)榛PA成日轉更,我又番得晏,收工都成9點,甘我地都係好少會一起吃飯,佢睇唔倒我食野就會日又叫夜又叫我食,甘我放工仲要比人煩,梗係爆佢啦,唔通甘大個人唔識咩......所以嗰時結左婚幾年真係好悶好煩,好似番到屋企成日都係得自一個,食係自己一個,訓都係自己一個.....都唔知結婚黎做乜...有左榛榛後,我地2個真係好開心,當然佢應該開心過我,因為我成日想爭氣,但唔得.....
原帖由 leung-baby 於 10-4-23 11:00 發表
你講Gina Ford本書?
我記得係10-12個月一日~20oz奶, 1歲起就~12oz....因為要預備weaning, 所以係加固體減奶....而家謙謙都係~20-24oz左右...本書仲教而家可以試用杯飲水/奶, 係預備佢地介奶樽, 不過好似快咗d.
...