跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8967


1501#
發表於 10-6-15 12:19 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:11 發表
你亞妹'爬'? 好勁呀!!!


係呀.佢同老公 & 中學同學組隊,都好幾年架喇.睇地佢d相.令我好懷念無bb 既日子。當然宜家有bb ,我既人生又有另一種開心/滿足。


大宅

積分: 2312


1502#
發表於 10-6-15 12:20 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 12:09 發表


明日端午節,我個妹係梅窩"爬" 龍舟.我會帶阿b返去睇。唔知阿b 聽到d打鼓聲會點呢 ?


very good idea ~~
我都想帶小吉去睇龍舟賽呀


子爵府

積分: 11775


1503#
發表於 10-6-15 12:20 |只看該作者
我亞仔隔日poo 好耐啦.我仲未比任何固體食物佢,亦唔心急.等佢足6個月先比.心急個係我大女,因為佢想餵細佬食糊仔.

原帖由 methy 於 10-6-15 12:13 發表


10 days ?我阿b 之前3日無,我都擔心得要死.好彩我停左固體食物,就有返,不過宜家阿b 隔一日先有大便呀..佢d腸胃比我攪亂左?


大宅

積分: 2198


1504#
發表於 10-6-15 12:20 |只看該作者
之前有個post有關 "蜂蜜中毒", 阻止咗某人想比我囡囡飲蜂蜜水.
依家開始擔心 "黃膳煲" ..........
為咗囡囡健康着想, 打算做全職媽媽.
但又擔心老公揹起成頭家, 又點呢 ......
現今女性真唔易做


男爵府

積分: 8967


1505#
發表於 10-6-15 12:20 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:18 發表

宜家emma 唔係日日都有poo, 我反而覺得慳返d 濕紙巾... ahahaa


我都係咁話.不過我老公習慣左一日同阿b換片.慣左2-3次大便,突然無好"失落" wor


子爵府

積分: 11775


1506#
發表於 10-6-15 12:21 |只看該作者
咁你以前有無爬過呀?

原帖由 methy 於 10-6-15 12:19 發表


係呀.佢同老公 & 中學同學組隊,都好幾年架喇.睇地佢d相.令我好懷念無bb 既日子。當然宜家有bb ,我既人生又有另一種開心/滿足。


子爵府

積分: 11775


1507#
發表於 10-6-15 12:23 |只看該作者
你老公都好攪嘢喎. 我老公未同我個仔換過一條片&一件衫.佢只係識餵奶同埋抱瞓.

原帖由 methy 於 10-6-15 12:20 發表


我都係咁話.不過我老公習慣左一日同阿b換片.慣左2-3次大便,突然無好"失落" wor


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1508#
發表於 10-6-15 12:23 |只看該作者
大地回春啦, 要剪草, 照張您後院的近照來看下好嗎?

原帖由 AsWife 於 10-6-15 12:17 發表

yesterday 我老爸剪草... 阿女聽到d motor 聲喊
argh!!!!



子爵府

積分: 11775


1509#
發表於 10-6-15 12:23 |只看該作者
why bb要食黃膳煲? 我未聽過呢樣嘢.

原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:20 發表
之前有個post有關 "蜂蜜中毒", 阻止咗某人想比我囡囡飲蜂蜜水.
依家開始擔心 "黃膳煲" ..........
為咗囡囡健康着想, 打算做全職媽媽.
但又擔心老公揹起成頭家, 又點呢 ......
現今女性真唔易做 ...


男爵府

積分: 8967


1510#
發表於 10-6-15 12:24 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-15 12:20 發表


very good idea ~~
我都想帶小吉去睇龍舟賽呀


我防曬/hat仔都已經買定。我都好多年無現場睇.怕曬!

不過突然好想同阿b一齊睇。


大宅

積分: 2115


1511#
發表於 10-6-15 12:25 |只看該作者
加固體食物會無poopoo?
我仲未加呀...Brad仔一日3-4次
原帖由 methy 於 10-6-15 12:13 發表


10 days ?我阿b 之前3日無,我都擔心得要死.好彩我停左固體食物,就有返,不過宜家阿b 隔一日先有大便呀..佢d腸胃比我攪亂左?


大宅

積分: 4204


1512#
發表於 10-6-15 12:26 |只看該作者
真係一個好大的家庭決定~付出~
有朋友自己每早,自家準備一日的粥, 等家中老人家唔洗“咁辛苦"
去煮食比BB.因家嫂話老人家照顧BB己經好吃力.
原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:20 發表
之前有個post有關 "蜂蜜中毒", 阻止咗某人想比我囡囡飲蜂蜜水.
依家開始擔心 "黃膳煲" ..........
為咗囡囡健康着想, 打算做全職媽媽.
但又擔心老公揹起成頭家, 又點呢 ......
現今女性真唔易做 ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 8967


1513#
發表於 10-6-15 12:26 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:23 發表
你老公都好攪嘢喎. 我老公未同我個仔換過一條片&一件衫.佢只係識餵奶同埋抱瞓.


佢識餵奶&抱瞓都好抵讚喔


大宅

積分: 4204


1514#
發表於 10-6-15 12:28 |只看該作者
好特別嗜好~!!
原帖由 methy 於 10-6-15 12:20 發表
我都係咁話.不過我老公習慣左一日同阿b換片.慣左2-3次大便,突然無好"失落" wor

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 2115


1515#
發表於 10-6-15 12:31 |只看該作者
我老公就幫BB沖涼
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:23 發表
你老公都好攪嘢喎. 我老公未同我個仔換過一條片&一件衫.佢只係識餵奶同埋抱瞓.


別墅

積分: 513


1516#
發表於 10-6-15 12:34 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:25 發表
加固體食物會無poopoo?
我仲未加呀...Brad仔一日3-4次


我都仍係全人奶, 一日都有3-4次便便, d便便仍係流質/水狀, 是正常的, 是嗎?


大宅

積分: 2115


1517#
發表於 10-6-15 12:36 |只看該作者
"黃膳煲" for you or for the baby???
蜂蜜水我自己都唔敢飲呀...怕會pass落d奶到
bb ofcouse cannot

原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:20 發表
之前有個post有關 "蜂蜜中毒", 阻止咗某人想比我囡囡飲蜂蜜水.
依家開始擔心 "黃膳煲" ..........
為咗囡囡健康着想, 打算做全職媽媽.
但又擔心老公揹起成頭家, 又點呢 ......
現今女性真唔易做 ...


男爵府

積分: 8967


1518#
發表於 10-6-15 12:36 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 12:25 發表
加固體食物會無poopoo?
我仲未加呀...Brad仔一日3-4次


係呀.我係阿b 5個多月時比左1匙仔米糊,第一日都係3次便便,第2日係2匙仔.都有便便,第3日食2匙仔,就無便便。咁第4日我就停左無比佢食。之後第5、6日都無便便.嚇得我,又同佢按肚仔.做踏單車動作幫助排便。不過佢又無”樓”計,食得瞓得。

第7日就有喇.不過臭到呢..我同老公差d暈左咁濟.阿b 見到我地個表情,仲騎騎笑tim呀.


子爵府

積分: 11775


1519#
發表於 10-6-15 12:38 |只看該作者
吓? 咁都值得讚? 唔踢都唔郁喎. 我記得坐月時叫佢學吓幫我手,佢叫我叫工人做喎.激死我~~

原帖由 methy 於 10-6-15 12:26 發表


佢識餵奶&抱瞓都好抵讚喔


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1520#
發表於 10-6-15 12:38 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 12:14 發表
banana cake都有好幼既黑色絲la... 正常~

ya, 我都係咁唸...but just want to be sure

que sera sera! 認識你讓我更富有。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo