跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5069


1501#
發表於 06-1-26 18:00 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

Dau 寫道:
起9牙 更唔明!
屎啦!我真係咁春? :-|

忘記它吧 可能係resolution既問題
或者你pm比羅2姑試下睇唔睇到9啞:lol: :lol:

你要有心理準備生完更加春架

尖尖的肚dum....好一幅生仔肚照


男爵府

積分: 7055


1502#
發表於 06-1-26 23:16 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

mau 寫道:
小朋友咁大個嗱, 唔her 你, 起碼有張七彩照片望下, 又無blur 左張相


咩意思

免傷和氣, 唔再講相喇


大宅

積分: 3156


1503#
發表於 06-1-27 11:37 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

ball
多謝波少既祝福 波少真係好型仔,件百家布衫好arm ee心水 :mrgreen: 係唔係棉衣黎架?

mau
係佢兩隻野一見到我jar相機,就一齊咁樣 :evil: 激屎 :evil:

dau
衷心祝你順順利利入產房,快快趣趣生狗仔,出入平安,喜氣洋洋!



大宅

積分: 3399


1504#
發表於 06-1-27 12:55 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

小米米 寫道:
咩意思
免傷和氣, 唔再講相喇

愛米米,
想你現身報個平安.
好喜歡睇你既文字嘛

祝各仁美釵小豬們狗年身體健康, 和氣生財, 幸福快樂.
:-P :-P


大宅

積分: 3399


1505#
發表於 06-1-27 12:59 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

balltsang 寫道:
你要有心理準備生完更加春架

今日醒世名言

jessjess,
無名師指點, 2位鬼靈精都能發揮自如, lee 個舖屎好可愛.


男爵府

積分: 5482


1506#
發表於 06-1-27 13:24 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

波:

你仔仔擘大個口好過癮,佢咩樹咁開心?一話真係講緊恭喜發財?

多謝你,祝你新年發大財!

各位,

向大家拜個早年先,祝各位杏仁家肥屋潤,添丁發財。


男爵府

積分: 5069


1507#
發表於 06-1-27 13:55 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

Jess,
學校華服日我比呢件衫佢著返學.....我無買傳統華服,一黎無乜心水(上海灘貨色我又買唔起 ),2黎男仔個個都係咁無乜新意

baba問波仔-->"做乜阿ma比件乞兒衫你著返學?!"

件百家布衫可雙面著,係棉衣料;另一面係棗紅色仿絨布料:-P
我o係花園街鋪頭仔買;o係灣仔都見到有得賣,不過係單面,平之餘仲有價講

令公子好似好大個


餐餐
波仔真係講緊"冬喜發財....冬喜冬喜..."

:lol: :lol:


複式洋房

積分: 106


1508#
發表於 06-1-27 15:31 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


[size=large]祝各位靚靚杏仁狗年萬事如意~添丁發財 :mrgreen:


禁止訪問

積分: 4181


1509#
發表於 06-1-27 15:44 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5069


1510#
發表於 06-1-27 15:50 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

火妹


大宅

積分: 4462


1511#
發表於 06-1-27 17:00 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

[size=x-large]心想事成,想個樣得個樣!合皮扭耳!


禁止訪問

積分: 4181


1512#
發表於 06-1-27 20:45 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*寃豬巷口杏仁來

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2290


1513#
發表於 06-1-28 01:57 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

恭喜恭喜!!!!!!
祝各位杏仁身體健康, 平安順心, 日日笑口常開 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 2290


1514#
發表於 06-1-28 02:08 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

波波
thank youuuuuuuuu!!!! ball rain 真係好令仔, 好型仔! 唔止似 rain, 仲有阿 jay feel, 玄彬 feel :mrgreen: :mrgreen:

我好鍾意佢件百家衣, 早知跟你買一件俾阿女, 前日學校華服日, 點知佢今年快高長大, 去年買套華服變左三個骨, 著唔落, 咁大個好難買 lu~


大宅

積分: 2290


1515#
發表於 06-1-28 02:10 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

火火
仲未


大宅

積分: 2290


1516#
發表於 06-1-28 02:16 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

jessjess:
你兩位寶貝扮韓農? :mrgreen:
幾乎睇唔出邊個大 d (個 patpat )
失禮曬, 我見親小朋友 patpat 就情不自禁, 牙痕流口水架


大宅

積分: 2106


1517#
發表於 06-1-28 12:41 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

送個大pat pat比各愛仁,祝各位狗年快樂,添丁發財 :mrgreen: 家中各人身體健康,大吉大利 :-P


禁止訪問

積分: 4181


1518#
發表於 06-1-28 23:54 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4462


1519#
發表於 06-1-29 00:10 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

jelly,

豆豆年快樂! :lol:

我有睇三順呀.晚晚成十二點幾至瞓,唔駛扮都似熊貓.
頭個幾集好好笑,不過熙珍一出現就比較懨悶.我自己同三順好似......唔似鍾意做亞茂,而係虎背熊腰.
題外話,D韓國老女人點解個個都咁恐怖.打仔打得咁勁,簡直可以告佢虐兒.


禁止訪問

積分: 4181


1520#
發表於 06-1-29 00:46 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo