作者
我想問宜家係未有D速成班?????有人5YEARS先學,但7YEARS已經8 級?????我隔離屋個仔7YEARS5級我都覺得佢好勁喇.....
原帖由 leung-baby 於 10-4-23 21:59 發表
我嘅意思係如果係我收生, 我只會收K3起, 如果你真係好想送$$比我, 我求之不得, 不過每次我只會同Clayton傾吓計, 唱吓do re me fa so....半個鐘落堂 不過我都識有人3歲就會比小朋友學琴....不過唔知佢學到d咩 ...


大宅

積分: 2437


1506#
發表於 10-4-24 00:00 |只看該作者
大家講緊要同BB戒奶食固體,但我家榛榛好似宜家先開始真係食奶.......佢宜家嘔少左好多,轉左2罐大仔後,佢一日食成4枝奶以上,開好後200ML,夜晚仲要240ML,至於D SOLID佢一日都成2,3碗,佢個碗細D,得200ML,D肉佔左1/2,有時仲HALF碗APPLE..........................................但都係長毛唔長肉.......佢D兒科,營養C我都唔再見,見左2個月唔重仲輕.........嚇C人,D E生仲一D都唔覺得醜.


大宅

積分: 2437


1507#
發表於 10-4-24 00:19 |只看該作者
之前講D C6細唔細心,其實我覺得唔係佢地唔細心,係可能我地自己都忙,成頭煙仲邊得黎FEEL佢細唔細心呀,我未有榛榛之前都係要番工,(就算宜家都好想番工 )榛PA成日轉更,我又番得晏,收工都成9點,甘我地都係好少會一起吃飯,佢睇唔倒我食野就會日又叫夜又叫我食,甘我放工仲要比人煩,梗係爆佢啦,唔通甘大個人唔識咩......所以嗰時結左婚幾年真係好悶好煩,好似番到屋企成日都係得自一個,食係自己一個,訓都係自己一個.....都唔知結婚黎做乜...有左榛榛後,我地2個真係好開心,當然佢應該開心過我,因為我成日想爭氣,但唔得.....
有左榛榛,我煮飯GE次數多左,有次仲差D燒到個肚,榛榛就會變左燒豬女


別墅

積分: 520


1508#
發表於 10-4-24 02:43 |只看該作者
我個囡她好跟我..但都係只會同大部份人做BYEBYE動作(仲好快反應)..但唔會同我做..C6同我反而覺得系佢唔想同我SAY GOODBYE..即唔想妳走..


原帖由 daisyssl 於 10-4-23 17:04 發表
依家打一打咭,轉頭又要走人LU!

俊耀其實都好多嘢唔識WOR, 佢手指仔未可以好叻咁自己拎星星餅放入口啦! 大粒既餅仔都勉強可以做到。 用杯飲水都未識, 個人認為作主要係懶。

但係佢講嘢係睇佢自己心情, 佢 ...


別墅

積分: 520


1509#
發表於 10-4-24 02:54 |只看該作者
婷婷未出世前我同C6都係一齊番工對足23小時(除佐食lunch), 其實都好sweet...婷婷出世後我已經好少番工..留晌屋企睇女..

原帖由 AYMK 於 10-4-23 11:41 發表
係呀, 每分每秒都見住, 你係咪覺得好悶呢, 但係我哋又無呢種feel wow, 仲好enjoy添..hehehe ...
lunch呢..我通常同其他同事食, 佢就自己食...


別墅

積分: 520


1510#
發表於 10-4-24 03:17 |只看該作者
我都好鍾意睇Gina Ford 0的書..

婷婷0-3個月時好難攪..睇完明白好多野, 現在婷婷食訓大大都好好可能都系拜她所賜...因為有個好routine..

不過婷婷現在一日我都系比18-19oz佢食, 因為她太吸收, 話晒女仔來的,反而晤想她咁大隻..


原帖由 leung-baby 於 10-4-23 11:00 發表
你講Gina Ford本書?
我記得係10-12個月一日~20oz奶, 1歲起就~12oz....因為要預備weaning, 所以係加固體減奶....而家謙謙都係~20-24oz左右...本書仲教而家可以試用杯飲水/奶, 係預備佢地介奶樽, 不過好似快咗d.

...

[ 本帖最後由 HappyMayB 於 10-4-24 03:24 編輯 ]


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1511#
發表於 10-4-24 09:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1512#
發表於 10-4-24 09:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1513#
發表於 10-4-24 09:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1514#
發表於 10-4-24 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1515#
發表於 10-4-24 10:38 |只看該作者
諾諾1歲生日快樂


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


1516#
發表於 10-4-24 10:45 |只看該作者
追唔切post了!!我地今晚會搬返自已屋企了!!
我今日就自已返來清潔晒啲地方同換床單先,跟住再返99到接琳琳!!

我想講琳琳有用no.4 combi杯的,正式飲時佢可以自已揸住飲得好好,但係就一定要係佢飲完就立刻捉住隻杯囉,因為佢下一個動作就係反轉隻杯!你地都估到個結果啦,就係倒通身同地都係水囉!!


唉! 好似見到你地講hb!我對我c6好心淡了,cold war已經係變左做如無雖要我對佢無話可說.......所以琳琳唔會做家姐了......


Carrie:
琳琳都係用啜管的學習杯的,你個奶樽可唔可以轉啜管型奶咀呀?同埋Nicole係瞓係樹定坐起身的???


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1517#
發表於 10-4-24 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


1518#
發表於 10-4-24 11:23 |只看該作者
恭喜今日1歲大既諾諾,媽媽辛苦晒啦!

預祝星期一既晴晴!


伯爵府

積分: 16588


1519#
發表於 10-4-24 11:33 |只看該作者
諾諾: 蕎蕎同ee都祝你生日快樂 , 身體健康, 快高長大
  


伯爵府

積分: 16588


1520#
發表於 10-4-24 11:40 |只看該作者
煒煒好番未, 仲有無燒呀

原帖由 cacathepanda 於 10-4-24 11:23 發表
恭喜今日1歲大既諾諾,媽媽辛苦晒啦!

預祝星期一既晴晴!
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo